AL
29-10-2021

Probleem met handgreep opgelost

21-09-2021

Uiterst snel en goed geleverd voor een hele mooie prijs. Jammer dat om een of andere reden het email, contact verkeer niet werkte en er daardoor geen duidelijkheid was. Dit lag waarschijnlijk aan beide partijen.

Koop hier niet. Oplichting. Positieve Reviews hebben ze volgens mij zelf geplaats. Al verschillende mails gestuurd hoe de status van het bestelde product is. Ook nooit een bevestiging ontvangen van het vooraf betaalde product. Ze reageren nergens op. laten je telefonisch in de wachtrij staan bij steeds 1 of 2 wachtende voor je.

Kevin
26-07-2021

Zweefparasol

Iets meer dan een jaar een parasol gekocht. nu kan hij helaas niet meer worden ingeklapt. Contact gehad met Koopjedeal, maar ze kunnen niks meer voor mij doen omdat hij net iets ouder is dan een jaar.

Ik vind dit niet kunnen voor wat je ervoor betaald. Een beetje raar om dan elk jaar een nieuwe parasol te moeten kopen als de kwaliteit niet goed is.

30-06-2021

Mijn complimenten. Ik had een klacht over een bestelling maar Koopjedeal heeft direct actie ondernomen en mijn klacht op sublieme wijze opgelost. Complimenten daarvoor

Misleidend

Ze verkopen artikelen en je krijgt na een dag te horen dat het niet geleverd kan worden. Stomverbaasd dat een dag later het product gewoon nog steeds besteld kan worden op hun site. Zelfs na een melding is het artikel nog steeds niet als uitverkocht aangemerkt

Albert
27-06-2021

Waardeloze zuignap

Zuignap voor op de douchetegels gekocht,maar vertrouwen om m vast te pakken voor steun is voorgoed weg doordat ie bij regelmaat spontaan van de muur valt, heeft ook al voor beschadiging in de zgan douchebak gezorgd,echt geen aanrader om te kopen

25-06-2021

Wat een service; GEWELDIG!

In mei 6 ledlampjes gekocht bij koopjedeal. Één was er in de loop van tijd stuk gegaan, werkte niet meer. Even gechat en via de mail dinsdag 22 juni contact gehad en om een nieuw lampje gevraagd. Donderdag bericht dat het verstuurd was en tot mijn grote verbazing kreeg ik vandaag 25 juni een set van 6 stuks thuisbezorgd. Wat een service! KLASSE Koopjedeal.

Scott
23-06-2021

Ledlampjes kapot na overleg met de klantenservice opgelost

Na een paar dagen waren mijn ledlampjes die ik had aangeschaft kapot gegaan. Na contact te hebben gehad met de klantenservice hebben ze dit direct opgepakt en mij een nieuwe set kosteloos opgestuurd.

Johanna
18-06-2021

Koopjedeal.nl

Afraden oplichters 2 juli 2019 konden hun betalingsverplichting Door Surseance,Brand in magazijn 27 september 2018, Een jaar eerder, hoe konden ze dan bijna een jaar een aanbieding van een Mobiele Airconditiona€699 voor €299 ,Een paar maande later stond de aanbieding weer in de aanbieding, Niet te geloven, Smerige dieven

Eva
10-06-2021

Klacht goed opgelost

Nostalgische Tuinbank van Gietijzer en Massief hout | Optimaal zitcomfort

Alleen de zijkanten zijn van een metaal, de rugleuning van dun plastic. Metaal is erg lelijk geverft om het oud te doen lijken (erg leijke, te lichte kleur groen). Het hout haald de kwaliteit van een pallet nog niet.

Goedkoop is miskoop.

Harry
27-05-2021

Prima

T-shirts worden steeds slechter

Ik koop al enkele jaren witte T-shirts bij Koopjedeal. Bij de laatste bestellingen merk ik dat de kwaliteit terugloopt en de prijs aanzienlijk hoger is. Volgens mij wordt de stof steeds dunner en na 1 keer wassen zijn de ronde halzen meteen slap en ook het strijken gaat niet meer zonder plooien over te houden.

Janny
14-05-2021

Buitenbox besteld nooit ontvangen!

Meerdere keren een mailtje gestuurd geen gehoor. Wel mijn geld kwijt maar nooit iets ontvangen! Aub bestel hier nooit!

Noël
26-05-2021

Maanden aan't lijntje gehouden verschillende keren gezegd dat alles in orde was terwijl ze heel goed wisten dat het niet zo was. Zeer teleurgesteld. Ik koop er nooit meer & hun zogezegde punten mogen ze houden.

Matras

5x wijsgemaakt dat ze mijn topper gaan leveren, maar ik heb NIETS gekregen zelf geen t&t code ook al zeggen ze elke keer wacht een paar dagen dat komt wel 😬

Betalen mag krijgen niet!

Roel
08-05-2021

Opgeblazen adviesprijs

Twee jaar terug kon je hier goedkoop kopen, na hun bankroet overgenomen.

Adviesprijs wordt 4 maal overdreven om dan voor de helft aan te bieden.

