Dr.Buvani
19-02-2015

Op mails wordt niet geantwoord, zelfs niet na 2 herinneringen. Gekke club. Onbetrouwbaar. Niet mee in zee gaan.

F.W. de Greeve
18-02-2015

Prima bedrijf

Reeds 2x besteld tot nu toe alles netjes geleverd.

M.Heymans
17-02-2015

Top bedrijf!

Al zo'n 5 artikelen bij dit bedrijf gekocht, waaronder ook de opzetborstels van Oral-B. Deze vinden wij van prima kwaliteit. Gisteren weer een bestelling afgeleverd, zoals altijd uitstekend verpakt en als trouwe klant een leuk cadeau voor de kinderen. De korting bij een volgende bestelling van 10 procent vindenwij ook aantrekkelijk. telefonisch is dit bedrijf ook goed te bereiken. Wij betalen met Ideal, volkomen veilig. kortom wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf, het levert wel degelijk goede kwaliteit!

H S W Hesterman
16-02-2015

Wel betaald, wordt niet geleverd!

Loopband besteld en betaald met Ideal. Wacht al bijna 3 weken op levering, e-mails

worden niet beantwoord. Al vele artikelen besteld en tot nog toe altijd tot tevredenheid.

Wat men nu flikt is beneden alle peil.

Kruimel
16-02-2015

2 februari iets besteld. Week later een mail gestuurd voor status. Op telefoonnummer krijg ik iemand anders. Geen product of reactie!

14-02-2015

Het blijft angstvallig stil vanuit lelystad

ik bestel een product, dit wordt op tijd geleverd, helaas past het niet dus e-mail gestuurd voor retour, na een 2de e-mail reageert men. product retour gezonden. Nu wacht ik al een maand op mijn geld, e-mails worden niet meer beantwoord. volgens de site is er een telefonische storing, die al heel lang duurt. Bellen gaat dus niet. Helaas, Slechte service. Ik blijf maar e-mails sturen totdat ze een keer reageren ;-(

Tessa
06-02-2015

Top en meer

Na alle negatieve reacties beetje huiverig. Het sieradenkastje had ik de volgende dag in huis. Kastje precies zoals beschreven. Bij de bestelling nog twee cadeaus ontvangen waar mijn kinderen helemaal blij van werden! Ik vind het top en heb nu een goede ervaring bij koopjedeal!

Nicolaas
06-02-2015

Slechte service / ondanks diverse verzoeken wordt er niet gereageerd.

Printcardriges besteld die geschikt zouden zijn voor mijn printer. Bleek echter niet te kloppen. Gereclameerd hierover en op verzoek teruggestuurd. Niets meer vernomen en ondanks diverse verzoeken vanuit mijn kant wordt er niet meer gereageerd. Geen geld terugontvangen. Pure oplichting.

Kvo
04-02-2015

Super

Als eerst heb ik een tijd geleden een portemonnee gekocht voor maar 6 euro, met in me achterhoofd dat ik het misschien wel kwijt zou zijn. Na 2 dagen had ik het in huis en gaat niet kapot! Toen durfde ik wel iets groters aan; een stijltang van 65 euro. Op zondag besteld en op woensdag binnen. De stijltang is PERFECT! Erg fijne stijltang en is dus ECHT geen namaak!

Ed
15-01-2015

Geen originele Oral-B

In de advertentie in de krant en op de website deed Koopjedela.nl voor de aanbieding voor 8 opzetborstels voor Oral-B vermoeden dat het om originele opzetborstels van Oral-B zou gaan. Niets is minder waar. Geen origineel. Toen ik dat meldde via een mail en verzocht om daar in de toekomst duidelijker mee om te gaan kreeg ik geen enkele reactie.

Daniëlle
14-01-2015

Geen levering

Op 27 December een geweldige deal bested. Iets van een dekbed. Maar eens gemaild op 7-1. netjes reactive gehad op 8-1 (donderdag) uw dekbed wordt morgen verzonden en u heft het dan uiterlijk dinsdag 13-1 in huis.

Ik heb nog steeds helemaal niets ontvangen. Gezien de overage reviews ben ik niet de enige.

Elly
11-01-2015

Uitstekende ervaring, zowel met bestellen als terug betalen

Ik heb de afgelopen maanden een aantal artikelen besteld. Ze werden direct geleverd. Ik heb ook wat terug gestuurd en het geld binnen 4 dagen terug gekregen.

Een kapotte deksel werd binnen 3 dagen vervangen.

