07-08-2015

Aanbieding is geen aanbieding

Wel grappig dat er producten aangeboden worden voor een prijs die je ook bij de echte producent kunt krijgen. Van 160 euro voor 59 euro! Jammer dat de prijs 55 euro is bij de leverancier... Dit ging over de stoomreiniger

Micheal
05-08-2015

Portomonee

Ik had een portomonee besteld en zag er heel slecht uit, dan op internet vertoond was.

Nou contact opgenomen, beloof geld te retournen.

Nooit meer van gehoord

HIER BESTELL IK OOK NOOIT MEER!

Har
04-08-2015

Binnen enkele dagen geleverd.

Product ziet er prima uit, dus erg tevreden.

Gert
04-08-2015

Nog steeds mijn geld niet terug

Op 17-6-2015 2 solar buitenlampen gekocht. Was toch niet wat ik zocht en de spullen geretourneerd. U raad het al na mails geen antwoord en het geld is nog steeds niet teruggestort. Ik lees veel negatieve berichten en ik denk dat ik Opgelicht ga inschakelen.

Louise
01-08-2015

5 bestellingen geplaatst, allen vlekkeloos

Goedemorgen,

Ik heb hier 5 bestellingen geplaatst en allemaal binnen beloofde 5 werkdagen geleverd. Van te voren even met ze gebeld omdat ik hier wat klachten las, maar zij gaven aan dat ze duizenden bestellingen per dag verwerken en dat er helaas wel eens wat mis gaat. Gewoon contact met ze opnemen vai de telefoon en ik weet 100% zeker dat je netjes en vriendelijk wordt geholpen.

Top bedrijf

Top prijzen

Top levering

Ik blijf klant!

Wil Lanooij
30-07-2015

Geen enkel vertrouwen meer in dit bedrijf

Dit schrijft Koopjedeal ALGEMENE VOORWAARDEN:

Normaal gesproken is de pagina met algemene voorwaarden een pagina die je niet zo snel zult lezen. Al die ingewikkelde juridische termen, daar houden wij ook niet zo van! Daarom hebben wij dus de algemene voorwaarden duidelijk en simpel voor je opgeschreven. Maar eigenlijk is er bij ons maar een voorwaarde: klant is koning!

Artikel 1.

Definities Onze algemene voorwaarden zijn erg simpel en helder. Eigenlijk zijn er dus niet echt definities die moeten worden toegelicht. Er zijn wel enkele begrippen die wij erg belangrijk vinden:

Klant: koning

Service: erg belangrijk

Probleem: wij lossen het op

Op 23-7 horloge besteld. Op dit moment de levertijd onbekend.

Ik wil de bestelling annuleren maar hoe?

E-mails van 23 juli nog steeds onbeantwoord.dus 8 werkdagen zijn verstreken. Waar blijft de belofte om binnen de 3 dagen te reageren ?

Dus mijn voorstel is om de algemene voorwaarden als volgt te veranderen:

Koopjedeal voelt zich zelf Koning

Service: NIET belangrijk

Probleem: Lossen we NOOIT op

Wil Lanooij
29-07-2015

Slecht bereikbaar en geen reacties op emails

OP 23 juli een horloge besteld en betaald.

Dezelfde dag een email gestuurd dat ik per abuis reeds een horloge had besteld en deze tweede bestelling wilde annuleren en gevraagd het betaalde bedrag terug te storten.

Gisteren 28 juli proberen te bellen en begon met 9 wachtende, na 10 minuten waren er nog steeds 8 wachtende voor mij.

Op 28-juli nogmaals een email gestuurd met de vraag om een reactie per omgaande.

Niets gehoord.

Voor mij een reden om met dit bedrijf nooit meer in zee te gaan.

27-07-2015

Goed tot nu toe

Tot nu toe goede ervaringen met koopjes van koopjedeal.

Echter nu bij bestelling van een boxspring gaat het mis.

Niets geleverd. Wel betaald. Geen reacties.

H.Flier
26-07-2015

Bedroevend slecht

Onlangs twee Led TL buizen besteld en in mijn armatuur geplaatst, na ongeveer twee branduren was er al een buis defect. Een mail gestuurd en de standaardmail ontvangen met binnen vijf werkdagen ontvangt u bericht.

U raad het al, geen reaktie. Weer een mail gestuurd weer binnen vijf werkdagen zou ik een reaktie ontvangen, ja en u raadt het weer goed, geen enkele reaktie. Een derde mail gestuurd en hun in gebreke gesteld wegens het niet reageren, en ja u raad het weer goed, geen enkele reaktie.

Wat een slecht bedrijf, en gezien de vele negatieve reakties lijkt me dit terecht om hier nooit meer wat te bestellen.

Marja van Dijk
23-07-2015

Vaste klant

Ik kan mij niet vinden in alle commentaar hier. Ik volg koopjedeal omdat zij iedere dag in het AD adverteren, en daar ben ik abonnee van. Er komen vaak goede aanbiedingen voorbij en heb dan ook al ruim 20 bestellingen geplaatst.

Een keer bleek een product van mindere kwaliteit te zijn maar dit is na een telefoontje prima opgelost en ik had binnen 2 dagen mijn geld terug.

Deze pagina lijkt meer op een concurrent die Koopjedeal zwart probeert te maken, want ik vind het echt een TOP BEDRIJF

Robbert-Jan
21-07-2015

Uitstekend!

