Marijke
08-05-2015

Goedkope rommel verkocht als merkartikel

Ik heb bij Koopjedeal.nl opzegtandenborstels besteld. Op de website wordt de indruk gegeven dat het orginel Braun opzetborstels zijn. Geleverd blijkt het goedkope namaak te zijn, geen eens 5 euro waard. Die koop je in de 1 euro winkel voor die ene euro. Ik heb nu een klacht ingediend, benieuwd of er een adequate reactie komt.

Victor
07-05-2015

Slechte service en slechte communicatie.

heb 2 schommelstoelen besteld voor in de tuin. Betaald en ontvangen

Maar ze bevielen niet.

Is waarschijnlijk goedkope Chinese rommel .

De onderdelen pasten ook niet goed in elkaar.

Gemaild en verzocht om ze op te halen en geld terug.

Mailtje terug. Ze zouden binnen 5 werkdagen reageren.

Dat is nu 3 weken geleden. Niets meer gehoord ,ook niet na herhaalde mail.

Zijn telefonisch onbereikbaar.

Ben ik 200 euro kwijt? Opgelicht?

Maar daar ga ik er werk van maken.

Samen met wat ik nu lees van anderen op deze beoordeling is mijn advies:

Koop niets bij koopje deal.

Je wordt waarschijnlijk opgelicht.

A.wetters-van oostrom
06-05-2015

Goede en snelle service

Ik koop regelmatig bij Koopjedeal. Soms is iets niet goed, dan bel ik retourneer gratis en heb binnen een paar dagen mijn geld terug. In nov. 2014 een oplader voor tablets telefoons enz. gekocht, nu kapot, gebeld, krijg meteen een nieuwe toegestuurd met kleinigheid voor het ongemak

Karen
05-05-2015

Geen reactie als je wilt retourneren

Kussen van traagschuim gekocht, netjes ontvangen , maar er zat een penetrante lucht aan. Retourneren dus. Maar dat zit niet mee. Je moet een mail sturen. Dat lukt, dan krijg je een mail terug dat ze binnen 5dagen zullen reageren en daarna algehele radiostilte. Je kunt mailen wat je wil, maar er komt geen reactie meer. Dus kun je niets terugsturen. Ik ga eens even heel boos worden denk ik

Dré
04-05-2015

Zeer slechte communicatie met klant

Je moet zelf achter de bestelling blijven aangaan.

De levering duurt vaak veel langer dan belooft.

Als je dan eindelijk contact met ze hebt doen zeer laconiek.

Huub
25-04-2015

Leveren niet na betaling

Een maand na betaling wordt nog steeds niet geleverd. Koop hier niet . Het zijn oplichters.

Martien Bomert
15-04-2015

tot twee keer toe heb ik moeten reclameren vanwege ontbrekende onderdelen van een zonnescherm. De eerste keer werden ze opgestuurd. De tweede keer beloven ze binnen drie werkdagen te reageren, maar doen ze niet wat ze zeggen. Ondertussen zit ik met een zonnescherm, dat wel hangt, maar niet optimaal functioneert. Ik geef ze nog een week de kans om te reageren en de onderdelen op te sturen, dan beloof ik een positieve ervaring op te schrijven.

A. van Dijk
15-04-2015

Rugband. One size. Voor een klein kind. Past voor geen meter. Waardeloos materiaal. Korting 80o/oo.? Is nog geen euro waard.

JGB
06-04-2015

Na betaling niets ontvangen zou binnen 5 dagen geleverd worden nu 12 dagen later niets ontvangen ik heb wel betaald.

Bovendien kan ik niet meer inloggen.

Guus Reuten
15-03-2015

Helaas, geen geld ontvangen na retourzending

28 januari T-shirts volgens procedure koopjedeal retour gezonden. 23 februari nog geen geld terug en daarom een vriendelijke reminder per mail naar koopjedeal met toevoeging van het verzendbewijs. Geen reactie. Op 8 maart wederom een reminder per mail. Vandaag, 15 maart, nog steeds geen reactie en geen geld retour. Ik geef het nog niet op, maar zal niets meer bestellen bij dit bedrijf. Ik weet niet of dit allemaal bewust gebeurt, maar men is zeker niet "in control".

