Ellen

Correcte verkoop

De aangekochte items zagen er uit zoals op de afbeeldingen online. De kwaliteit was ook naar wens. De website is heel gebruiksvriendelijk en de verzending gebeurde supersnel.

Kaj

Goedkoop & makkelijk

Zoals de titel aangeeft!

Remi

Mini planten

Twee luchtzuiverende planten besteld,mooi verpakt,mooiProduct

,alleen veel kleiner dan gezien,ze passen met zijn tweeën in een pot zeggende.Jammer,toch bijna 36€ betaald voor twee te kleine producten.helaas pindakaas.

Joop
28-02-2020

Was teleurgesteld maar draaide snel om naar tevredenheid

Had 4 tl buizen besteld werd smal geleverd door DHL de maat was niet goed wilde het via DHL retour zenden, dat viel tegen want moest er voor naar Alkmaar.

Heb het toch in mijn plaats retour kunnen sturen via post.nl en verzendkosten 7.95 betaald.

Via mail naar koopjedeal gemeld wat ik had ondernomen. Ze kregen de tijd en binnen een paar dagen via de mail positief bericht ontvangen. Het aankoopbedrag plus de verzendkosten zijn vergoed tot mijn tevredenheid. Vervolg ben een tevreden klant omdat het correct is afgehandeld.

23-02-2020

Prima

Alles ging nog beter dan ik had verwacht

Mels
22-02-2020

Uitstekende service

Niet alleen goede lage prijzen, maar ook uitstekende service, welke een dikke 10 verdient.

6 buiten solar lampjes gekocht, waarvan 1 het er minder deed en ook eerder leeg was.

Zonder gedoe snel een nieuwe ontvangen, TOP!

Sytze
22-02-2020

Gemakkelijk besteld, en vlot geleverd.

Zekerheid met betaling, via After-Pay.

Thijs
21-02-2020

Goede servise

Als prima geregeld

21-02-2020

Interessante artikelen voor een redelijke prijs

De bestelling wordt altijd goed en zorgvuldig behandeld.

Product voldoet aan de verwachting en is in overeenstemming met de afbeelding.

Erwin
18-02-2020

Mooie artikelen voor weinig geld

Diverse bestellingen gedaan bij koopjedeal en dik tevreden.

Sophie
12-02-2020

Iphone 6s

Iphone's batterij is kappot. duurde 1,5 maand voordat er actie werd ondernomen. Bovendien klopt de garantie die wordt beloofd niet. Je krijgt namelijk geen garantie bij Apple maar bij de leverancier zelf. Dit kan je dus niet zoals bij Apple over de hele wereld laten doen maar alleen in Nederland. Daar komt nog bij dat de leverancier dus erg traag reageert en veel e-mails negeert dus het kan maanden duren voordat er actie wordt ondernomen. Ik heb weken geleden geadviseerd de omschrijving van de garantie die bij het product staat aan te passen zodat deze verwarring niet kan ontstaan in de toekomst, dit is echter nog steeds niet gedaan door kiesjedeal.

Ann
12-02-2020

Nog niet geleverd

Heb op 1 februari een bestelling gedaan voor de bonsai boompjes! In de advertentie in de krant stond dat het maandag verzonden zou worden! Dit was niet het geval, mail gestuurd en toen vertelden ze dat het 11 feb bezorgd zou worden! Het is inmiddels 12 feb en ik heb nog niks in huis, ook geen track en tracé code, dat het verstuurd is!

Ik hoop dat de boompjes nog komen, maar ik bestel nooit iets weer bij koopjedeal!

Miran
10-02-2020

Planten zijn niet wat ze lijken

Ik had 2 bananenplanten en 2 bonsaiboompjes besteld. Deze kwamen in twee leveringen. Bij de bonsai was er een pot kapot gegaan in de doos. Hierover heb ik een klacht ingediend. Reactie laat nog op zich wachten, kan wel tot 5 dagen duren krijg ik gemaild. Alle bestelde planten vallen tegen, halen amper of niet de aangegeven grootte en lijken eerder stekjes dan planten. Voor alle geld te duur. En retourneren kan helaas niet omdat het om ‘levende goederen’ gaat. Niet voor herhaling vatbaar.

10-02-2020

Goedkoop en volgende dag binnen

Erg tevreden, transportkosten zou wat mij betreft bij hoog bedrag kwijtgeschloden moeten worden.

Mient

Deal or no deal

Was iets vertraging met levering maar netjes op de hoogte gebracht en week later bezorgt top?

Maurice

Super

Super snel geleverd voor een super prijs. Veel plezier van gehad en van wat er nog komen gaat.

Berry

Boven verwachting

Was nogal terughoudend over de artikelen in de acties, maar ik ben blij verrast

Is gewoon een goede kwaliteit in verhouding tot de prijs

Bij vragen via mail bijna direct antwoord van de klantenservice, ook prima

Levering ook uitstekend verlopen .

Kortom, geen klachten over de order en de levering

Roger

Bonsai boom xxl

Bonsai ontvangen geen xxl maar een mini bonsai net 14 dagen in huis en de bladeren vallen er vanaf

09-02-2020

Goede prijs en kwaliteit vehouding.

Het bestelde artikel was goed.

08-02-2020

Uitstekend

Het is uitstekend om hier iets te bestellen.

Je ontvangt het artikel razend snel.

Daarom beveel ik deze webshop aan met een 10.