Lisette
16-05-2020

Geen reactie

Op 24 april een parasol geleverd gekregen, die helaas niet compleet bleek te zijn. Inmiddels hebben we ongeveer 10 e-mails verstuurd, maar krijgen totaal geen reactie. Vanwege de Corona omstandigheden zijn ze niet telefonisch bereikbaar, bijzonder.

Riet
15-05-2020

Koopjedeal is betrouwbaar!

Koopjedeal levert snel in een stevige verpakking en artikelen van goede kwaliteit!

Patricia
15-05-2020

Vloerkleed niet geleverd

Geen levering tot nu toe en geen reactie op mijn mails! Ik heb 30 april een vloerkleed besteld via koopjesdeal en deze zou binnen enkelen dagen geleverd worden. Tot nu toe niets gehad en al twee mails gestuurd zonder reactie. Heel slecht dit, overal reclame van dit bedrijf maar ze kunnen het niet eens waarmaken.

Wil

Teleurstelling

Ik heb 16 april een uitschuifbaar windscherm besteld en kreeg bericht dat deze 27 april bezorgd zou worden en uiteraard gelijk betaald. Helaas geen scherm, veel mailtjes heen en weer en iedere keer, als er gereageerd werd, werd om mijn geduld gevraagd, variërend van 1-3 dagen en twee maal 7 dagen om de leverancier te contacten. Helaas, het is inmiddels 14 mei en nog steeds geen scherm of antwoord wat nu het probleem is. Tot 2maal toe gevraagd om dan mijn geld maar terug te storten, waar dan helemaal niet op gereageerd wordt. Ronduit teleurstellend en de hoop opgegeven dat dit nog goed komt, zal mogelijk rechtsbijstand moeten inschakelen om mijn geld dan toch terug te krijgen.

Rie
14-05-2020

Snel en goede service achteraf!

Diverse spullen besteld, volgende dag al in huis. Bleek een onderdeel niet in orde. Na contact met de klantenservice is het prima opgelost.

Anne

Voegstiften

Eerste bestelling niet ontvangen paar keer gemaild maar na een maand toch ontvangen er is veel moeite voor gedaan wat een servies dank ervoor

Nvt

Commercieel helemaal verantwoord.

Alles volgens afspraak verlopen

Elly

Artikelen niet geleverd

2 parasols besteld. Werden niet op de afgesproken datum geleverd. Ook geen bericht ontvangen mbt de levering.

Het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar" ivm de coronacrisis "Alles gaat per mail.

Maar via de mail krijg je ook geen antwoord!. Kan ik naar mijn parasols en mijn centen fluiten?

Zou niemand aanraden om met dit bedrijf in zee te gaan.

Slecht bedrijf!

Jean
14-05-2020

Geen verdere melding onbrekende produkten.

De helft van mijn bestelling ontvangen 3 weken geleden, maar geen vermelding wanneer ik de resterende produkten kan verwachten.

Bob

TOPPER NUMBER ONE.

Ik ben zeer tevreden als klant om wat te kopen bij Koopjedeal.nl

Een aanrader voor iedereen en gaat nu naar de site en bestel direct.Er is heel wat keus en de prijzen zijn behoorlijk laag .

Wat de SERVICE betreft;in één woord GEWELDIG!

TREUZEL niet langer en bestel DIRECT.

Jacques

Spetterende aanbiedingen!

Het bestelde artikel snel ontvangen en werkt naar volle tevredenheid. Koopjesdeal.nl

is een aanrader.

Adri

Uitstekends ervaring

Ben zeer tevreden over de bestellingen en de prijs concurrerende uitgebreide artikelen van koopjedeal

Bij alles merk je dat netheid , attendheid en de klant voorop staat

Er wordt veel zorg besteed aan het afhandelen van de orders voor de klant

De verpakking het verzenden en de klant exact op de hoogte houden hoe en wanneer en welke tijd het artikel wordt geleverd

Bij mij is dat tot nu toe altijd perfect geregeld

Waarvoor dank

Zal in de toekomst zeker vaste klant blijven

Dank voor perfecte klant vriendelijkheid

Adri v d burg

Simo

Tuinset

Bijna niet in elkaar te zetten en bij de Action voor 100 euro minder. Maar dan alsnog: niet doen!

Tuinstoelen aanbieding niet geleverd

Mijn bestelling van 2 tuinstoelen is wel bevestigd maar nog niet geleverd. Begrijp niet dat er veel reclame is gemaakt maar levering uitblijft.

Zal bij koopjedeal niet snel meer bestelling doen.

Fedde
13-05-2020

Met de olijfboompjes de zomer in

Mooi boompjes, goed verpakt en binnen redelijke tijd geleverd ondanks de Corona .

Hoor niets meer van order 204022973

Artikel op 29 april geretourneerd en op 6 mei ontvangen bericht van ontvangst. Daarna wordt het erg stil. Telefoon wordt niet opgenomen en mails worden niet ontvangen.

12-05-2020

Spin duster

7-4 bestelling gedaan voor spin duster en betaald.

Tot op heden niets ontvangen.

Reageren niet op mails.

Graag antwoord.

JJW Biemans.

Frits
12-05-2020

Windows 10

Ik heb drie weken geleden Windows 10 besteld bij koopjesdeal. Dit zou binnen 10 dagen worden geleverd. Tot op heden niet ontvangen, op mijn mails en telefoon wordt niet gereageerd meer dan 15 minuten aan de lijn gehangen.

Ik hoop dat deze melding iets uithaalt?

Bij voorbaat dank,

Frits van Embden.

Alice
08-05-2020

Duur!

Ik heb een muizen en ongedierte verjager gekocht. Bij nader onderzoek bij Bol.com en anderen verkrijgbaar voor de helft van de prijs.

Iris
08-05-2020

Betaalde bestelling blijkt niet meer leverbaar te zijn

Op 6 mei zou ik volgens de informatie van Koopjedeal mijn pakket met 5 zilverkleurige militaire zaklampen ontvangen. Op mijn mail waarin ik vroeg om de beloofde Track & Tracecode werd nooit gereageerd. Wat schetst mijn verbazing: zojuist ontving ik een email waarin Koopjedeal aangeeft dat de door mij reeds op 29 april 2020 bestelde militaire zaklampen niet meer leverbaar zijn. Met mijn tegoed kan ik iets anders bestellen of ze storten binnen een week het bedrag terug. Ongelooflijk, als je iets besteld en betaald, moet het toch op voorraad zijn en leverbaar! Voor mij nooit meer Koopjedeal.