De Poorter
12-03-2015

Prima

Na alle negatieve reacties beetje huiverig. Toch Gilette scheermesjes besteld met in me achterhoofd dat ik het geld misschien wel kwijt zou zijn Na 2 dagen had ik de scheermesjes in huis. Dus een goede eerste ervaring met koopjedeal.

Herman Kerkhof
12-03-2015

Een band besteld voor een rechte rug, nou die is geschikt voor een kind van 4, dus gemaild 1 keer een reactie, ik moest mijn gegevens sturen, heb ik gedaan, totaal geen reactie.

Nog een aantal keren gemaild, totaal geen reactie terug.

Het gaat maar om een klein bedrag, maar toch, vele kleine kleintjes maken een groot geheel en als ze met iedereen zo omgaan.....

Its
11-03-2015

Prima

Al veel besteld bij Koopjedeal, en ja er ging ook wel eens iets mis. Maar altijd werd het snel en goed opgelost na een telefoontje. Geen klachten dus en heel tevreden over de geleverde spullen en de service.

Pierre
09-03-2015

Retourneren: geduld en doorzetting verreist!

Ik kocht bij hen een op zicht leuke relaxstoel. Na 3 weken pas levering en na montage bleek het echt een slechte goedkope rommelstoel. Ik besloot dus te retourneren Hiervoor moest ik mailen: geen antwoord! Dan maar gebeld, vanuit Belgie naar Nederland (dank u Skype). Na 30(!) minuten wachten een slechtgehumeurde medewerkster aan de lijn, die beweerde eerst dat de bedenktermijn verstreken was, ze begon echter te tellen vanaf de besteldatum. Met tegenzin gaf ze aan dat ze het zou navragen. Een week later kreeg ik een link naar de UPS website om een retourticket aan te maken. De inloggegevens die ik echter kreeg klopten niet! Dus opnieuw gebeld; men zou het verhelpen. Pas 10 dagen later lukte het om het label aan te maken en de stoel te laten ophalen. Die ging trouwens niet meer uit elkaar... Na ongeveer een week stortte men dan het geld terug, er ontbrak echter nog 40€. Toen ik ook deze 40€ te pakken had waren we nog eens een maand en vele mails verder. Vermoedelijk gokken ze erop dat ontevreden klanten het opgeven om de producten te retourneren. Je zou voor minder!

Co zweedijk
09-03-2015

Een set led buitenlampen besteld, in de advertentie stond €79.95 voor € 14.95.

Een week later ontvangen. Zijn de prijs niet waard ,een soort gelijke aanbieding bij het Kruidvat was € 8.99.

Gelijk een mail gestuurd om te retourneren geen reactie na een week toen gebeld men zou die avond een retourbiljet sturen. Anderhalve week later nog niets gebeurd. Toch maar eens bellen, in gesprek. Zo ga je niet met klanten om. Ik zal het Eindhovens Dagblad informeren over de ervaringen met dit bedrijf

Ans
04-03-2015

Ontevreden over ontvangen artikel, maar niet mogelijk om dit te retourneren omdat niet gereageerd wordt op verzoek tot retour. 4 mailtjes gestuurd, zonder antwoord!

40 euro naar de maan!

Het ging om een Sola bestekset!

Kristensen
25-02-2015

Onbetrauwbaar

iets besteld en nooit ontvangen

23-02-2015

Heb iets gekregen wat niet compleet is.

Hierover 3 e-mails gestuurd en geen antwoord gekregen. Totaal geen reactie.

Koop nooit meer iets bij Koopjedeal.

Chantal
22-02-2015

Top aanbiedingen op koopjedeal.nl

Al maanden een vaste klant van koopjedeal.nl, tot nu toe nooit problemen gehad. Mijn verwachtingen zijn door het bedrijf overtroffen! Elke dag ben ik benieuwd wat jullie aanbieden en kan alleen maar zeggen ga zo door!

Paulette
22-02-2015

10 februari 2015 besteld een Pierre Cardin trui to top heden niets gehoord en n

Gebeld: antw "door omstandigheden niet bereikbaar""