Colin
17-11-2022

28 oktober heb ik 2 licht snoeren besteld. Uiteindelijk is er maar 1 licht snoer geleverd. Na heel veel mailtjes verder met zeer onzinnige vragen van KoopJeDeal is er nog steeds niets geleverd. Er werden vragen gesteld van maak een foto van het lichtsnoer, wij gaan kijken of het in het magazijn verkeerd is ingepakt of dat de bezorger een fout heeft gemaakt dus u hoort van ons (alsof dat voor mij iets uit maakt wie de fout heeft gemaakt). Heb ook nog de vraag gekregen of ik wel echt goed heb gekeken of het maar 1 licht snoer was. Het laatste antwoord 2 en een halve week na de bestelling was dat het 2e licht snoer misschien nog onderweg is dus er word nog geen nieuwe opgestuurd.

Koop hier dus niet mensen!

Want het is geen KoopJeDeal maar KoopNietsDeal

Marijke
16-11-2022

Een draadloos toetsenbord gekocht wat bij levering bleek stuk te zijn. Het ging niet aan. Hierover een mail gestuurd naar de klantenservice van koopjedeal. Inmiddels twee weken verder heb ik van drie verschillende medewerkers een mail terug ontvangen met de vraag een foto van het defect te sturen. De respons; kunnen het defect niet zien graag een duidelijkere foto sturen. Aangegeven dat het niet aangaat en dus onbruikbaar is. Wederom hetzelfde verzoek van medewerker nr 3: graag het toetsenbord aansluiten en een foto maken van het defect. Hierop heb ik aangegeven dat ik het terug wil sturen en hiervoor graag een retouradres voor ontvang. Hierop geen reactie meer ontvangen. Absoluut géén klantenSERVICE.

Katja
03-11-2022

Ik ben tot op heden, 3 november 2022, nog steeds bezig met dit verschrikkelijke 'bedrijf'. In augustus heb ik een parasol besteld en betaald. Er werd een of andere borstelset geleverd. Hierover contact gezocht en er werd mij verzocht dit product retour te sturen. Dat heb ik gedaan maar voor de rest gebeurt er niks! Ik heb al meerdere malen contact gehad per telefoon en email met Koopjedeal maar ze komen geen 1 belofte na! Dan weer de mededeling dat de kleur niet leverbaar is, prima doe de groene dan maar. Het ordernummer wordt dan aangepast en ook dit product zal razendsnel verstuurd worden.niet. Wat zullen ze een lol hebben daar op die klantenservice. Maar wat voor hun een grap is is voor mij iets waar ik voor betaald heb! Ik heb me aan mijn deel van de deal gehouden, nu zij nog! Ik word het zo spuugzat, en helaas zie ik overal dezelfde klacht meerdere malen langskomen. Schaam je diep Koopjedeal, neem je verantwoording en stort mijn geld terug! Bestelling KJD506718

06-10-2022

Snelle levering en lage prijzen

Vicky
04-10-2022

Ik heb meerdere artikels besteld en deze werden geleverd. Ik vond de kwaliteit van de gordijnen die ik had besteld niet goed en wilde deze terug sturen. Om deze terug te sturen had ik mijn bestelnummer nodig wat ik niet meer wist. Hiervoor heb ik meerdere emails gestuurd waar geen duidelijk antwoord op kwam. 1 keer een mail met verwijzing naar een ander email contact. Daar naar gemaild en geen antwoord. Dan een antwoord waarin stond dat het factuur er in bijlage zou bijzitten met bestelnummer op maar er zat geen factuur bij gemaild als bijlage. Ondertussen na vele dagen nog steeds geen bestelnummer, geen reactie. Wel elke dag e-mails met reclame. Uiteraard hebben ze hun geld. Maar ik wil mijn product gewoon terug sturen en men geld terug. Waarom is het zo moeilijk om een bestelnummer door te geven. Willen ze dit rekken tot de termijn voorbij is? Nog nooit meegemaakt dit!

31-08-2022

Nu wel geld teruggekregen. Mening over het "proces" en dus de ervaring met het bedrijf is niet heel veel beter geworden. Ik heb in ieder geval weer wat geleerd en dus nu een 3 in plaats van een 1 :)

Pure oplichting. Wacht al 21 dagen op een product. Al 3x gemaild met de vraag waar het product is en om een track and trace code gevraagd. Ze geven geen informatie anders dan dat ik maar wat geduld moet hebben. In de 3e mail gevraagd om ontbinding van de koopovereenkomst omdat ik niks heb ontvangen. Kan niet want ik zit blijkbaar te ver in het process? Als je die track and trace code niet kan aanbieden is er geen enkel process gestart. Nonsens dus, cancel die order nou gewoon en dan kunnen we allemaal verder. Mevrouw zou erachteraan gaan maar nooit meer wat van gehoord. Deze site is een scam.

Roelof
03-08-2022

Gisteren T shirts besteld vandaag al bezorgd super shirts zeer tevreden

Anneloes
15-07-2022

Slechte service van koopjedeal.nl. Snelle levering al helemaal niet. Binnen 1 tot 3 dagen mijn product ontvangen, ik wacht al 8 dagen. Nu moet ik 5 tot 7 werkdagen wachten op antwoord wat er is gebeurd met mijn product wat dus gewoon op voorraad is (Hebben ze bevestigd). Service is: zsm actie ondernemen als je weet dat een product er is en vooral de klant op de hoogte houden. Ook dat gebeurt niet. Ik moet zelf bellen en mailen. Ik koop nooit meer iets bij #koopjedeal.nl

Mohsan
23-06-2022

Al meerdere bestellingen gedaan bij KOOPJEDEAL en ben zeer tevreden. Bij problemen wordt er meegedacht en een passende oplossing geboden. Het contact met klantenservice was bij mij juist heel snel en goed!

