Densie

Black friday box prut

Heb een black friday box vrouw besteld, nou wat een dumper, de inhoud is zeker geen €250,- euro waard.

Een led lampenset, wandrekje met spiegel, tafellampje, gelsokken, oordopjes en nog meer troep wat hooguit op €130,- uitkomt. Ik heb een klacht gemaild maar nog niks terug mogen ontvangen.

Had toch minstens gehoopt op een smartwatch, soundbar of robotstofzuiger of iets in die richting.

Nathalie

Black friday box (vrouw)

Ik had me erop verheugd om deze box te ontvangen. Bestellen en levering gingen super. De inhoud viel toch wel tegen. Veel producten waar ik niks mee kan en ik betwijfel of de waarde 250 euro is. Ik zou het mensen afraden om deze box te bestellen.

Bestellen is makkelijk

De bestelling was makkelijk, netjes verpakt en na 3 werkdagen geleverd. Artikel werkt perfect en een goede prijs verhouding. (niets mis mee)

Yana
27-11-2019

Topper !

Ik bestel regelmatig bij koopjedeal en ik heb nog nooit geen klachten gehad! Integendeel.

Ik heb alleen maar positieve dingen om erover te vertellen zoals de producten die ik hier al besteld heb zijn van top kwaliteit er is nog nooit iets terug gestuurd of kapot gegaan of kapot toegekomen echt nog nooit problemen gehad hiermee! en de leveringstermijn is niet lang en vaak komt het zelfs eerder aan dan verwacht dus super leuk! Het laatste artikel dat ik had besteld is mijn box spring en de mensen die het kwamen leveren waren super vriendelijk en deden hun job echt met plezier.

Dus.

ik kan koopjedeal alleen maar aanraden bij iedereen!

Cees

Tuinlampen Alabama

Geachte Ls.,

Ik heb vandaag 8 tuinlampen op zonne-energie ontvangen (van Alabama).

Van de 8 lampen werkten er 2 niet (25 %).

Wat ik ook heb geprobeerd geen licht!

Met vriendelijke groet Cees Burgers.( (e-mailadres verwijderd) )

Wibi

Verassingsbox

Was er benieuwd naar de inhoud.

Zou minimaal 250 euro waard zijn

maar helaas ik denk niet dat het de 50 euro haalt

echt jammer.

Heb er ook nog 1 voor de vrouw besteld, maar ja zal dan ook wel een jammertje worden.

Bram

Enorm blij

Bij Koopjedeal.nl is er altijd wel een score. Als in de krant weer interessante artikelen staan, blijkt de prijs ook nog eens prima. Wij zijn tevreden met de IPad, onze laatste koop.

Nel
25-11-2019

Buitenlamp

Geen goede ervaring buitenlamp het blijft helaas donker lamp doet het niet

Nel Vos

Sharon
24-11-2019

Snelle levering

Leuke website. Goeie aanbiedingen. Snel geleverd

24-11-2019

Er Beter er uitgekomen.

Na overname door de dekbed discounter is koopjedeal een volwaardige online shop geworden. Betrouwbaar en snel. Chapeau.

Stef
31-01-2020

Ze hebben het netjes opgelost maar laat je niet misleiden door de adviesprijzen in de advertenties.

Black Friday Box

Voel me toch wel belazerd over de inhoud van de Balck Fiday Box, zou volgens Koopjesdeal waarde hebben van minstens €250,00 maar heb de indruk dat de ontvangen box niet de helft waard is, overzetbril, pennenset, 2 drinkbekers! headsetje, mini-schroevendraaiersetje, led-light slinger, powerbank. Denk als je het los koopt dat het nog geen €100,00 waard is.

Liesbeth
21-11-2019

Besteld en snel bezorgd.

Besteld en snel bezorgd met de info track & trace.

Corrie
21-11-2019

Koop je deal bij "Koopjedeal"

Ik heb mooie producten en goede servlce ervaren.

20-11-2019

Service verbeterd!

Dit was de tweede keer dat ik iets had besteld bij Koopjedeal. Deze keer werkte het product naar behoren en werd het op tijd bezorgd. De eerste keer werkte het product niet en was de klantenservice niet goed te bereiken. Na de doorstart is dit opgepakt!

Jetty

Te weinig geleverd

Een bestelling gedaan maar te weinig ontvangen. Een mailtje gestuurd en het te weinig geleverde werd direct nagestuurd. Klasse

Nikki

Aankoop krukjes

Ik heb 3 krukken besteld via koopjedeal.nl, deze had ik al een tijdje op het oog, en na wat googelen, kwam ik uit bij koopjedeal.nl waar deze mega in de aanbieding waren! Ik heb ze dan ook direct besteld. De krukjes zijn snel geleverd en ben er erg blij mee :-)

Keurig

Netjes geregeld en snel.

Be

Kopen zonder bijsmaak

Na de brand een pauze met een gezonde herstart met goede spullen en scherpe prijzen.

Betalen na ontvangst en nooit iets hoeven terug te sturen

Proficiat!

Si

Ervaring met Koopjedeal

Ik ben tevreden over het algemeen. De bestelling worden op tijd gedaan. dat is goed. Soms even niet precies met de lervering, maar het wordt goed opgepakt.

De medewerkers van de klantenservice zijn vriendelijke en handelen eerlijk. Alleen wat laat reageren.

M,v,g

Alles heel goed geregeld

Wat ik besteld had werd keurig en netjes afgeleverd. bedankt