29-03-2020

Ik kijk er iedere dag naar uit

Koopjedeal geeft de koopjes waar Ik iedere dag naar uitkijk. Bestellen is simpel en het wordt heel snel geleverd en is van goede kwaliteit

Nico
30-03-2020

Ja eerst mijn bestelling afwachten

Bestelling lavendel boompjes

Afgescheept op chat

Rie
29-03-2020

Koopjedeal ja

Prima en snelle bezorging, zorgvuldige verpakking

Echt een geweldige deal!

Het grote aanbod en de wisselende aanbiedingen voor iedereen maakt het zo aantrekkelijk en dwingt mij om dagelijks te kijken of er wat voor me bij is.

Wat ik tot nu toe heb gekocht was prima verzorgd en kwalitatief dik in orde.

Ga zo door!

Met vriendelijke groet,

Jan Weeda

Anneke

Tja .

De steunbeugel valt zélf [binnen 5 minuten] in plaats van te voorkomen dat ik val .

Joop

Geweldig

Zeer zorgvuldig verpakt en bij aankomst gelijk in de volle grond gezet , ze groeien gelijk door , Super.

Afgescheept!

Mijn bestelling 87201688680587 is onvolledig

afgeleverd en de klacht niet netjes afgehandeld

Eelke

Klacht

We kregen een pakket met ontbrekend onderdeel. Sinds februari corresponderen we hierover. Helaas is het probleem nog niet opgelost.

27-03-2020

Maakt waar wat de aan biedingen zijn.

Zijn zeer tevreden met het aanbod en het wordt op tijd

afgeleverd.Vriendelijk te woord gestaan door de

klantenservice.

Louis

Snel en doeltreffend

Goede ervaringen met prijs kwaliteitverhouding.

Doe er volop mijn voordeel mee

Ina

Hortensia’s

Ik heb 6 hortensia’s besteld. Plus de verzendkosten kwam het uit op ongeveer 40 euro. Het waren plantjes met gemiddeld 6 blaadjes. Zo klein vind ze amper terug in de tuin.

26-03-2020

Koopjedeal komt klant tegemoet.

Vorig jaar bestelde ik een in mijn ogen mooie tuinbank bij Koopjedeal. Dat was vlak vóór dat Koopjedeal failliet ging. Maar ik had de betaling al overgemaakt, en na een aantal mailtjes bleek men bij Koopjedeal begrip te kunnen opbrengen voor mijn situatie. Geen tuinbank, wél betaald. Toen ik de hele situatie had uitgelegd, kreeg ik het aankoopbedrag in waardepunten terug. Dat vond ik wél zo netjes. M.a.w. super geregeld!

Snel, uittekende prijs

Als er een enkele maal iets niet helemaal goed gaat een uitstekende klantenservice, die eea. goed afhandeld

Marie

Niet leverbaar

Verduisteringsgordijnen besteld. Levertijd 3 tot 5 werkdagen.Na 7 werkdagen zelf gebeld. Antwoord: Niet leverbaar.

Het was netjes geweest als men dit zelf even gemaild had.

Catrien

Kousen

Tevreden over hoe het allemaal geregeld werd.

Maria
23-03-2020

Ik heb rozen besteld,oordopjes.

Binnen de tijd geleverd.?

23-03-2020

Mooie en leuke deals

De deals die ik gekocht heb zijn kwalitatief goed en ook de rest van de deals zijn vaak nuttig en goed.

Nala
22-03-2020

Koopjedeal: Mooie deals voor een Koopje!

Verrassende aanbiedingen! Ruime keus, voor ieder is er iets bij. Iedere keer weer een feestje de aanbiedingen voorbij te zien komen en af en toe iets te kopen wat je (al een poosje) graag wilt hebben.

Metty

Steun kniekousen

Goed product, op tijd geleverd. Verpakking stuk.

Carina

Goed , overzichtelijk en snel

Lap top gekocht bij Koopjedeal.nl Overzichtelijke site, snelle levering, alles helder omschreven.

Vriendelijke groet,

C Beijer

PS.Jullie advertenties in de krant zijn ook aantrekkelijk!