Felix
15-06-2022

Het is een puinhoop daar bestelling komt niet ,krijg ook geen bericht terug. heb een idee dat ze op het punt staan failliet te gaan.

Dus conclusie daar niks bestellen.

F.Lammers

09-05-2022

Jammer dat jullie telefonisch slecht te bereiken zijn en dat de informatie in jullie advertentie niet klopt.

"Snelle levering"

Staat er boven aan je deal!

Leuk zomer jack gezien. Ik hoop het voor de zomer van 2022 in huis te hebben.

Nu, na 10 dagen wachten zelfs nog geen verzend bevestiging.

Maar wel adverteren met een maximale levertijd van 5 dagen!

Koopjedeal, fijne wedstrijd.

Arjan
27-01-2022

Eigenlijk weet je het al zodra je iets goedkoops koopt, dan klopt er eigenlijk iets niet.

Je kunt het formeel geen oplichting noemen, want slinks geformuleerd klopt het wat je koopt. Maar je voelt je wel genept.

Wat gebeurt als je 5 keer op een 5-pack batterijen klikt? Dan krijg je gewoon 5 batterijtjes. In totaal. Want 5 = 5, toch?

Bespaar jezelf de teleurstelling, en koop bij een gewone winkel, dan krijg je wat je wilt hebben zonder dat nare gevoel met oplichters te maken te hebben.

Jaap
25-01-2022

De klacht is weliswaar opgelost maar het product dat zij mij verkocht hebben, is kwalitatief niet goed. Dit heeft mij tijd gekost en ergernis gegeven.

Enige tijd geleden 2 dimmers gekocht die voor LED lampen geschikt zouden zijn. Vandaag de LED lampen geïnstalleerd en de dimmer aangesloten. Alle lampen flikkerden. Waardeloze rommel deze zogenaamde koopjes. Even zoeken op internet geeft ook vaak betere prijzen dan Koopjesdeal. Kortom voor mij nooit meer een koopjesdeal! Afrader.

Martje
30-12-2021

25/12/2021 heb ik een kleed besteld.

Nu nog steeds geen kleed ontvangen.

Verzending zou plaats vinden via DPD een slechte bezorgdienst

zag ik bij referenties.

Ettelijke mails naar Koopjedeal, telefonisch geen bereik wel steeds in de wacht. Wel steeds mails terug. Ik vertrouw het niet meer en ga er dan ook vanuit dat ik mijn geld kwijt ben. Waarom ze bij DPD bezorgen is me een raadsel als je zulke slechte ervaringen van klanten hebt.

Ik vraag me af of ik Radar Kassa en Consumentenbond hierover ga inlichten. Wacht deze week nog af.

Hubertus
29-12-2021

Heb pakket van 4 Tshirts gekocht maat L, dit is mijn normale maat. Na 2x wassen zijn ze wat teveel gekrompen waardoor ze te krap waren. Heb dit gemeld en binnen 2 dagen had ik 4 nieuwe Tshirts een maat groter, XL

Perfect geregeld, betere service kan ik niet wensen. Bedankt Koopjedeal!

Emma
21-12-2021

Matrassen in april 2021 gekocht, in december rugpijnklachten en matrassen vertonen bobbels en lopen aan zijkanten af. Gemeld bij Koopjedeal. Fotoos opgestuurd. Niet goed geluisterd naar klacht want ze beginnen over het "pillen" van de matrassen.

Klacht niet opgelost.

22-12-2021

Ze hebben gemaild

Black Friday actie iPhone 11 gekocht bij Koopjedeal. Al een beetje huiverig, omdat ons al eerder is overkomen dat het gekochte artikel niet geleverd werd. We zijn hardleers. En ja hoor, ook nu weer niks ontvangen. Erg teleurgesteld, met name onze dochter. De ware reden verneem je nooit. Voor ons geen Koopjedeal meer. Komen hun afspraken niet na.

Mon
07-12-2021

Een keukentrolley besteld bij koopjesdeal.

De deurtjes waren allemaal beschadigd.

Kiopjesdeal gemaild, bieden ze een korting van 20 euro, maar ik wil gewoon mijn geld terug. Ik heb ze dat ook gemaild, maar vervolgens hoor ik weer niets.

Janny
30-11-2021

Wilde een keukentrolley kopen en zag reclame van koopjedeal op marktplaats waarop stond gratis verzenden. Aangekomen op de site moet je 14.99 euro aan verzendkosten betalen. Hierover contact opgenomen en dan wordt er gezegd ja dit is een reclame op marktplaats en ze hebben dit nog niet veranderd deze actie is al voorbij. Nou nergens iets gezien van een actie stond gewoon gratis verzende. En het lijkt me dat de verantwoording bij koopjedeal ligt en niet bij marktplaats. Dus valse reclame en tijdens bestellen gewoon dokken. Oplichters dus

AL
29-10-2021