Carina
22-03-2020

Goed , overzichtelijk en snel

Lap top gekocht bij Koopjedeal.nl Overzichtelijke site, snelle levering, alles helder omschreven.

Vriendelijke groet,

C Beijer

PS.Jullie advertenties in de krant zijn ook aantrekkelijk!

Ester
22-03-2020

Thee

Heb bij jullie doos thee gedaan en levering was snel en was goed

Kan alleen maar zeggen ga zo door

Yvonne

Goed(e)koopjes

Artikelen hebben een goede kwaliteit, worden keurig op tijd geleverd voor een zeer schappelijke prijs.

21-03-2020

Goede kwaliteit en snel geleverd

Ik heb nu een paar keer wat besteld en het was er steeds binnen een paar dagen en de kwaliteit is goed, dus ik ben er blij mee

Truus

100% service

Wij hadden een horloge besteld ,na een paar dagen was er een probleem mee .

Dit hebben we gelijk gemeld.na enige mail over en weer .is binnen enkele dagen het aankoop bedrag terug gestort ,we zijn zeer tevreden .

21-03-2020

Koopjedeal.nl is onbetwist in deze coronatijd de ware verkoopspecialist

Nooit geen probleem gehad. Succes

Marijke

Top

Alles top.

Levering was snel.

Ik ben zeer tevreden over het gordijn.

Karen
17-03-2020

Te mooi om waar te zijn: waar bij Koopjedeal

Hallo,

Mijn moeder zei vroeger vaak: goedkoop is duurkoop.

Ik wist niet zo goed wat ze bedoelde totdat ik laatst voor €100 euro bij Koopjedeal bestelde (hoezo dan geen gratis verzendkosten).

Ik bestelde gordijnen - zo stond in de productomschrijving: kreeg ik er 1 stuks.

Ik bestelde 'mooie, hoge kamerplanten': de bananenplant raakt niet verder dan 25 cm en de verse lucht plant is slechts 40 cm. Even later zag ik de plant nog goedkoper bij Jumbo.

Ook bestelde ik lavendelboompjes voor in de tuin. Op de foto en in de productinformatie stond een andere lengte dan dat ik gekregen heb; de boompjes raken niet eens 30 cm.

Stiekem moet ik er een beetje om lachen: als je denkt dat iets te goed is om waar te zijn, dan is dan in het geval van Koopjedeal ook echt zo.

Groetjes,

Gerrit
12-03-2020

Correcte en snelle levering

De electrische boormachine bevalt prima

Dick
03-03-2020

Zeer tevreden over de bestelling

De bestelling was zeer gemakkelijk op te maken.

Gelijk een mail dat de bestelling was aangekomen en dat de verwerking zo snel mogelijk zou plaats vinden.

De bestelling werd BINNEN 2 dagen op het woonadres afgeleverd.

Dit is een reden om, indien nodig, weer een bestelling te plaatsen bij Koopjedeal

Jim
02-03-2020

Snelle bezorging

Onlangs diverse keren een bestelling gedaan. binnen een week maximaal in huis. je wordt goed op de hoogte gehouden. ook het bestellen & betalen gaat gemakkelijk.

Rick
02-03-2020

Snel en goedkoop

Mooie aanbieding, tijdige levering en goede kwaliteit.

Johnny
01-03-2020

Koopjedeal.nl is voor elke deal een koopje!, Daggetwel!

Klantvriendelijke site, met verschillende bezorgopties.

Zelf heb ik gekozen voor een Post.nl pakket afhaalpunt, dan hoef ik niet thuis te zijn en kan het ophalen wanneer het mij uitkomt!

vr gr

een tevreden klant

Roelof
01-03-2020

Ook bij problemen zijn ze er

Ik heb twee palmen gekocht, ze zijn afgeleverd en nu was er een pot doordat de stickerpen er later ingezet was gescheurd ik heb er een foto van gemaakt op hun verzoek, en binnen vijf dagen werd er een nieuwe geleverd, dit is de juiste service

Mario

Geweldige site

Bij koopjedeal zijn telkens weer mooie aanbiedingen tegen een goede prijs, en ook nog eens kwaliteit produkten met daarbij een snelle levering en goede service hier houd een mens van!

Ellen

Geweldige aanbieder

Een aanbieder waar je op kunt bouwen. Komt z'n afspraken na en doet niet moeilijk als het product niet precies dat is wat je had verwacht/gehoopt. Niet weken wachten tot de bestelling er is.

Dit in tegenstelling tot andere online bedrijven.

Alice

Echt een koopjes deal

Ik heb diverse artikelen gekocht en ben met alles dik tevreden.Het is echt een aanrader! Heb al weer spullen gekocht vorige week en die vind je echt nergens goedkoper.Ga zo door!

Andre
29-02-2020

De Goedkoopste!

Ik heb een elektrisch verstelbare boxspring gekocht , ik heb hem nergens goedkoper kunnen vinden!

Janita
29-02-2020

Goede ervaring

Totale aankoop vindt ik heel leuk. Ik heb hem elke dag in gebruik. De aankoop was er ook heel snel.

Ellen
28-02-2020

Correcte verkoop

De aangekochte items zagen er uit zoals op de afbeeldingen online. De kwaliteit was ook naar wens. De website is heel gebruiksvriendelijk en de verzending gebeurde supersnel.