08-01-2020

Niet geleverde bestelling

24-12 2019 een soundbar besteld. 8 januari 2019 nog steeds niet geleverd op mailtjes wordt niet inhoudelijk gereageerd. Teksten als: "sorry, wat jammer nou en we maken in orde". Nou mooi niet. Schone beloften maar oplossen, nee dus. veelal verouderde producten, dus goed opletten wat je koopt.Hier geldt "Bezint eer ge begint".

Afrader!

Vera
08-01-2020

Eerlijk zaken doen?

Ben nooit zo erg om in een aanbieding te springen, als je geen ervaring hebt met die firma, maar voor

alles moet een eerste maal zijn en die liep 99%

goed af, in bestellen,leveren/betalen en ontvangen.

Dus compliment en hou dit vast.

Mevrouw V.Kramer

Wimke
06-01-2020

Alle prijzen aan de kant, voor de goedkopere prijzen van Koopjesdeal klant.

Voor negativiteit heb ik geen reden, want over koopje deal ben ik heel tevreden.

Yvonne

Zeer tevreden

Enkele dingen besteld en tot nu toe zeer tevreden. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Levering ook zoals beloofd.

Visser

Licht in het duister.

Oplaadbare lampjes met sensor gekocht. Alles prima afgehandeld. Jammer dat er te weinig zonneschijn was deze weken zodat er te weinig opgeladen werd.

J. V.

Wiel

Betrouwbaar en snel

Alleen maar positieve ervaring . Is er iets dan wordt het opgelost.

Bob

Hernieuwde kennismaking

Jaren geleden kreeg ik al aanbiedingen van Ilse, later Koopjedeal en daar maakte ik regelmatig gebruik van.

Na een poos afwezigheid, ik kreeg geen mails meer, waren ze ineens weer terug en ik ben gewoon weer spullen gaan bestellen want ik was tevreden.Dat ik niet echt vergeten was bleek toen ik nog een spaartegoed had; was al die tijd blijven staan.

Eerlijk en correct, dat vind ik van Ilse/Koopjedeal. ik kan nog voorbeelden geven over correct retourbeleid ook maar wat me goed deed was dat bij Black Friday 20% korting ook echt zo was; niet de prijs verhoogd en dan de extra korting dus, nee eerlijk en correct.

Bob de Jong, Leeuwarden.

Tonny

Snelle levering

Enkele producten besteld,het werd snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen!

Kan beter

Grootste nadeel is het veels te korte snoer, 3m, moet het snoer steeds in een ander stopcontact doen. Dat schiet niet op. Verder maakt hij de plavuizen vloer wel goed schoon.

Ivo
06-01-2020

Snel en makkelijk besteld en geleverd

Ik zocht en vond.

Makkelojk en snel geleverd.

Gert Jan
06-01-2020

Koopjesdeal daarmee sluit je de deal die ook achteraf noch altijd beviel

Eerste klacht na enig heen en weer mailen keurig behandelt en afgehandeld. Compliment!

Susanne
05-01-2020

Mooie producten, goeie prijs, snel in huis!

Tevreden over de producten! Leuke gevarieerde aanbiedingen.

Gert

Goedkoop snel en goed

Alles verliep\naar wens

Annemiek

Misterie misser!

Waardeloos die misterie box zit niks zinnigs in niet eens 5 euro waard.

Prima aanbiedingen

Twee gevulde gereedschapskoffers gekocht.

Degelijk gereedschap

Werner
04-01-2020

Klachten worden niet snel opgelost

4 bestellingen gedaan en bij 3 is er iets fout gelopen of had ik een opmerking.

Bij 1 zeer snel opgelost.

Bij de opmerking nooit antwoord gekregen

Bij andere klacht nu al 2 maal mail gestuurd maar is nog steeds niet opgelost.

Voor mij dus voorlopig geen aankopen meer

Anneke

Goed geprijsd

Al een aantal keren iets besteld via koopjedeal. O.a. eettafel, salontafel en stoelen.En een aantal kleinere dingen. Alles snel geleverd en van goede kwaliteit en een goede prijs. Zeker aan te raden.

Snelle levering

Bestelling, levering ging soepel, verwachtingen werden waargemaakt

Koopjedeal weer als vanouds

Diverse bestellingen onlangs gedaan bij Koopjedeal die weer snel en prima geleverd werden!

Dick
03-01-2020

Aanrader

Kopen via Koopjedeal gaat goed. Koop wordt netjes afgehandeld en snel geleverd.

Kortom ik ben tevreden.