21-09-2015

Het betreft een telefoonhoesje. Advertentie misleidend. Het geleverde product ronduit waardeloos. Dit was mijn eerste bestelling en tevens de laatste.

John kramer
20-09-2015

Gewoon goed

wifirepeater bleek bij mij niet best te werken, dus teruggestuurd, binnen 2 dgn geregeld en binnen 3 dgn weer geld teruggestort!

borsteltjes vr electr tandenborstel (waar hier over geklaagd wordt) werken bij ons perfect!

At Stend
20-09-2015

Oplichters

Ik heb expliciet navraag gedaan over een Iphone hoes of deze wel van echt leer was. Nadat voorgaande door hun is bevestigd met de mededeling dat op de verpakking staat "echt leder", heb ik hem besteld.

De ontvangen / geleverde hoes is dus van goedkoop kunst leer (welke ik al reeds elders gekocht had voor veel minder) in mijn ogen en volgens de wet is er dus sprake van een schaamteloze oplichting. Ik was dus op zoek naar een 'volgens koopjedeal 'mooi exclusief exemplaar, Helaas !

Afwachten hoe lang e.e.a. gaat duren.

C doeland
19-09-2015

Snelle bezorging

goeie ervaring mee hoor. Pas geleden iets besteld voor mijn man en dezelfde week werd het keurig bezorgd. Prima te doen hoor.

Eef de Ferrante
16-09-2015

Pffff, hopeloos

Lampjes besteld, héél lang gewacht.

Gemaild en gebeld, alsnog (na maanden) opgestuurd

1 van de twee lampjes kapot (China kwaliteit, rommel!)

Weer gemaild en gebeld 'we sturen een nieuwe op'....

Lang gewacht, nooit gekregen

Ik geef de hoop maar op...

NOOIT meer Koopjedeal

Lindy
15-09-2015

Niet aan te raden. zeer slechte service

artikel retour gestuurd en na maand nog steeds geen geld terug. gebeld en daar werd echt onbeschoft gereageerd door een knulletje die zei dat ie het allemaal ook niet wist want hij werkte er net. gevraagd of ie dan wel iemand aan de lijn kon geven die verstand van zaken had....werd ik uitgelachen....nee dat kon echt niet zei hij. uit wanhoop maar opgehangen en gemaild met de klacht. kreeg bevestiging dat mail ontvangen was en dat ik met 48 uur reactie zou krijgen. dat is nu 4 weken geleden....

14-09-2015

Zeer slecht

Scheermesjes besteld na een week niet meer te gebruiken, ik doe er normaal 4weken mee. Antwoord op klacht dit had U binnen 14dagen moeten melden. RVS Buitenlampen gekocht hangt onder de dakgoot (dus droog). Zit onder de roest. Ik koop hier nooit meer!

Jouke Kramer
12-09-2015

Niet klantvriendelijk

bol.com zou een voorbeeld van klantvriendelijkheid kunnen zijn: zeer vlotte levering, duidelijke, vlotte retourregeling, bereikbaar.

ik probeer al lange tijd een slechte macrolens terug te sturen. het was goedgekeurd, maar geen aanwijzingen hoe, en uiteindelijk geen reactie op mijn klacht.

H.Groenendaal
09-09-2015

Nu wel tevreden

Na klacht via deze site alsnog goed afgehandeld.

Jaap
08-09-2015

Vlot geleverd, slecht product

Voor het eerst heb ik bij koopjedeal iets besteld, namelijk de opzetborsteltjes voor Braun Oral B. Alles ging goed, het was niet duur, ik kreeg mailtjes over de status van de bestelling. Ik kreeg de borsteltjes op tijd, perfect. Echter het eerste borsteltje stopte er de volgende dag al mee. Iets in de overbrenging naar het borstelkopje. Dat kan, slecht exemplaar, volgende gepakt. Ook deze ging bij de tweede keer poetsen stuk.De derde ging tijdens de eerst keer poetsen al stuk. Nu ben ik na drie dagen al aan het vierde borsteltje toe.

Ze kosten niks, maar het is ook niks. Goedkoop is duurkoop geworden, want in dit tempo ben ik snel door de borsteltjes heen. Het zijn gewoon hele slechte imitaties uit een ver land. Tsja. Het was ook te mooi om waar te zijn

Cock
08-09-2015

NA MAANDEN RAPPELLEREN NOG GEEN GELD TERUG.

Half maart product besteld. Teruggestuurd conform instructie met toegezonden / uitgeprint etiket. Traceermodule bevestigt dat het product ook weer is terugontvangen.

Op herinneringen tot terugbetaling wordt niet gereageerd.

Misschien tijd dat ik wat onvriendelijker ga reageren alhoewel ik vrees dat dat er niet toe zal bijdragen dat ik mijn geld nog terugkrijg.

H.Groenendaal
01-09-2015

Nooit verzendetiket ontvangen; geen reactie op e-mail.

W.
20-08-2015

Ik ben ZEER tevreden !

Al een aantal bestellingen ontvangen in de loop der tijd, maar ik ben ZEER tevreden ! Zowel qua mail-contact als de leveringen zijn perfect bij mij verlopen. Vandaag weer een bestelling ontvangen, weer goed. Een zeer tevreden klant dus.

Alexander
17-08-2015

Koopje achteraf geen koopje.

De koopjes die gepresenteerd worden zijn eigenlijk geen koopjes. Ik heb sinds enkele weken www.yippie.nl geïnstalleerd en die geeft telkens automatisch een betere deal aan.

Met beslist kon ik het nooit vinden, dus kon ik de koopjes niet beoordelen, maar dit is nu over met yippie. Ik koop er nu meer.

Succes allemaal!

G.Delfos
17-08-2015

Retourzending geregeld

retourregeling geregeld, maar nooit mijn bedrag terug ontvangen

A biesma
15-08-2015

tot op heden niets ontvangen - dit betreft levering van inlegzolen

Twan
15-08-2015

Goede service

Mijn retourzending werd binnen één dag afgehandeld. Vanwege het ondervonden ongemak hoefde ik het product niet terug te sturen en kreeg binnen drie dagen mijn geld terug.

Ludo

SLECHT

De koopjesdeal zijn kampioen in het verleiden voor web aankopen doen, maar zeer slecht in leveren! Ik wacht nu al drie weken op levering terwijl de belofte was binnen twee dagen. Het was een cadeau, hopelijk leveren zij het voor 20 juli 2016! Dan kan ik het alsnog geven.

Ludo
08-08-2015

Na mijn bestelling te hebben afgerond was het bedrag van mijn rekening af geschreven.

Her artikel zou binnen twee dagen geleverd worden.

Nu is het bijna een mnd later..... Bij vragen verwijst men naar mijn account. Daar staat dat de aanvraag wordt verwerkt. Ik kan echter niet zien in welk stadium het is.

Mogelijk bedoelen zij twee maanden ipv twee dagen.

Ik wacht nog heel even voordat ik uit mijn bol ga maar zal niet snel nog iets bestellen bij deze webwinkel!

Lange levertijd

Een dag na mijn bestelling kreeg ik een nette mail. Geld was goed aangekomen. Door enorm succes konden zij hun belofte niet nakomen om binnen de gestelde termijn te leveren. Zij gaven aan te streven om binnen 7 werkdagen alsnog te leveren. Nu 21 dagen nog niks en telefonischse bereikbaarheid is erbarmelijk slecht en een mail beantwoorden is denk ik te moeilijk. Die staat nu al 5 dagen bij hun geregistreerd maar heeft geen prioriteit. Kortom zij beloven veel maar kunnen het in mijn geval niet waarmaken.