08-11-2014

Geen klachten

6 november bestelling ( 2 x powerbank) geplaatst en 8 november lag het al op de mat .

Cor
04-11-2014

Wel betaald, niets ontvangen

Ik heb 23-10 een bestelling geplaatst en betaald.

Heb nog niets ontvangen...en de telefoon wordt niet opgenomen. Ook wordt er niet gereageerd op mails!

Ik vertrouw ze voor geen cent, en zal er nóóit meer iets bestellen!

Ijz.
30-10-2014

Toppie

Ik heb 2 beschermglazen besteld voor de iphone 4s en de samsung s4. Deze beschermfolies zijn binnen 3 werkdagen verzonden via de post en zagen er netjes uit. Ik zou hier zeker nog een keer iets bestellen bij een leuke actie!

Van der Vliet
19-10-2014

Betalingsveiligheid?

Betaling is alleen via IDEAL mogelijk. Ontvang echter de boodschap "niet veilig versleuteld".

Bestelling niet door laten gaan.

JC
13-10-2014

Bestelling wordt niet geleverd

Bestelling geplaatst en verwacht dat het product binnen enkele dagen geleverd zou worden. Dat was niet het geval en in een mail werd toegezegd dat de bestelling nog de zelfde week verstoord zou worden. Track Trace code zou ik per mail ontvangen. Inmiddels week verder en nog geen product of mail.

Voor het eerst in jaren online bestellen het gevoel dat mijn geld kwijt ben.

Gerry
08-10-2014

Zeer tevreden.

Omdat ik nog nooit van Koopjedeal.nl gehoord had heb ik wel even getwijfeld om iets te bestellen. Totale kosten waren 5 euro dus zou het misgaan dan ga ik niet voor veel geld het schip in. Ik kan alleen maar positief zijn. Maandagavond een bestelling geplaatst, gelijk bevestigingsmail. Dinsdag verpakt en verzonden en woensdag al in huis. Dus erg tevreden. Ook over het product.

13-09-2014

Effe lekker BTW betalen

Net voor de 1e keer iets besteld bij Koopjedeal. Wat gelijk opvalt is dat er beweerd wordt dat de levertijd bij de advertentie staat.Misschien zijn de letters van het papier gevallen? Maar wat veel erger is: NERGENS STAAT VERMELD DAT DE PRIJS EXCLUSIEF VERZENDKOSTEN IS EN, IK CITEER:

ALS ER GEEN MELDING GEMAAKT WORDT DAT HET GENOEMDE BEDRAG EXKL. BTW IS, MAG EEN CONSUMENT ER VAN UIT GAAN DAT DE PRIJS INKLUSIEF BTW IS! Alles wordt dus in 1 keer 21% duurder, en als er prijsvergelijkingen vermeld staan, zijn die WEL inklusief BTW.

Misschien kan de Inspectie Omzetbelasting dit bedrijf eens controleren?

Paul vonk
12-09-2014

Retourneren

Ik kreeg een setje tandenborstels welke niet bleken te passen en kreeg desgevraagd gelijk een nieuwe set. Mogelijk had ik zelf een verkeerde bestelling geplaatst. De oude mocht ik houden en het kostte met niets. Alle lof!

Natasja
11-09-2014

Super service

Goedendag,

Had bij Koopjedeal een smartphone portefeuille gekocht. Ik had per ongeluk toch een verkeerde kleur gekozen. Mijn fout! dus ik gebeld met de klanten service. En wat schets mijn verbazing: geen probleem mevrouw wij zullen u zo snel mogelijk het juiste toesturen. Kan gebeuren. Ik mocht zelfs die houden! dit hoor je echt niet vaak bij een bedrijf of helemaal niet. Mijn complimenten voor Koopjedeal. Ik heb jullie bij vrienden en familie geïntroduceerd. Na één simple telefoontje en wat voor een reactie. Voorbeeld voor anderen. Mij hebben jullie als fan!

groet van Natasja uit Rotterdam

01-09-2014

Niet doen!

3 setjes opzetborstels besteld. Nooit gekregen. Geen reactie op mails.

