Kees Siem
14-02-2016

TOP TOP TOP

Koopjedeal.nl een krantaanbieding en nog wat andere spullen besteld. Alles binnen 1 dag goed verpakt thuis bezorgd. 1 klacht; het apparaatje kon niet gebruikt worden met mijn telefoon. Vanwege een uitzondering hoefde ik het niet te retourneren en kreeg ik ook nog eens mijn geld terug. In een woord: TOPSERVICE! Er was inderdaad zoals anderen hier zeggen een lange wachtrij aan de telefoon, maar dit komt door een storing/verhuizing wat de supervriendelijke telefonist aan mij vertelde.

Corry
13-02-2016

Pannen die antiibaklaag loslaten na 1 keer gebruik

ik wacht af of ik terug gebeld of gemaild wordt tot nu toe geen klachten

Reinybakker
12-02-2016

Philips batterijen 10-2016

Batterijen besteld, houdbaarheidssticker gaf datum 10-2016 aan. Wat bleek? Onder die sticker staat de datum 07-2016! Foto gemaakt en meegestuurd met klachtenmailtje, maar nog steeds geen reactie ontvangen

Leo
08-02-2016

Slechte after service

aanbieding batterijen besteld, 2x12 AA en 2x12AAA, deze laatste waren /zijn echter in okt 2016 verlopen

getracht te bellen , in wachtrij voor 90 minuten en dit daarna nog 2x geprobeerd. mails gestuurd en na een wek excuses en kon ze terug sturen doch kreeg plotseling een mail dat batterijen niet worden terug genomen.

KOOPJEDEAL en met name mijnheer Cohen...

BEDANKT!

Helena
05-02-2016

Groot waardeloos, iedereen is gewaarschuwd!

In verband met het plaatsen van een nieuwe heup, heb ik op 17-12-2015 een Topdesk matras besteld voor € 103,00. Op 22 -01-2016 werd hij pas geleverd. Van te voren had ik mij georiënteerd op de mogelijkheid van retourneren. Een matras stond daar niet bij genoemd. Na 3 dagen liggen werd mij duidelijk dat het matras veel te zacht was; ik kwam met pijn uit mijn bed.

Via Koopjedeal geprobeerd te retourneren; die verwezen mij naar een andere firma, die aangaf dat ik het matras had gebruikt, en dus niet kon retourneren. Een dikke week met al die mensen geprobeerd om in contact te komen, maar ze laten je gewoon in de kou staan.

Ik lees nu op deze site meer klachten, had ik dat maar van te voren gelezen. Dus voor potentiele klanten; weet waar je aan begint.

Walter
03-02-2016

Spam

krijgt dagelijks meerdere irritante mails, na meerdere malen afmelden sturen ze gewoon door. nu al aantal keren contact gehad met klantenservice hebben al 2 keer aangegeven dat ze me gaan verwijderen uit bestand maar blijven steeds mailtjes sturen.. geef nooit je mailadres aan hun!

03-02-2016

Waterkoker? Waar blijf je.....

Waterkkoker besteld en betaald...niets ontvangen.

Klote bedrijf...onbetrouwbaar en onbereikbaar.

Bagger!

Bep
02-02-2016

Lampjes op zonneenergie

Gaven amper licht, na een paar weken al defect

Marja
29-01-2016

Bij koopjedeal, nooit geen goede deal!

Bar, bar, maar dan ook echt een bar slechte webwinkel! Komen geen enkele belofte na!

Kurt
28-01-2016

Geen levering

2 januari wat besteld. Tot op heden (28-1) nog niets ontvangen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en op mail wordt niet gereageerd. Deze werkwijze is funest voor ene webwinkel. Bagger.

Ivo

Goedkoop is duurkoop

Twee artikelen gekocht, opzet tandenborstels en steunkousen. De opzetborsteltjes gingen snel stuk, rafelige onderdelen die vervelend aanvoelden in je mond. Niet lang mee kunnen doen.

De steunkousen waren allerbelabberdst. De passende maat gekozen, maar het leken meer op panty kousjes. Geen enkele steun, zakken zelfs af! En komen niet tot in de knieholte.

Al met al 2 slechte ervaringen, de levering was met enige vertraging wel in orde. Voor mij niet voor herhaling vatbaar, helaas...

Ivo Polderman, Hoorn

Fedde

Echt een knetterfout bedrijf

Je zou denken dat bedrijven die adverteren in gerenommeerde dagbladen ook wel fatsoenlijk zouden zijn. Beetje naïef achteraf: die dagbladen zitten zo in geldnood dat ze met iedere betalende partij in zee gaan.

