Annemarie

Mooie schoenen van travelin

Vlot bezorgd en ze zitten prima

Gea
17-12-2019

Waag de kans mij is is goed bevallen.

Ik heb 2dagen geleden voor de 2de x iets besteld. Eerste was uitstekend tweede wacht ik nog op

Martine

Kerstgeschenkjes

Mijn kleinkinderen zijn niet meer zo klein.

Ik heb er nl. 6 tussen 18 en 10 jaar.

Ik dacht waarmee hen nog plezier doen als ze altijd met hun smarthphone bezig zijn.

Toevallig kwam ik op jullie site gepaste geschenkjes tegen,nl.

Karaokemicro’s en vergrootlenzen voor hun phones.

Dit leek mij zeer gepast, dus kocht ik van elk 3.

Hopelijk zijn ze blij met deze kleine verassing.

Ook bedankt voor de snelle service en het mooi kaartje.

JAN

IK PAK MIJN VOORDEEL !

Steeds ervaar ik dat :

Koopjedeal is

Snel goed en .voordelig.!

Ad

Maken het waar !

Goede prijs, en bij defect lampje meteen een nieuwe gekregen. Super service.

Freddie

Levering buitenlampen

Een geweldig goede site en levering.

Wij hebben de buitenlampen op zonne energie ontvangen en blijkt dat er een niet goed werkt.

Een mail gestuurd en na een paar dagen een nieuw product geleverd.

Dat noem ik een goede service van een bedrijf.

Snelle levering

En goede prijzen

José

Goede service

Producten worden snel geleverd en in goede staat. Ik heb één keer wat anders gekregen dan op de foto stond, maar dit is goed opgelost, duurt alleen wel langer dan gehoopt om reactie te krijgen op mails.

Sjoerd

Goede deals snel geleverd

Meerdere keren producten besteld, altijd zeer goede deals en vlot geleverd.

17-12-2019

Snel thuis en goede kwaliteit

Snel thuis en zoals op de foto.

Marleen
16-12-2019

Supersnelle levering

Producten zijn snel geleverd, prima kwaliteit/prijs verhouding. Zeker de moeite waard om vaker te bestellen!

Riktia
15-12-2019

Zo veel contact, zo veel mails.

Ilse, Anissa,Chico,Femke, een paar namen van medewerkers die sinds mijn aankoop 13 november tot nu toe met medeleven, in prima bewoordingen en vaak ook snel mijn mails hebben beantwoord. Naast de standaard mails, no reply etc waar er ook een aantal van waren altijd fijn!

Helaas werden de verkeerde stoelen geleverd, na het aanleveren van foto's en het doorzetten naar de leverancier van de levering werden opeens de stoelen opgehaald zonder een bericht van tevoren en . ondanks dat ik had aangegeven mijn geld terug te willen, vond ik op de stoep een aantal uuur hiervoor zomaar twee dozen met. jawel de juiste stoelen. Nou, ondanks dat ik er wel klaar mee was, toch maar geprobeerd in elkaar te zetten. helaas de gaten correspondeerden niet goed met elkaar en dus. na verwoede pogingen alles weer ingepakt en gemaild. retourprocedure in gang gezet. Lieve mensen gecharterd die de zware dozen voor mij naar een DHL punt konden vervoeren en vervolgens bericht gekregen van Koopjedeal dat er een creditnota voor mij was voor. jawel de helft van mijn aankoopbedrag.? In de hoop dat er voor doos nummer twee nog een creditnota zou komen maar twee dagen afgewacht.helaas. dus vanmorgen maar weer een mail gestuurd en daar krijg ik vast morgen van een lieve, betrokken medewerker antwoord op. Wordt vervolgd.

15-12-2019

Bij Koopjedeal kopen bende nooit bedrogen.

Bij alle aankoop zijn wij meer dan tevreden.

Rawina
15-12-2019

Mooie spullen, snel geleverd!

2 weken geleden voor het eerst een bestelling geplaatst via koopjedeal. Mooie, aparte spullen die je niet overal ziet voor als je van exclusiviteit houdt. Bestelling was snel geleverd en ondertussen werd ik goed op de hoogte gehouden van mijn verzendinformatie. Top!

Topdealzzz

Snel en goed geregeld

Fabian
13-12-2019

Chinese rotzooi

Ik heb drie mysteryboxen gekocht op koopjedeal.nl. Op de site is aangegeven dat er voor minimaal 250 euro aan spullen in elke doos zit en dat je niet weet wat er in elke doos zit. Na lang te hebben gewacht kwamen ze eindelijk binnnen. Toen ik de eerste doos had opengemaakt was ik al niet blij, omdat er grotendeels alleen maar chinese rotzooi inzat dat ze waarschijnlijk hebben opgekocht voor een paar euro. Maar het is helemaal schandalig dat toen ik de tweede en derde box openmaakte en er achter kwam dat in alle drie de boxen hetzelfde zat. Ik raad daarom ook aan om niks bij dit bedrijf te kopen.

Velda
12-12-2019

Black friday box onzin

Na heel lang wachten eindelijk mijn Black Friday box te waarde van 250 euro ontvangen.

Wat een onzin is dit, ik zou het nog geen waarde van 50 euro geven.

Ten eerste heb ik geen tuin, voor de hangmat. Dit zou denk ik de meeste waarde zijn. Dan zitten er kinder vitamines in, dit zou een vrouwen box zijn. Wat een goedkope troep allemaal. Erg jammer, had ze best hoog zitten en daarom ook deze box besteld. Maar helaas ben ik erg teleurgesteld.

Ik hoop dat Koopjedeal nog tegemoet komt. Want nu snap ik ook waarom de box niet terug gestuurd kan worden helaas.

Florencia
12-12-2019

Bellen met koop je deal

Sta ik een uur in de wacht, zoek mijn ordernummer op en ze hangen op bij koopje deal.

Zeer klantgericht en onbeschoft bij koop je Deal.

Liz
11-12-2019

Voor de gek houderij

Wilde een Ipad bestellen, leuke aanbieding, dagdeel.

Maar pas als je verder komt in het proces zie je date Ipad refurbished is.

Staat niet in de advertentie in de krant en ook niet als je de dagdeel op de site opzoekt.

Flauw hoor!

Addy
11-12-2019

Hele goeie koopjes

Mijn ervaring met koopjedeal is heel erg goed

Altijd een snelle levering en goede service