22-12-2015

Brengt nog eens extra BTW in rekening

Bij afrekenen blijkt dat de BTW er nog bij komt. Dat is strafbaar omdat er vanuit gegaan mag worden dat er aan particulieren verkocht wordt. Dan moet de BTW in de prijs zitten. Ook wordt pas bij afrekenen bekend wat de verzendkosten zijn. Al met al, op z'n minst een bedenkelijke verkoopstrategie.

19-12-2015

Goedkoop is toch altijd duurkoop

Opzetborstels voor electrische tandenborstel werken niet meer na een aantal keren gebruikt te zijn.

Radardetecor alleen te gebruiken voor vaste flitspalen en niet voor mobiele snelheidscontroles, terwijl dit wel wordt aangegeven in de advertentie.

Ger
01-12-2015

Spullen van slechte kwaliteit

Memory zooltjes na 3 dagen helemaal plat,rommel.

Gereedschapskoffer van € 89.- moet van chroomvanadium zijn.

Bij de eerste schroef gelijk de pozidrive kop stuk. ROMMEL !

En nog meer goedkope ROMMEL !

Geert
21-11-2015

Goedkoop maar slechte kwaliteit

douchewisser voor in douche: blijft niet hangen

echte apple oortjes: niet waar storen (teruggestuurd)

batterijen Duracell: gaan zeer snel leeg

niet doen

Ben rys
29-10-2015

Luxe Hotel Linnen dekbedovertrekken

Deze dekbedovertrek bleek van een soort plastic gemaakt te zijn. Na 1 keer wassen en een poging tot strijken smolt het dekbed aan de strijkbout en strijkplank vast.

Koopjedeal wijst alle verantwoordelijkheid af. Ze moeten natuurlijk er anders teveel terughalen.

Het is gewoon Chinees spul van inferieure kwaliteit.

Ik koop niets meer bij deze firma

Loes Dorenbos
28-10-2015

Inlegzool al na een keer niet meer bruikbaar

Bij Koopjedeal heb ik 2 paar inlegzolen (Orthopedische memory foam) besteld voor € 4,95. De korting bedroeg maar liefst 83%. De levering en communicatie met Koopjedeal was perfect. Snelle bevestiging en zeer snelle levering. De kwaliteit van de inlegzolen is echter zo slecht, dat ik € 4,95 nog te duur vindt. Het betreft een soort piepschuim, heel erg dun. Na een keer erop lopen, was het zooltje al verkreukeld. Toen ik een tweede paar wilde pakken, scheurde deze direct af. Al met al een echte miskoop, maar zoals zo vaak gezegd wordt "Lijkt het te mooi om waar te zijn, dan is het ook zo". Weggegooid geld dus.

Romani

Dekbed 4 seizoenen

Dekbed ziet er goed uit, tja die adviesprijs slaat natuurlijk nergens op, van 119 voor 29! Dus dat soort kreten kunnen ze beter achterwege laten. Gewoon zeggen de goedkoopste aanbieding zonder al die belachelijke korting voldoet beter dan al die kreten!

Immela
27-10-2015

Er wordt altijd een oplossing gezocht.

Ik heb al verschillende producten gekocht en daar zaten ook miskopen bij. Na contact is het altijd goed opgelost. Dus als ik lees dat er iets niet goed is, vraag ik mij af of ze contact hebben gezocht. Zo niet, dan is er niets te klagen.

Wa

Snel en goed verzorgd

Dekbed snel binnen, goede service,niks te klagen! Prima dekbedden. Ja die adviesprijs moet je met een korreltje zout nemen,ze staan overal te koop voor 39,95. , maar desalniettemin zijn ze wel de goedkoopste en met 10 % welkomstkorting gratis bezorgd. Ik ben een heel tevreden klant .

Gerda Hofsink
26-10-2015

Begin te twijfelen over koopjedeal.

