19-04-2020

Ondeskundig

Batterijtjes voor gehoortoestellen worden per kaartje van 6 verhandeld. Als ze adverteren met 60 stuks dan denk je aan 60 kaartjes. Bovendien is de prijs van 79,99 voor 24,99 voor 10 kaartjes wel erg hoog.

Ik bestelde en kreeg dus 60 batterijtjes voor 24,99+5,95 verzendkosten en dat is meer dan de normale verkoopprijs. Dit is gewoon misleiding en dus oplichting.

Jose
17-04-2020

Super slecht bedrijf

Heel slecht bedrijf. Oplichters. 2 palmen besteld en 2 planten ontvangen die totaal niet leken op de palmen die ik besteld had. Heb er foto's van gemaakt. Wilde ze terug sturen maar dat accepteren ze niet. Kreeg na een week mail contact 17,50 tegoed op mijn account. Nou blijkt dat je die alleen kunt inwisselen zo ,dat het je nog wel geld moet kosten. Super slecht

Ineke
15-04-2020

Voor de beste deal, bestel je bij koopjedeal!

Ik bestel zeer regelmatig en ben zeer tevreden over het volledige traject van bestellen tot aflevering. Onlangs had ik struiken besteld en ontvangen, waarmee ik bijzonder in mijn nopjes ben.

J.visser
14-04-2020

Fruitbomen 5 stuks

5 fruitbomen gekocht, na maand doet een boompje het maar, is niet zoals afbeelding, kale kleine takken.

Alphan
14-04-2020

Heel makkelijk en voordelig online shoppen

Het is heel makkelijk en voordelig om hier online te shoppen, alleen heb ik 1 advies voor de paginabeheerders, en dat is als je je product hebt gekocht en betaald heb, dat ze dan standaard de factuur mailen of downloadbaar stellen bij je aankopen, nu moet je elke keer je factuur per mail opvragen.

13-04-2020

Parasol levering

Onze crèmekleurige zwevende parasol was binnen 2 werkdagen netjes in de verpakking afgeleverd. Zonder problemen opgezet en we zijn er super-tevreden mee!

Mary
13-04-2020

Heerlijk wasmiddel en wasverzachter

Mijn geur rosé chique! Zalig en maakt mijn was heerlijk fris en zacht met een lekker geurtje dat je nog lang ruikt. Beetje luxe voor de was

Nadine
11-04-2020

Fijne site met goede service

Al regelmatig wat besteld bij Koop je deal.

Tot nu toe na alle tevredenheid.

1 maal iets ontvangen wat kapot was. Kon het zonder probleem retour sturen en binnen enkele dagen stond het geld weer op mijn Rekening.

Timme

Restjes verkoop

Wat koopjedeal.nl verkoopt lijkt alsof het van de vrachtwagen gevallen is. Het echte product, maar dan net met wat kleine fouten/beschadigingen. Het lijkt allemaal zo goedkoop, maar je betaald wel ondertussen zelf de bezorg- en retourkosten. Kortom bij de bij de echte online winkels ben je beter en zekerder uit.

FRANS

Blijf vertrouwen

Ondanks negtieve reacties(radar enz)vertrouwen blijven houden en niet ten onrechte leveringen altijd gekomen perfect

Wil

Goedkoop is duurkoop

Vandaag een tuinparasol binnen gekregen. Een deal van €220, voor €79,-

Slechte kwaliteit in vergelijking van de parasol die ik voorheen had. Twijfels over de €220 die genoemd wordt. Parasol is €79,- eigenlijk nog niet waard.

Pure misleiding

Sietske
10-04-2020

Duidelijke site en een ruim assortiment.

Prima site met een ruim assortiment. Verzendkosten boven een bepaald bedrag afschaffen.

Kitty

Zeer betrouwbare website!

Ik heb al een aantal producten via koopjedeal gekocht, en tot grote tevredenheid ' what you see is what you get.'

slechts eenmaal was ik niet zo tevreden met het product. Ik kon het zonder prolemen terugsturen en binnen een week was het geld terug gestort op mijn rekening, super!

Tiny

Altijd goed

Al een aantal bestellingen gedaan, altijd netjes,

altijd aantrekkelijke prijs, altijd snelle levering,

altijd netjes verpakt, altijd weer nieuwe items.

Wij zijn altijd tevreden.

Aaltsje

Magnolia debacle

Een forse korting op drie magnoliastruiken zorgde voor een grote glimlach. Eindelijk magnoliastruiken in onze ‘nieuwe’ tuin. Na een hele snelle levering kwamen er drie armtierige takjes in een botje uit de doos. Voor €37 (inclusief bezorgkosten) had ik toch wel wat meer verwacht. Helemaal toen we later bij een tuincentrum al behoorlijke struiken zagen staan voor nog geen €13. Lang verhaal, kort: we voelen ons bekocht, jammer.

Huub

Zeer tevreden

Alles perfect afgeleverd en op tijd geen klachten.

Sanne

Zeer tevreden

Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop op koopjesdeal! Vlotte afhandeling, correcte levering en prijs- kwaliteit zeker in orde! Als er nog interessante aanbiedingen langs komen, ga ik zeker opnieuw bestellen!

Ans

Beloften worden waargemaakt.

Áltijd een snelle levering, (bijna) nooit een klacht en als die er is wordt er snel gereageerd. Top!

Yvon

Snelle en goede service

Ik had een probleem met een aankoop,

zonder problemen krijg ik mijn geld terug.

hele snelle afhandeling en hele goede service.

TOP!

09-04-2020

Geweldige service

Wij hadden een horgordijn besteld en na een paar dagen werd het afgeleverd. Na het uitpakken en ophangen, bleek er een scheurtje in te zitten. Niet echt onoverkomelijk, maar we hebben Koopjedeal toch op de hoogte gebracht en een foto bijgestuurd. Op die manier kunnen zij hun leverancier weer inlichten.

We kregen een lieve mail terug dat er een nieuw horgordijn naar ons onderweg was. Wat een verrassing, want we hadden er niet om gevraagd.

De mailwisseling tussen ons verliep uitstekend en was uitermate vriendelijk.

Wij zijn bijzonder tevreden over Koopjedeal!