Zeg maar zwendel

Elly
30-04-2021

Koop niet bij koopjesdeal

Denk je via koopjesdeal 2 x een smart bracelet te bestellen 1+1 en krijg er 1 geleverd 4 weken gewacht en maar 1 krijgen .

Ik betaal ruim 32 euro op Ali zijn precies dezelfde 6,50euro .

Ben compleet opgelicht geen 2 gekregen maar 1

Sharon
29-04-2021

31 maart 2021 besteld 29 april nog steeds niks!

Op 31 maart heb ik een bestelling geplaatst, order 20210576. Tot op heden heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Er staat dat de leverdatum 1-2 werkdagen is (aangepast) maar daar zijn jullie toch al ruim overheen gegaan. Wanneer mag ik mijn bestelling verwachten? Verschillende appjes gestuurd, gebeld en beloofd dat het geld terug gestort zou worden. Ook dat is niet gebeurd! Ik wil een reactie! Iets! Ik wil weten wanneer mijn bestelling komt?! Als er problemen zijn met de levering, geen probleem. Dan wil ik mijn geld terug!

Irma
28-04-2021

Niet ontvangen

We wachten al een hele poos op 2 horloges. Als we mailen dan krijg je alleen een standaard antwoord van de “klantenservice”.

Wat een waardeloze site!

Bestel hier niets.

Mike
15-04-2021

NOOIT MEER.

In Januari een Boxspring besteld, leverdatum was 1 maand, na 1 maand werden we week na week verder aan het lijntje gehouden met loze beloftes, uiteindelijk na 3 maanden te horen gekregen dat het bed 'uitverkocht' was. 3 maanden ons geld kwijt, 3 maanden gewacht en geen bed ontvangen. Ze gebruiken precies de consumenten als goedkope financiering. lesje geleerd, laat je niet verleiden door de mooie prijzen, ze leveren niet.

Marianne
15-04-2021

Comfort 2.0 boxspring NOG STEEDS NIET ONTVANGEN

21 maart jl een boxspring besteld die volgens de site binnen 1-2 weken geleverd zou worden. Ik had het al eerder willen bestellen om zeker te zijn van tijdige levering maar dat was niet nodig en kon ook niet. Daarom gewacht tot 2e helft maart zodat ik het begin april tijdig zou ontvangen voor ons vakantiehuisje.

Op 2 april heb ik ze zelf gebeld omdat ik op de website ineens zie dat de levertijd naar 6-8 weken is gewijzigd en ik daar als klant niets over heb gehoord.

Excuus: schip Suez kanaal.

Oke, kan, zoiets voorziet niemand maar proactief telefoontje naar je klant zou netjes zijn.

Op 6 april ontvang ik een bericht van Nieuwhoff, de transporteur waar Koopjedeal mee samenwerkt, dat mijn order wordt verwerkt. "Dat valt dan nog mee" denk ik enthousiast. 2 dagen later krijg ik een mailtje dat mijn bed vrijdag 16 april wordt bezorgd en ik word er ook nog netjes over gebeld.

Echter wordt ik vandaag gebeld (1 dag vóór bezorging!) dat het bed tóch niet op voorraad is.

Hoezo toch niet op voorraad?

Geen idee zegt de dame aan de andere kant.

Ik reageerd gefrustreerd en uit wederom mijn teleurstelling en geef tot 2x toe heel duidelijk aan dat ik vandaag teruggebeld wil worden met bericht wanneer ik dan wel het bed kan verwachten. Ik heb er namelijk een middag voor vrijgenomen, een bus geregeld etc.

Het is inmiddels 18u, ik ben niet meer teruggebeld door Nieuwhoff.

Nu ben ik al een half uur bezig om telefonisch in contact te komen met de klantenservice van Koopjedeal. Ik ben er al 3x na 3,5 minuut uitgegooid en 1x na 10 minuten.

Ik ben zéér ontevreden en krijg een vermoeden dat dit geen plezierige afloop gaat krijgen.

Rik
14-04-2021

Test aankoop na een eerdere negatieve ervaring. Wederom slecht!

12 dagen geleden plaatste ik een review over een order van een 2 tal dekbedhoezen order bij Koopjedeal.

Na mijn klacht is het redelijk vlot opgelost. Excuses etc. Ik dacht laat ik in het kader van een 2e kans nog eens exact hetzelfde bestellen. Helaas, wederom niet tijdig geleverd en op dit moment ook nog geen zicht op wanneer er dan wel zal worden geleverd. Contact met de klantenservice heb ik na eerdere negatieve ervaringen, deze keer maar overgeslagen.

Vorige keer was het een matige 6. Nu is het een keiharde 1! Dit bedrijf moet haar logistiek eens op orde gaan brengen en wat gaan doen aan 'verwachtingsmanagement'. En alstublieft. bespaar me de 'het is erg druk' excuses.

Crisis of geen crisis, het is klaarblijkelijk altijd hetzelfde liedje bij Koopjedeal.

Anniek
10-04-2021

Wacht al 4 maanden op boxspring

Begin januari een boxspring betaald maar geen levering. Klantenservice is echt heel vaag en we komen geen steek verder. Maar wel meer dan 1000 euro lichter! Schandalig, kan het niemand aanraden! Voel me enorm bestolen.