Arie
28-08-2014

Prijs van/voor klopt niet

De prijs voor een vertcaal windscherm van € 399 voor 119 is niet correct. Ik kocht dit scherm dit jaar bij HORNBACH VOOR € 69 !

Frieda
28-08-2014

Super slechte service

Ik probeerde mijn bestelling te annuleren, per abuis was er een massagestoel besteld. ik heb 12! maal een mailtje gestuurd, uiteindelijk kreeg ik een berichtje van 3 zinnen terug, ze zouden de leverancier inlichten. de dag erna werd de massagestoel gewoon geleverd. koopjedeal geeft geen gehoor, ze splitten hem gewoon in je maag. je maakt mij niet wijs als je direct na een bestelling annuleert en daarna nog 11 maal dat dit niet meer tegengehouden kan worden.

Saskia
14-08-2014

Slechte service en misleidende informatie.

Eind juli 2mooie dekbedden besteld. Bij bestelling stond geen levertijd. Volgende dag gebeld en kreeg te horen 5DAGEN. Na 5 dagen gebeld toen kreeg ik te horen 7 DAGEN. Dus 2DAGEN na mijn 1ste telefoontje weer gebeld en toen kreeg ik te horen: nee mevrouw duurt 10 WERKDAGEN. Ik heb degene toch maar gevraagd of ze wel op de hoogte zijn van juiste informatie. Gaf haar aan dat ik 3 verschillende antwoorden krijg. Als je vraagt om een track&trace nummer hebben ze dat niet want wordt voor ze verstuurd. Na 12 WERKDAGEN had ik eindelijk me dekbedden. Ik koop hier niks meer. Duur, verkeerde informatie en duurt lang.

Carina
13-08-2014

Slechte service en nog steeds mijn product niet binnen!

Ik had in juli een phonewallet besteld op Groupdeal.nl je hoefde alleen de verzendkosten te betalen dus dat vond ik een mooie actie! Hij zou binnen 12 WERK-dagen verstuurd worden. Dus ik wachtte rustig af. Augustus was aangebroken en nog steeds geen wallet. Dus ik een mailtje gestuurd. Kreeg ik van ene Tristan terug excuses dat het mis gegaan was en binnen 2 dagen zou ik hem thuis gestuurd moeten hebben! Nu ondertussen alweer 9 dagen verder en nog steeds niks. Op mijn mail wordt niet meer gereageerd. BELACHELIJK! Wat een service NOT!

J.Roosendaal
05-08-2014

Heerlijk gegeten!

Door een vergissing van mijn kant was ik vergeten de voucher te downloaden, en deze had ik inmiddels gewist. Na een telefoontje naar de klantenservice van Koopjedeal.nl werd me de voucher opnieuw toegezonden. Zeer correct!

Een 3-gangenmenu besteld bij een fletcherhotel/restaurant naar keuze. Aanbieding was 3-gangenmenu voor 2 personen voor 30 euro. Wij zijn gegaan naar Hotel Restaurant DUINOORD in Wassenaar. Zeer voorkomend personeel. Voortreffelijke maaltijd!

J.Roosendaal

Marieke
03-08-2014

Dekbed besteld

Binnen een week al binnen

Karl
19-07-2014

Geen service + oplichters

Geen reactie op mails wysiwyg geldt hier niet

Joke
18-07-2014

Tot nu toe prima!

3 m lange oplaadsnoer voor Iphone besteld, snel ontvangen en zeer goede kwaliteit! Veel minder kwetsbaar dan die van Apple zelf!

Nog wat kleine dingetjes gekocht en mijn ervaring is oké!

Claudia
29-06-2014

Bikini

9-6 een mooie bikini besteld en betaald tot op heden nog steeds niets binnen tot nu toe wel een mail ontvangen dat hij binnen 2 werkdagen binnen zou zijn we zijn nu alleen al 10 werkdagen verder

Anneke
27-06-2014

Niks ontvangen en geen communicatie

Hier idem dito 2 juni loom bandjes gestuurd, niks binnen, op mails wordt niet gereageerd