Luca
06-04-2021

Slechte winkel niks kopen!

Slechte kwaliteit spullen!

Parasol gekocht voor 180 euro echt een kut parasol je kan er geen kut mee. Ik wou hem terug sturen maar ik kreeg alleen kortings bonnen om nog iets op hun site te kopen.

90% van de spullen kan je gewoon op AliExpress vinden voor de helft van de prijs!

Niks kopen dus

Ben
03-04-2021

Dekbed overtrekken.

Heb 3 weken geleden dekbedovertrekken besteld en betaald. Kreeg bericht dat ze niet leverbaar waren. Kan gebeuren maar haal ze dan van de site. Ik kon kiezen tussen 2 opties. Een voucher of geld terug. Heb voor het laatste gekozen. Geld zou binnen 7 dagen teruggestort worden. Tot op heden niets ontvangen. Ik denk er over het programma van meester Visser in te schakelen. Gr. Ben Brouwer

Jop
18-03-2021

Misleidende marketing

Het is een klassieke truc, je prijst goedkope deals aan maar je biedt verschillende modellen aan waarbij die goedkope opties toevallig al uitverkocht zijn.

Koopjedeal is hier koning in.

Christophe
17-03-2021

Kan bestelling niet opende site zien

Heb een bestelling gedaan maar via de mail kan je niet op de site komen waar je de spullen hebt besteld. Je komt op een domeinsite waar je een site kan aanmaken enz. Hoe kan ik mijn bestelling zien en op welke site is het dan

#1738

Denise
16-03-2021

Goede airfryer

Echt een koopje!

Matthijs
12-03-2021

De service had wat sneller gekund.

Te mooi om waar te zijn.

In oktober een mooie doucheset gekocht, heel blij mee tot de grote douchekop ineens tijdens het douchen op mijn hoofd viel. Contact opgenomen met de klantenservice en en het probleem incl. foto's doorgegeven, ze zouden het met de hun leverancier bespreken. Na een week kwam de reactie, helaas voor u, kan de leverancier kan er niks aan doen.

Verder geen oplossing, dus gewoon pech. Ik vind het schandelijk dat een koopjedeal zijn verantwoordelijkheid als verkopende partij niet neemt.

Mohammed
11-03-2021

Tevreden

Beste,

Recent een klein defect gehad van een product wat een jaar geleden is aangeschaft. Ik moet zeggen dat dit toch wel de beste service is die ik in lange tijd heb gehad. Meteen hebben jullie mij een nieuw product gestuurd, allemaal zonder bijkomende kosten voor mijn kant. Kortom zeker een aanrader, heb al vaker besteld bij jullie en zal dit ook zeker blijven doen!

Groeten,

Oguzhan
02-03-2021

Geen reactie op mail

BESTEL #1982

Heb een order betaald maar wacht nog op verzending. Geen normale mail gekregen het is in spam terecht gekomen.

Op mails worden geen reactie gegeven wil graag duidelijkheid wanneer die verzonden word. Niks is duidelijk.

Oscar
11-02-2021

Slechte service, slechte kwaliteit. koop niet bij koopje deal!

Eind 2020 planten besteld bij koopjedeal, 1+1 gratis je denkt goedkoop maar ze waren eigenlijk duur in vergelijking met andere bedrijven (kwam ik later achter). de planten werden steeds niet volgens afspraak geleverd, hier moest ik steeds achteraan zitten. Uiteindelijk zijn de planten een maand later geleverd. Ik heb verschillende keren aangegeven de planten niet meer te willen maar kon niet meer annuleren. De planten zijn er inmiddels, binnen weken zijn de bladeren van de vijgenplant gevallen, ik heb alles volgens de beschrijving gedaan(in het licht 1X per week water). Wederom contact opgenomen met koopjedeal, ze kunnen en willen niets doen.

kortom koop hiets bij koopjedeal, slechte service, slechte kwalitiet!

Marianne
09-02-2021

Altijd alles naar wens, nooit een tegenvaller!

Wij hebben al best veel besteld via Koopjedeal. Hebben nooit iets terug hoeven sturen. Altijd was alles naar onze wens en voldeed aan onze verwachtingen. Echt top! Ga zo door!

Sylvia
09-02-2021

Snel en goede service en bezorging

Vooral erg blij met mijn refurbished iphone, maar alle dingen die ik tot nu toe besteld heb waren naar volle tevredenheid

08-02-2021

Duidelijk wat er gevraagd en geboden word

Je krijgt direct een melding van wat als er iets gaat gebeuren, toppie

Djir
07-02-2021

Nog steeds niks ontvangen!

Wacht al weken op mijn topper voor boven op mijn matras , continu mail ik en word ik afgescheept met het is druk. Ik vraag om mijn bestelling dan te annuleren en krijg geen gehoor! alleen maar een slap mailtje met vertraging! heel jammer dit!

07-02-2021

Snelle levering

Zeer snelle en goede levering! Ben erg tevreden

06-02-2021

Bestelling nooit geleverd

21 december een matras bij ze besteld welke vervolgens zoek raakt volgens hun.

Na 4 weken heb ik hem geannuleerd en me geld terug gevraagd maar tot op de dag van vandaag willen ze dat nog steeds niet doen.

Matras was gevonden en zou geleverd worden en dus heb ik hem zelf maar tegengehouden bij de vervoerder/bezorger.

Allemaal in overleg met Koopjedeal en akkoord bevonden.

Maar nu wacht ik dus nog steeds op mijn geld na weer 3 weken en moet nog minimaal een week geduld hebben.

Ik kots van dit bedrijf.

Ook zijn ze telefonisch niet meer bereikbaar, erg vreemd en zeer slechte klantenservice.

Koos
04-02-2021

Magnani

Heb een Magnani coffee machine gekocht . Helaas is het geen originelen De spullen wat ze hier verkopen is nep . Heb ze een paar keer gebeld en ze nemen niet op .

Lia
04-02-2021

Goed en snel

De bestelling kwam snel en in goede orde aan.

03-02-2021

Netjes verpakt afgeleverd

Soukaina
02-02-2021

Heel goed

La livraison était très rapide.je suis très satisfaite