Alb
09-04-2020

Goede artikelen

Bestelling indien mogelijk snel geleverd, vandaag besteld morgen in huis anders een mailbericht van uitstel. makkelijk en veilig betalen met Ideal, prettig dat je kan chatten.

Louis

Appeltje eitje

Duidelijk aanbod en snel besteld. Levering tot nu altijd betrouwbaar.

Rien

Geen goede levering/geen reactie

Bestelling gedaan: echter niet geleverd wat op de site stond(geen 4 verschillende frambozen). Geretourneerd vlgs instructie op de site: 1e verrassing: je moet zelf de retourkosten(7 euro) betalen. Daarna contact via de chat: planten mochten niet geretourneerd worden. (stond in de kleine lettertjes).Moest mail sturen naar klantenservice sturen. Nu 1 week geleden: geen reactie gehad.

Koop zekerheid

Bestelde leuk ogend tuinbankje dat ruim binnen de gestelde termijn arriveerde. Keurig afgeleverd door een beleefde koerier. Bij montage blijkt de rugleuning beschadigd dus een nieuwe rugleuning aangevraagd.

Die werd binnen enkele dagen bezorgd maar niet alleen de leuning; nee, een complete bank.Wat betreft service: doe mij maar Koopjedeal.!

04-04-2020

Betreft ankette

Spullen zijn goed die je besteld alleen je krijgt veel teveel mails binnen

Emanuel

Goede website

Snelle levering Prima prijzen

Alleen teveel mails, zelfs 2x daags

Goede producten en geen topprijzen

Teuny

Snelle levering

Goedemorgen service en kwaliteit

Eelke
01-04-2020

Prima bedrijf , goedkoop, duidelijk, mooie aanbiedingen

Snel, duidelijke advertenties, mooie foto’s goedkope aanbiedingen.

Earplugs

Earplugs gekocht, snel geleverd, zeer tevreden

Zuignap + grip badkamer

Omdat ik al wat ouder ben bestelde ik twee handgrepen voor in de douche. zien er mooi uit, echter na +/- 3 minuten laten de grepen los en vallen op de grond.

Geprobeerd op glas maar ook daar blijven de grepen niet zitten. Inmiddels op de ijskast gezet als extra handgreep. ik weet wel dat ik de grepen terug kan sturen maar dat was niet mijn opzet.

01-04-2020

Fruitbomen besteld - of ze het gaan doen is afwachten.

Wij hadden fruitbomen besteld. Op een gegeven moment was er een kaartje in de brievenbus van een onbekend bedrijf dat wij een pakketje hadden gemist. Op het kaartje stond aangekruist dat we het pakketje bij een afhaalpunt konden afhalen. Ik heb ingelogd en daar stond dat het nogmaals aangeboden zou worden. De maten stonden er niet bij en de afzender was voor mij onbekend. Ook zoeken met Google bracht geen duidelijkheid. Uiteindelijk bleek het dus de fruitbomen te zijn, die minstens een paar dagen geen water hadden gehad omdat de levering over het weekend heen ging. Slechte communicatie richting klanten. De fruitbomen zelf waren goed verpakt. Ze waren erg kort gesnoeid en kwamen zielig over. Ik ben benieuwd of ze het gaan doen.

Update van 22/04/2020:
We zijn nu bijna 3 weken verder. Nog geen actie gezien!

Johanna
31-03-2020

Mijn nieuwe stoelen

Ik kreeg mijn nieuwe stoelen op de door jullie afgesproken datum, ze zaten goed verpakt en ik ben er heel blij mee??

31-03-2020

Mooie aanbieding

Zijn dagelijks leuke aanbiedingen site is heel duidelijk en snelle levering

Aad

Bestelling niet geleverd

10- 03 heb ik een bestelling geplaatst en betaald.

referentie 2020-03-10

Jullie zijn allemaal toppers

Jullie zijn allemaal toppers

AR

Eerlijk

Ik heb wat gekocht. Ik belde terug en vertelde dat ik verkeert bestelling geplaatst .heb was geen probleem. Ik kreeg in korte tijd geld op mijn rekening. Terug gestort.

Ed
30-03-2020

Eenmaal bij Koopjedeal iets gekoocht raak je er aan verknocht.

Voor Koopjedeal failliet ging had ik een bestelling geplaatst en betaald en het bestelde nog niet ontvangen, normaal ben je alles kwijt maar Koopjedeal heeft d.m.v. tegoedpunten het door mij betaalde bedrag vergoed. Bij vragen wordt er altijd duidelijk en snel geantwoord.

03-04-2020

Na een gegronde klacht over een product, heeft koopjesdeal heel snel gereageerd en het heel netjes opgelost. Hier kunnen menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. Hoe koopjesdeal mijn klacht heeft behandeld, is zeer goed. Zij krijg en hiervoor van mij een cijfer 10. Bedankt

Pure oplichting

Ik had 2 plastic kisten voor het opbergen van tuinkussens voor buitengebruik gekocht. Dat was 90 euro + 10 euro verzendkosten. totaal 100 euro. Het is echt een aanfluiting. Het plastic is super dun. Als je er al naar kijk zit er al een gat in. Omdat de kisten van zo slecht plastic is gemaakt, heeft het ook totaal geen stevigheid. Jullie adverteren dat de kisten een winkelwaarde heeft van 149 euro. Dat is een grove leugen. Ik schat dat inkoop van deze kwaliteit kist nog geen 2,50 euro is.

Dit is pure oplichting! Ik ben zo kwaad geworden dat ik ze direct in de kliko heb gegooid.

Dit is echt een schande, ik zou ook nooit meer iets bij jullie kopen. Ik zal dan ook een ieder waarschuwen/afraden om een product bij jullie te kopen. Als jullie een beetje zelfrespect hebben, moet je deze ervaring ook publiceren.

Karel
29-03-2020

Perfect

Alles is prima verlopen. De bestelling,betaling en aflevering. Het was de eerste aankoop via koopjesdeal maar zeker niet de laatste.

Fred
29-03-2020

Vijf fruit bomen

Vijf fruitbomen gekocht waarvan er nu al drie uitlopen vol spanning wacht ik nu op de andere twee ben er niet bang van dat ze niet uit lopen ze zijn gewoon wat later