A deal for a meal.

Door geld te besparen met een goeie deal, bleef er genoeg over voor een heerlijk “meal”

Ine

Razendsnel en prima

Snel bezorgd, goed spul - altijd betrouwbaar!

06-06-2020

Leuke site en leuke artikelen

Ruime keuze en voordelige prijzen.

snel geleverd.

Of Koopjedeal of No Deal

Plezierig bedrijf met snelle leveringen met zeer goede producten

Mario

Goede producten.

De producten van Koopjedeal zijn goed en te kopen voor een zeer gunstige prijs.

Harry

Correcte afhandeling vraag

Toelichting over een verlate bestelling verhelderend

Han

Betrouwbare online shop

Heb al vaak wat besteld en tot nu toe gekregen wat werd beschreven. Dit geeft mij een betrouwbaar gevoel.

Nico
04-06-2020

Koopjedeal is perfecte deal voor een koopje

Veel keuze tegen spot prijzen en altijd een vlotte service.

Levering

Mail gestuurd over de levering, hier geen antwoord op gekregen.

Guus
04-06-2020

Perfecte behandeling, kan niet beter.

Bij deze wil ik jullie laten weten dat jullie geen blaam treft,want jullie hebben zoals altijd perfect gehandeld. de schuld ligt bij mezelf,want jullie hebben alles netjes bezorgd maar ik heb dezwarte doosjes aangezien voor een soort kledingborstels omdat ik ze in eerste instantie niet open kon krijgen,en die er gratis bijkreeg.Toen kreeg ik gisteravond al heel snel de nieuwe zending met dus de zelfde doosjes, en ging er een lichtje bij me branden, Na wat morrelenkreeg ik de doosjes wel open met waarempel de armbandjes.Dus sorrie voor mijn vergissing. Ik zal ook deze zending gewoon betalen. Ik ben al 80 jaar,dan werkt het allemaal niet meer zo snel .GR. guus dielen

Ellen

Leuke producten

Leuke producten

Goede prijs verhouding

Snelle service

Jacobus

Fantastisch

De tondeuse ziet er heel mooi uit en werkt heel goed

Pw
03-06-2020

Ik ga jullie site vaker in de gaten houden voor goede koopjes

Levering was uitmuntend

Uw goederen netjes en snel? Bestel dan bij Koopjedeal.nl

Mijn bestelling, mondkapjes en scheermesjes werd echt super snel en zeer netjes bezorgd. Ook de kwaliteit is gewoon top. Kortom, ik ben een zeer tevreden klant en kan Koopjedeal van harte aanbevelen. MVG Rob uit Tilburg

Goed product

Heb nou al een aantal keren wat besteld bij Koopjesdeal, en ben uitermate tevreden.

Teun

Perfect

Beter kan niet

Rodny

Praktische en handige gadgets

Koopjedeal heeft altijd wel een leuke en praktische hebbedingetjes voor een scherpe prijs.

Bryan

Windows 10 product code

Simpele bestelling snel in de inbox gekregen een geweldige ervaring

Vincent

Snel en betrouwbaar

Weinig problemen gehad

Ben

Prima Airco

Een goede airco, werkt en koelt uitstekend, enig nadeel is wel dat hij erg rumoerig is, en daardoor gezien de nachtrust, eigenlijk s`nachts niet in werking kan zijn, wat een beetje jammer is.

Verder een uitstekend werkende koeler.