Via de krant op Koopjedeal gekomen. Opzetborstels gekocht en in tegenstelling tot anderen zijn ze perfect. Uiteraard geen originele, maar dat werd ook duidelijk vermeld. En dat is ook niet meer dan logisch, ruim €30 goedkoper dan in de winkel!

Anton
21-07-2015

Goed geregeld

Had twee hoeslakens besteld, alleen kwamen die in mijn afwezigheid binnen en waren niet goed.

De retour termijn was verlopen, dus ik een mail gestuurd en zou binnen 5 werkdagen wat horen.

Geen reactie en heb toen gebeld en was geen probleem en kon op m'n account retourzending aanvragen en na goedkeuring retour gestuurd

Toen pakket bij Koopjedeal binnen was, stuurde ze de goede maat op

Arie Boertjes
18-07-2015

Getild?

Heb een smart parking deal gesloten voor 39,95.

Ik krijg verder geen informatie waar ik nadere afspraken moet maken om gebruik te maken van de deal.

2 x een mail gestuurd naar Ilse @koopjedeal, maar geen inhoudelijke reactie gekregen.. Ik ben bang dat ik getild ben en ben erg teleurgesteld .

Marlies
18-07-2015

Slechte afhandeling

Op 19 juni mijn bestelling geretourneerd en nu een maand later nog steeds het geld niet terug ontvangen.

Wat een slechte service !

Rene
17-07-2015

Goede afhandeling van mijn eerste retour ooit

Recent kocht ik de aanbieding van een gereedschapstrolley die 'Duits Degelijk' zou zijn. Na snelle ontvangst viel me dat wat tegen en ik besloot te willen retourneren. Eerst hen even gebeld hoe zoiets werkt en hun procedure uitgevoerd. Binnen drie dagen had ik bericht dat het OK was én mijn geld terug. Mijn gevoel : zó hoort het !

Met groet van R. Kemper (66 jaar)

Gerda
15-07-2015

Uitstekende service!

Mijn eerste bestelling bij Koopjedeal was een tuinslang. Bij levering bleek er een onderdeel te ontbreken. Gebeld en zonder enig probleem zou ik binnen 5 dagen een nieuw exemplaar ontvangen, dat er trouwens na

2 dagen al was!

Misschien heb ik geluk gehad als ik de andere ervaringen lees?

Ik zal in ieder geval niet aarzelen om opnieuw een bestelling te plaatsen!

Prijsvergelijk

De aangeboden artikelen zijn vaak niet te vergelijken met andere aanbieders, zoals het aanbod van Gilette Fusion. Een poging de prijs te vergelijken is daarom bijzonder moeilijk. Zo is onduidelijk wat een "8 pack" is en wat de "5 blades" en de "trimmer" is. Ik denk er goed aan te doen het artikel maar niet te bestellen, gelet ook op de negatieve ervaringen van anderen

Kirsi Snijder

Problemen

Hen i-phone hoesje gekocht voldeed niet geen reactie voor retourneren dus maar terug gestuurd naar retou radres op de enveloppe is dit van een incassobureau die dreigen nu met van alles belachelijk gewoon

14-07-2015

Zeer slechte service, geen contact mogelijk

Maanden geleden een 2 setjes solar tuinlampen besteld, tegen beter weten in. Zoal ik al vreesde geven ze nauwelijks licht 's avonds, zelfs na een zonovergoten dag. Ik heb daarna een setje retour gestuurd via Kiala (meerdere weken geleden al weer), maar sindsdien niets meer vernomen. Meerdere telefoontjes gepleegd, en mailtjes verstuurd, maar nul reactie.Het geld heb ik ook altijd nog niet terug! Ik vraag me echt af of er ooit wel iemand bij de servicedesk aanwezig is. We kopen veel via internet, maar nog nooit hebben we zulke slecht service meegemaakt.

Ruud, omgeving Hilversum

Victor
13-07-2015

Zeer onzorgvuldige retourafhandeling

Twee maanden geleden in mei 2 tuinstoelen besteld bij koopjesdeal voor 200 euro. 100 euro per stuk.

Waren van slechte kwaliteit, daarom teruggestuurd..

Hierna volgde een uitgebreide mail correspondentie over de retourbetaling en vele telefoontjes omdat het geld maar niet retour kwam ondanks diverse beloftes van Koopjesdeal en van VidaXL

Van het kastje naar de muur. Van Koopjesdeal naar VidaXL.

Enkele weken geleden de helft ! teruggekregen.

Weer gebeld en gemaild .Weer diverse beloften ,maar geen enkel excuus. En geen bevestiging van telefonisch gemaakte afspraken.

Gedreigd om er werk van te maken. En programma kassa in te schakelen.Toen uiteindelijk op 13 juli het geld ontvangen.

Koopjesdeal, neem eens een voorbeeld aan Bol.com en aan Wehkamp.

Het is bij jullie :

-Of een ongelooflijke administratieve puinhoop.

-Of jullie moeten nog leren wat service is en rotzooien maar wat aan.

-Of jullie hopen dat mensen retourbetalingen maar laten zitten, een slechte zaak

Ik koop daarom nooit meer iets bij koopjesdeal en zal anderen dit ook beslist ontraden tot jullie een volwassen bedrijf zijn.

Maar waarschijnlijk zijn jullie tegen die tijd al failliet