19-12-2019

Met koopjesdeal kom je er wel.

Ik ben zeer tevreden met koopjesdeal.

Goede prijzen en een snelle levering.

Een aanrader!

Diane

Ervaring was positief!

1e bestelling liep vertraging op, maar na een telefoontje is alles snel bezorgd!

2e bestelling ging helemaal prima.

Ruben

Koop je deal

Snelle levering.

Goeie prijs.

Henny
18-12-2019

Goede kwaliteit voor lage prijs

Wij hebben al diverse malen artikelen besteld. We hebben nog nooit iets teruggestuurd omdat het steeds voldeed aan onze wensen. Bovendien een snelle levering.

Snelle levering

Snelle levering voor goedkope artikelen

Evert

Niet goed geld retour.

Muizenverjager gekocht wat niet beviel.

Zonder problemen retour gestuurd en nagenoeg direct geld inclusief portokosten op mijn rekening gestort.

Aanrader om hier spullen aan te schaffen.

18-12-2019

Handschoenen zijn heerlijk warm goede koop

Handschoenen zijn heerlijk warm. Geen spijt van de koop

Henny

Goede service

Wij moesten iets omruilen en dat was binnen de kortste keren geregeld.

Helemaal top.

Grietje

Baterrijen, e.d.

Ik heb al verschillende keren iets bij koopjedeal besteld, en altijd was het goed. een correcte aflevering, je krijgt mail wanneer het vetstuurd is en wanneer het bezorgd wordt. dus het is zeker een aanrader. en het mooiste is ze zijn lekker voordelig.

Carla

Doen wat ze beloven!

Ik ben zo tevreden over jullie. Snelle levering en altijd zijn de producten netjes en goed verpakt. Mocht er iets niet duidelijk of in orde zijn dan wordt dit direct opgelost.

19 november een bestelling gedaan , nog niets geleverd

19 november een bestelling gedaan ( en betaald)

Tot op heden nog niets van gehoord of geleverd gekregen!

Fré
17-12-2019

Koopjedeal is goed bezig met zijn dagelijkse advertenties

Ben tevreden met de aankopen die ik gedaan heb

Pearly

Top!

Altijd erg blij met mijn bestellingen, snelle levering en goede service

Rien
17-12-2019

Kwaliteit priducten tegen een zeer gunstige prijs

Ik heb al een aantal dingen besteld en deze zijn vlot geleverd precies zoals ik besteld had

Tjimmie
17-12-2019

Kopen via koopjedeal een goede deal.

Na een foute keus kon ik zonder problemen de gordijnen retour sturen, de goede gordijnen waren snel binnen. Ook Financieel een heel snelle verwerking.Top.

Hertelijk genieten

Het Oostervaarderplassen hertevlees werd mooi op tijd gekoeld geleverd en hebben mijn ouders en ik heel erg van mogen genieten. Alles was mooi en goed verpakt met duidelijke opschrift. Elk stukje hert heeft ons erg goed mogen smaken. Een absolute aanrader!

Teus

Ze doen wat ze beloven.

Ik heb al verschillende producten aangeschaft bij koopjedeal.

Producten voldoen volgens de beschrijving en zijn echte aanbiedingen.

Ook de levering is perfect.

Chelsey

Bestelling gedaan

Ik had een bestelling gedaan. Ik had eerst de recensies bekeken en die waren allemaal positief, dit was trouwens de eerste keer dat ik iets bestelde via deze site. Was super snel binnen en het artikel was zoals het aangegeven staat op de site! Helemaal prima en tevreden!

Nico

2 voor de prijs van een

Ik heb compressie kousen gekocht.Ze waren in de aanbieding.Ze zijn snel geleverd en ze werken ook nog

Doortje

Perfect!

De inktcartridges zijn uitstekend en ze werden supersnel geleverd. Al met al een perfecte deal.