Marcus
02-12-2019

Black friday box

Na de box besteld te hebben zag ik al vele slechte recensies. Daarom besloot ik koopjedeal te contacten, ze beloofde met de leverancier in contact te gaan om de box te verbeteren( compensaties) hebben ze uiteindelijk niks mee gedaan de box zat vol met goodies als usb kabels, een bidon en oortjes. De inhoud was ongeveer 60€ waard. Je kunt wel van oplichting spreken.

Wiljan
02-12-2019

Snel

Pakket kwam vlugger dan werd gedacht; was keurig verpakt.

Retourzending ook zonder problemen.

Rita
01-12-2019

Verrassend aanbod

Correcte afhandeling van de bestelling.

Vraag per e-mail snel behandeld.

Ina
01-12-2019

Goede artikelen

Wordt keurig geleverd. Altijd netjes verpakt. Leuke prijzen

Hedy
30-11-2019

Wat je ziet, is wat je ontvangt.

De bestelling wordt netjes afgeleverd.

Martijn
30-11-2019

Black friday box troep

Veel troep waar ik niks aan heb, veel autospul zoals een usb oplader en carkit maar heb geen auto en wat schroevendraaier meuk voor specifieke dingen waar ik al een paar setjes van heb, zelfs sport oordopjes van een verschrikkelijke kwaliteit en een hele zwakke powerbank. Al met al nog geen 150 euro waard denk ik. Zeer slechte ervaring

Gerrit

Black friday gevoel

Na een mindere periode, de vorige eigenaar, is het goede gevoel terug

Eveline

Subliem

Voordelig en goede producten

Silke
29-11-2019

Alles zoals altijd gewoon, Perfect.

De bestelde artikelen zijn zoals belooft bezorgd en ook de geleverde artikelen van kwaliteit zoals beschrijven.Wij hebben al vaker besteld en zouden dit ook verder doen. Heel tevreden.

Zeer vlotte levering

Wat je ook bestelt er wordt zeer snel geleverd.

Verder is het waar naar zijn geld.

Sarah

Verduisterende gordijnen

Verduisterende gordijnen aangekocht levering vertraagd meteen op de hoogte gebracht, alles in een keer geleverd op de dag dat ze zeiden. Alles was correct kleur, maten, hoeveelheden! Super tevreden klant!

Kit
29-11-2019

Altijd gunstige prijs en altijd raak

Wij bestellen al jaren bij KOOPJEDEAL.

Grote zaken zoals matrassen en gordijnen maar ook kleinere handige zaken zoals geluidsoortjes of scheermesjes. Ook kleding zoals ondergoed of poloshirts Altijd naar tevredenheid. Wij hopen in de toekomst er nog lang gebruik van te maken

Boudewijn
29-11-2019

Geen opgepeuzelde vogeltjes meer in onze tuin

Dankzij de snelle levering van enkele Ultrasone Honden-, Katten-, Muizen- en Steenmarter Verjagers hebben we nu geen last meer van die katten en poezen die het op de vogeltjes in onze tuin gemunt hebben.

29-11-2019

Super ? je moet goede afspraken kunnen maken

Ze moeten de prijzen wel aanpassen naar andere winkels

Niek

Nog steeds geen product

Heb 2 verschillende producten besteld. Het ene van na 2 dagen binnen maar op de rest wacht ik nog steeds. Ondanks verschillende telefoontjes en mails.

29-11-2019

Koopjedeal veel verbeterd en snel geleverd

Bestellingen snel geleverd top nu

Nico

Tekst niet corect

Artikel omschrijving niet helemaal correct, ik had 4x gordijnen besteld. de beschrijving luide 250X150, wat ik ontving was echter 260 X 150, dus nu moet ik aan de gang om 4 gordijnen terug te brengen naar 250 hoog, even terug gekeken naar de aanbieding en daar stond toch echt 250, 2 dagen later is dat gewijzigd in 260, verder prima kwaliteit, niets op aan te merken.

Hoofdkussen

Product voldoet aan beschrijving.

Prompte levering.

Dus tevreden

Idzard

Super webshop!

Koop al jaren bij Koopjedeal, was even bang dat ze zouden, maar gelukkig gecontinueerd. Site is overzichtelijk, levering probleemloos en snel, prijzen heel interessant , ruilen geen probleem . Kortom absolute aanrader!

Tessa

Slechte communicatie

Ik heb een boxspring besteld en ontving vrij snel een mail om de bezorging in te planning. Eerder dan verwacht dus ik was blij! Vrijgenomen om die dag van bezorging thuis te zijn (zouden tussen 8 en 2 uur komen), word ik om half 12 opgebeld dat de boxspring beschadigd is geraakt en dus niet meer geleverd wordt. Zou dezelfde dag teruggebeld worden voor een nieuwe afspraak. Geen mail/of telefoontje gekregen. Vervolgens elke dag gebeld en ik zou elke dag teruggebeld worden, ik ben geen enkele keer teruggebeld. Ik zit nu ( 2 weken later) nog steeds te wachten op mijn bed en uberhaupt een nieuw bezorgvoorstel. Ik begrijp dat Koopjedeal met tussenleveranciers werkt, maar ik ben wel van mening dat Koopjedeal dan beter regie moet houden op hun en de afspraken. Uiteindelijk heb ik bij jullie gekocht.