Wie het niet erg vindt om een paar dagen te wachten op een bestelling kan prima zaken doen met Koopjedeal. Wil je echter iets ruilen, dan breekt de ellende aan. Via de site kun je vrij makkelijk een retouropdracht aanvragen. Je krijgt dan een melding dat er een mail aankomt met retourbevestiging + gegevens waar je het heen kan sturen.

Die mail komt niet. Telefoneren heeft geen zin, want er is een wachtrij waar je niet doorheen komt. Vermoedelijk is die rij gewoon nep.

Het mailformulier (we reageren altijd binnen 2 dagen) kun je net zo goed ook vergeten, want hoe vaak je ook mailt: ze mailen keihard niet terug.

Dan is er nog het gedoe met de mailing die je automatisch krijgt nadat je iets hebt besteld. Reken op zeker twee per dag. Uitschrijven kan, je krijgt daar ook netjes een bevestiging van, maar de mailings gaan gewoon keihard door. Je komt er niet vanaf.

Al met al is het gedoe met Koopjedeal niet een kwestie van slordigheid. Het lijkt veel planmatiger dan dat. Het zijn gewoon een stelletje boeven, die er alles aan doen om je een poot uit te draaien.

Bovendien kun je al die fantastische aanbiedingen ook elders wel vinden, bij webshops die gewoon wel snappen hoe ecommerce anno 2016 werkt.

Vermijden als de pest dus.

Tiny

Misleiding

Je bestelt HP 363XL cartridges, en je ontvangt het huismerk van Inktweb. Dat is misleiding. Ik heb de reviews gelezen, daar zat niet veel positiefs bij!

Dirk

Levering

Men doet er erg lang over een verzending te leveren. De 5 werkdagen worden niet gehaald. Na 20 minuten in de wacht gestaan te hebben en de mededeling dat de zending dezelfde week verzonden zou worden is de zending pas de volgende week maandagavond verzonden. Dit moet toch beter kunnen.

Astertje

Travelin outdoorlaarzen Trondheim

Mijn eerste ervaring me Koopjedeal!

In éen woord: TOP

Patricia

Voel me opgelicht

bestelling gedaan, direct betaald via ideal maar niets ontvangen, telefoon al dagen in gesprek dus kom er niet doorheen en op email word niet gereageerd.

heel jammer

25-01-2016

Wel betaald, maar volgens Koopjedeal niet betaald.

9 jan 2016 nachtbril besteld en betaald via ideal.

Ordernummer 201057775.

18 jan. 2016 nog geen bril ontvangen.

Na half uur in de wacht eindelijk telefonisch contact: Ik zou niet betaald hebben, maar mijn gegevens hebben jullie wel. Het was mijn eerste bestelling. Ik zou 19 jan. email-bericht van de administratie krijgen. Nu, 25 jan., nog niets ontvangen. Dit is één keer maar nooit weer. Wat een slechte, klant-onvriendelijke behandeling van Koopjedeal. Nachtbril leveren of mijn geld terug. Dat is de boodschap. Hoe lang moet ik nog aktie voeren? Schande! Hans.

Ad
25-01-2016

Waardeloze LEDlampen

Goedkoop is in dit geval echt duurkoop.

Van de 6 aangeschafte LEDlampen zijn er na een paar weken al 3 stuk.

Eentje zelfs na 3 uren, waarschijnlijk een heel slechte productie reeks.

22-01-2016

Afmelden nieuwsbrief via site

Wie o wie kan mij vertellen hoe je af kan komen van al die ongewenste mails van Koopjedeal.nl. Onder aan die mails staat een optie "afmelden" maar dit werkt niet misschien een bewuste fout ! Vandaag weer via hun Website een poging gedaan wacht nog even af dan maar via allerlei kanalen aangifte doen o.i.d.

Ton Ramak Nijmegen

Charlotte
22-01-2016

Uitermate klantvriendelijk en snel

Ik begrijp niet waarom er hier zo veel negatieve beoordelingen staan. Een dag nadat ik besteld heb, heb ik alle artikelen keurig ontvangen. Eén artikel voldeed helaas niet aan de verwachtingen. Ik heb een verzoek tot retourzending aangevraagd, en na 10 minuten kreeg ik antwoord met een verontschuldiging dat het product niet aan de verwachtingen voldeed. Het product hoefde ik niet terug te sturen, en ik kreeg het geld gewoon terug.