Anne
06-02-2020

Het aangeboden is zo als het staat geschreven.

Perfect ; besteld en geleverd op de afgesproken tijd.

Ada

Nooit ontvangen, wel betaald

Vorige zomer bestelde ik het nostalgisch tuinbankje. Een lang verhaal kort: ik betaalde direct,maar na wat heen en weer gemail, bleek tenslotte dat jullie failliet waren. Weg geld. Tot mijn verbazing zie ik nu in jullie advertentie het zelfde bankje weer aangeboden. Komt het bankje nu alsnog? Ik ben benieuwd!

Sjef

Succes na de doorstart.

Ik was huiverig, om nog bestellingen te doen bij Koopjedeal. Waarom? Omdat een faillissement vaak je goede naam verpest. Maar toch bleef / blijft Koopjedeal goede aanbiedingen publiceren. Mijn ervaring nadat ik toch maar weer wat ben gaan bestellen is prima. Ik ben uitermate tevreden over de bestellingsafhandeling en ook over de leveringen. Ga zo door, Koopjedeal. Dan hoor je nog van me.

Lucy

Vlotte service

Een set van hoeslakens besteld. Vlot in huis, binnen een paar dagen. Voldoen aan beschrijving en dus goede kwaliteit. Een goede koop.

Liesbeth

Snelle levering, goed product

De twee ledlampen met bewegingsmelder, die ik had besteld zijn super! Vooral erg fijn in de garage, waar ik nu een lichtje heb bij binnenkomst.

De bestelling werd snel geleverd en alles was goed ingepakt.

Contact met de klantenservice ook heel prettig.

Kortom: voor herhaling vatbaar!

05-02-2020

Mooie boxspring voor een nette prijs

Geheel conform afspraak geleverd binnen de afgesproken termijn en keurig aan huis en gemonteerd. Prima boxspring voor een meer dan nette prijs. Een aanrader!

Pakkans

Mijn aanschaf van scheermesjes bij koopjedeal is glad verlopen: bestellen was makkelijk en ik kreeg het pakje vlot en vertrouwenwekkend thuis bezorgd. Een volgende pakkans van 100% laat ik niet zo maar voorbij gaan!

Zijn snel met bezorgen.

Wij zijn heel tevreden.

Heleen
07-02-2020

Traag, maar uiteindelijk goed opgelost

Kapotte spullen leveren en niets meer laten horen

Op 14-1 bestelde stoomreiniger ontvangen. Direct uitgeprobeerd. Wat er ook gebeurde geen stoom. Wel een heet apparaat. Gevraagd hoe dit op te lossen. kreeg mail met daarin opdracht foto's te maken zodat kon worden vastgesteld wat er aan de hand is. Op 18 -1 toch bericht gekregen dat het doorgezet is naar de leverancier. Sindsdien is het muisstil.

Nu maar de stoomreiniger op mijn eigen kosten terugsturen.

Het was eenmalige aankoop bij Koopjedeal.nl.

Goede aanbiedingen.

Altijd mooi op tijd gekregen wat ik besteld had.

Tonnie
05-02-2020

Ik zal iedereen aanbevelen om bij Koopjedeal.nl iets te kopen een prima service

Koopjedeal.nl is voor ons nummer één een zeer goede service geven aan welke dag het komt,en als het niet naar wens is,is ruilen of terug doen geen probleem.

Dus koop je spulletjes bij Koopjedeal.nl

vriendelijke groet A.Jansen

Lambertus de Wit

Zeer ontevreden

Voor mijn vrouw en voor mezelf heb ik enige weken geleden bij u "mooie" leren handschoenen gekocht.

Na een paar keer dragen zowel door mij als door mijn vrouw gingen van ons beiden de binnenvoering ervan rafelen en liet het stiksel los. Onze conclusie is, dat wi

handschoenen van inferieure kwaliteit hebben gekocht, die de prijs niet waard waren.

Izak

Goede deal

Correcte levering, product in orde!

Aanrader

RB
05-02-2020

Goedkoop, kwaliteit, en snel geleverd.

Eerste keer bij Koopjedeal een bestelling gedaan, heb geen opmerkingen zijn goed bereikbaar en leveren conform afspraak. Volgende keer zeker weer bestellen bij Koopjedeal.

Eugenio
05-02-2020

Kopen bij Koopjedeal.nl is voordelig en het bezorgen gaat heel snel!

Snelle levering en heel leuke aanbiedingen. Ook het op de hoogte houden van de koopjes is prima geregeld! Groeten E. Ruitenberg

Ati

Betrouwbare Webwinkel

Zeer snelle en goede levering

Perfect

100% tevreden.

Levering en montage snel en volgens afspraak.

Kwaliteit goed en geheel volgens opgave Koopjedeal.

Prijs zeer voordelig.

Super site

Super behandeld en zeer snel afgehandeld ?

Stephan
05-02-2020

Geweldige service en degelijke producten

Na een aantal bestellingen is voor mij duidelijk dat hier echt wat te halen valt!

05-02-2020

Bananen en licht: groen en groen

Ik heb laatst een LED bureaulampje gekocht alsmede twee bananenplanten. Het lampje -met drie standen- voldoet prima als nachtlampje. LED verlichting is zuinige verlichting en over groen gesproken: met de twee bananenplanten haal je zuurstof in huis (en met een beetje geluk bananen, maar dat zie ik in ons iets te koude landje niet snel gebeuren.). Kortom: super tevreden over beide aankopen. Beiden voor een Koopje, dus de 'deal' was snel gesloten!