Ik heb een goede ervaring met twee bestellingen, maar nu met de derde bestelling ben ik minder tevreden. Pakketje wordt maar niet opgestuurd, ondanks toezegging bij live chat. Ik ontvang geen traceercode, geen mail met de stand van zaken. Ik vind het dit keer dus erg vervelend gaan

Romani
25-10-2015

4 seizoenendekbed besteld

Ik heb gisteren de dekbedden besteld uit de telegraaf voordat ik al de slechte recencies had gelezen. Nou hoop ik maar dat mijn bestelling goed wordt bezorgd. Ik zal dus mijn ervaring hier met dit forum delen,

Mady
19-10-2015

Slechte kwaliteit en dagelijkse spamirritatie

Rugband goed geleverd. Kwaliteit hopeloos. Meer wurgband eigenlijk die na een dag al gescheurd was. Erger nog de dagelijkse kooojesmails ondanks dagelijks uitschrijven. Begrijp niet dat betrouwbare dagbladen adverteren met deze oplichters. Dat zette ons op het verkeerde been. Na bovenstaande reacties gaan we geen energie stoppen in contact met koopjedeal en dat is precies wat ze willen. Snel geld verdienen en na tijdje onder andere nasm weer opnieuw iedereen belazeren. Nederlanders zijn uit op koopjes dus goed doelwit voor dit soort bedrijven.

M. Ham
19-10-2015

Slechte kwaliteit en spam waar je niet van af komt

Rugband besteld die op tijd werd geleverd. Zag er niet echt luxe uit. Mijn man is zeer slank en verdroeg de wurgband een dag. Daarna was het stiksel al gescheurd. Prutkwaliteit. Nog erger is de dagelijkse mail waarvoor je je kunt uitschrijven. Maar toch blijven we dagelijks hun mails ontvangen. Heb nu spamfilter in mail gezet. Onvoorstelbaar dat goede dagbladen advertenties plaatsen van deze oplichters.

Ellen
17-10-2015

Retourzending gedaan 3 weken geleden maar mijn geld nog niet ontvangen!

Waarom duurt het zo lang dat je je geld terug krijgt!

16-10-2015

Tevreden

Na een paar bestellingen verder kan ik concluderen dat ik zeer tevreden ben over koopje deal. Netjes op tijd qua levering. Ik heb alleen goede ervaringen. Mooie spullen van goede kwaliteit (zeker voor de prijs). Ga met een gerust hart weer bestellen hoor.

G.A.A. van den Hater
16-10-2015

GEEN GEZEUR......IS GEWOON GOED!

Ik zie geen heleboel berichten wat niet goed zou zijn.

Nu, ik heb al een aantal dingen besteld en het is gewoon op tijd en goed.

Dus mensen, die altijd en eeuwig commentaar op anderen hebben, NIET ZEUREN....ANDERS GEWOON MEER GELD UITGEVEN!

HET IS GEWOON GOED!

12-10-2015

Net op tijnd gecancelled

Ik las de ervaringen hier voordat ik de laatste stap, betalen, uitvoerde. Ze wilden teveel, meer dan anderen, weten van me en mijn betaalpas.

Het viel me op dat na een paar slechte ervaringen, altijd of meestal een serie heel positieve ervaringen volgde. Koopjesdeal leest dus mee, en doet er wat aan.

Dus ik vertrouwde het niet meer. Cancellen die boel.

Ton Deen
28-09-2015

Product zou afgeleverd zijn maar heb het nooit ontvangen

Gebeld met het klantcontactcentrum van Koopjedeal en aangeven dat mijn bestelling niet ontvangen is. Ik ontvang vervolgens een mail met daarin de link naar Post.nl. In deze link staat vermeld dat het product afgeleverd zou zijn. De klacht lijkt nu volgens Koopjedeal afgehandeld te zijn maar dat is natuurlijk niet zo. Wat nu?

Huider
24-09-2015

Allemaal tot nu toe echt rommel

eerst inlegzooltjes besteld......lijkt wel krantenpapier

nu rugverstreking bandage besteld....bij het aandoen van deze bandage

snijden je de riemen in je oksels ....dus gauw weg met dit helse ding

zit al 14 dagen te wachten op max3 mesjes

ik ben helemaal klaar met koopjedeal...allemaal troep

24-09-2015

Pannen 'geschikt' voor inductie

Drie stuks waren door mij besteld en betaald. De kleinste werkte niet op inductie. Hierover driemaal gemaild. Geen enkele reactie. Ik koop hier niet meer.

Dan de reactie bij versturen van deze opmerking: Bijna gelaatst! Treurig!