Herwig
23-01-2020

Aankoop scheerapparaat voor hoofd.

Zeer scherpe prijs, goede kwaliteit en vooral snel geleverd.

Daniel

Goede kwaliteit, snelle service

Voldoet altijd aan de opgegeven specificaties. Kwaliteit voor een goede prijs en de producten worden snel bezorgd.

22-01-2020

Goedkoop, makkelijk en snel, bij Koopjedeal weten ze dat wel

Gordijnen besteld, levering was snel, de kwaliteit viel gezien de prijs erg mee. Kortom een tevreden klant.

Ismet

Altijd super service

Service is super zeker aan te raden

Wendy

Super mooie product aanbiedingen

Super mooie product aanbiedingen en snelle levering

22-01-2020

Neem je led-verlichting jij jullie wat een topdeal bij koopjesdeal

8 buiten led lampen net voor de kerstdagen besteld en in binnen 2 dagen geleverd top deal

Rolf

Goede Internetshop

Besteld op het laatste moment op 23 december

keurig op 24 december op afgesproken tijd geleverd

product (keukenmachine rood) zeer naar wens

22-01-2020

Snel en goedkoop handige spullen in huis

We kopen al enkele jaren met enige regelmaat spullen. Soms blijkt het in de praktijk toch te goedkoop en ontvangen we rommel, maar vaker hebben we voor een lage prijs iets heel bruikbaars. Snel is het meestal, er zijn ook momenten geweest dat er geduld nodig was. Uiteindelijk wordt alles geleverd, of wordt geld terug gestort. Contact via mail over problemen verloopt prima.

Jaap

Gewoon goed

Duidelijke informatie over het bestel en lever-retourtraject.

Wilfried
17-01-2020

Waardeloze troep, betalen voor terug sturen

De kwaliteit is dramatisch als je toch goedkoop wilt ga dan naar Wish of Aliexpress. Hier moet je zelfs je retour porti zelf betalen. Oplichters!

Aaldert
16-01-2020

Gecomprimeerd

De dokter adviseerde me om compressiekousen te gaan dragen en net daarvoor had ik ze in een advertentie van Koopjedeal gezien. Ik bestelde ze, kreeg ze heel gauw en draag ze met een goed resultaat. Goede deal!

Dorien
15-01-2020

Service en kwaliteit een dikke 10!

Ik heb een tijdje geleden hier voor het eerst besteld, eerst was ik wat sceptisch aangezien ik deze site nog niet kende. Toen heb ik via facebook met hun opgenomen en ik kreeg verrassend snel antwoord. Ik durfde eindelijk mijn bestelling plaatsen en enkele dagen later werd hij geleverd. Ik heb isolerend gordijnen besteld en wat een verschil in temperatuur binnen. Ik zou ze niet meer kunnen missen. Ik ga hier zeker nog bestellen!

Maarten
14-01-2020

De winkel om koopjes te doen

De communicatie loopt goed bij een probleem, makkelijke service. soms duurt het wel even voor een pakje na bestelling bij je is geleverd daarom net geen 10. Bedankt

Nico

Perfect geregeld

Goede service en goede aanbiedingen

gewoon perfect

Willy
14-01-2020

Koopjedeal.nl: Goedkoop en ook echt een GOEDeKOOP!

De aanbiedingen van Koopjedeal.nl zijn echt goed!

Je betaalt weinig voor echt mooie artikelen van goede kwalitiet.Er moet natuurlijk wel iets tussen zitten wat je nodig hebt en kunt gebruiken maar de keuze is groot. Ik raad deze site echt bij iedereen aan.

13-01-2020

Goedkoper product geleverd dan besteld

Een draadloze stofzuiger besteld en uiteraard direct betaald. Na twee maanden en vele mailtjes nog steeds niets ontvangen. Vervolgens de bestelling geannuleerd en geld teruggevraagd. Heen enkele reactie van koopjedeal, maar dan opeens een stofzuiger ontvangen: met snoer t.w.v. 49,95. Dat is slechts 1/3 van de prijs die ik al betaald had. Vervolgens was het onmogelijk om telefonisch contact te krijgen en op mails reageren ze niet.

In mijn ogen is dit gewoon oplichting.

René
10-01-2020

Gereedschapskoffer

Cool geweldig gewoon, oud gereedschap aan andere gegeven nu met de trollie op pad voor zowel thuis als bij vrienden geweldig niet meer tillen alles op wieltjes letterlijk en figuurlijk heerlijk thx

Harmen
09-01-2020

Geweldige reclame, zeer goede technische beschrijving

De matrassen liggen geweldig, boven verwachtingen.

Marjon
08-01-2020

Super fijne boxspring

Duurde iets langer dan verwacht,maar we slapen nu heerlijk

08-01-2020

Niet geleverde bestelling

24-12 2019 een soundbar besteld. 8 januari 2019 nog steeds niet geleverd op mailtjes wordt niet inhoudelijk gereageerd. Teksten als: "sorry, wat jammer nou en we maken in orde". Nou mooi niet. Schone beloften maar oplossen, nee dus. veelal verouderde producten, dus goed opletten wat je koopt.Hier geldt "Bezint eer ge begint".

Afrader!