Bert Diepenhorst
13-12-2014

Probleem met 1 telefoontje opgelost

Bij een bestelling had ik ook een USB adapter voor mijn iPad Air gekocht. De volgende dag in huis. Helaas foutmelding. Een paar dagen later gebeld. Het probleem was bekend. Werd veroorzaakt door IOS 8. Ik zou het geld terug krijgen en mocht het apparaat houden. Na een paar dagen stond het geld op mijn rekening. Dat vind ik geweldige service!

Boudewijn
08-12-2014

Super service en geweldige artikelen

Goedemiddag,

na veel getreuzel heb ik toch maar wat besteld bij Koopjedeal. De borstels in eerste instantie. In een dagblad gezien. Zijn goedkoop maar voldoen prima. Snap echt sommige reacties niet. Denk nu echt dat de meeste reacties nep zijn. Na deze goede ervaring heb ik wat duurders besteld. Stond erbij binnen 5 werkdagen geleverd. 3e dag al thuis. Super!. Maar ik had een verkeerde kleur besteld, mijn schuld dus. Gebeld met de klanten service. Was geen enkel probleem. zelfde dag was mijn juiste kleur verstuurd! volgende dag in huis. Ik had de verkeerde nog gewoon thuis. Koopjedeal wacht dus niet totdat zij iets retour krijgen. Nee zij gaan voor klanttevredenheid. Van mij echt een dikke tien! Ik ben echt verbaasd hoe een bedrijf zo klantvriendelijk kan zijn. Mogen anderen een voorbeeld aannemen.

Mvg. Boudewijn

Jo Willy
04-12-2014

Heel goede ervaring.

Ik stoor me mateloos aan al die nagatieve reacties over Koopjedeal. Ik heb vorige week een set opzetborstelds voor mijn elektische tandenborstel besteld.

Ik had ze in 2 dagen thuis en voldoen prima. Laat u niet misleiden door valse reviews.

E. Hebers
25-11-2014

Blikken en vervormende pannen i.p.v. roestvrij stalen pannen

Gelokt door koopjedeal.nl in de Volokskrant bestelde ik een set roesvrij stalen pannen, die erg leken op de pannen die ik bij een boedelverdeling had achtergelaten. Vol vertrouwen bestelde en betaalde ik. Een paar dagen later ontving ik een doos die verdacht licht was. Deze doos bevatte blikken pannen die bij verhitting vervormen. Ik voel me ernstig misleid door de advertentie die wel € 80 korting aanbood, volgens mij gaat het zelfs om valse voorlichting.

Annemarie
24-11-2014

Nep opzetborstels

Eén set opzetborstels besteld van Oral-B. Na een week waren er al 3 stuk. We zijn ze gaan vergelijken met onze "oude"Oral-B opzetborstels. Deze zijn gewoon nep. Ik heb net een klacht ingediend, dus nog even afwachten hoe er gereageerd wordt. Ik koop er in ieder geval niets meer!

Hugo Swaagman
24-11-2014

Geen levering, geen reactie op mail

3 ringen besteld, 2 ringen maat L, 1 ring maat S. Krijg 1 ring maat S geleverd. Vervolgens na een paar dagen gemaild dat ik nog 2 ringen mis.

Reactie ; Hartelijk dank voor uw bericht

Onze excuses dat u na zo'n lange tijd uw bestelling nog niet heeft ontvangen.

Mogelijk is er iets misgegaan tijdens het verwerkingsproces.

Helaas is ringmaat 18 niet meer leverbaar.

Wij zullen vandaag wel ringmaat 16 alsnog versturen. Deze ontvangt u uiterlijk aanstaande

vrijdag via de brievenbus.

Ik vervolgens terug gemaild dat ik de ringmaat 16 (S) al had ontvangen en dat ik mijn geld van die andere 2 ringen dus terug wil. Wordt vervolgens toch de ring maat 16(S) geleverd. Weer gemaild, geen reactie, nog een keer gemaild, weer geen reactie. Bellen, heeft u even geduld, NEE.

J bollen
13-11-2014

Van ... voor .... klopt niet

Netwerk camera aangeboden:

De C905IP van € 159,- wordt beschreven terwijl de C903IP van € 95,-- wordt aangeboden voor €80,-- Het voorddeel is dus niet € 80 maar slechts € 15 !

SFP3
11-11-2014

Wel betaald, bestelling niet ontvangen. Mail gestuurd maar niets teruggekregen. Die 7 euro ben ik kwijt. Wat een oplichterij.