16-11-2019

Goedkoop, duurkoop?

Leer hoe goedkoop je een rijke les leert. Geniet van goedkoop en krijg een rijk gevoel. Dat is wat me overkwam.

Henny
16-11-2019

Geweldige service

Altijd op tijd en geweldig assortiment!

30-01-2020

Klantvriendelijk

Eco Solar LED Buitenlamp

In tegenstelling tot wat in de advertentie staat laad deze lamp NIET op zonder zonlicht.

14-11-2019

Slechte afhandeling klacht

Een wandbord besteld

Hier horen plankjes op te liggen maar zaten er niet bij.

Klantenservice gebeld.

Moet ik een foto maken van artikel en naar hen mailen.

Zij sturen dit naar leverancier en die moet zorgen dat de plankjes naar mij worden verstuurd?

Onzin natuurlijk

Ik heb een koopovereenkomst met koopjedeal dus zij moeten zorgen dat het artikel goed geleverd word aan mij en zij zijn verantwoordelijk voor een deugdelijk artikel!

Dan word verbinding plotseling verbroken

Eerste en laatste keer dat ik daar iets besteld heb

Dank voor de service MIS-KOOP-JE-DEAL

Cor
13-11-2019

Deze schoen past!

Hoge kwaliteitsschoen, scherpe prijs, snelle levering!

Elvira

Tegen gevallen

Bestelling viel erg tegen, wilde het retour sturen maar dat moest dan op een bepaalde datum en dat is me niet gelukt en opnieuw aanmelden kan dan niet meer. Tevens zijn de retourkosten voor eigen rekening en vund dat relatief hoog in verhouding met het aankoop bedrag

Marielle

Snel en goed

Snelle levering van drie solarlampen. Eenvoudig bestelproces, keuze van betaling. Goede communicatie. Netjes verpakt en goede producten.

Ben

Koop je deal bij Koopjedeal

Ik heb goed ervaringen.

Leuke producten gekocht.

Krijgt antwoord op je mail.

Bij niet levering krijg je je geld terug.

Evert

Waardering.

Product gekocht hetgeen niet voor mij geschikt bleek te zijn.

Terug gezonden en eigenlijk per omgaande de centjes terug gekregen.

Goede service dus!

André

Bestellen en bezorgen.

Na de doorstart volgend op het faillissement Is de bestelling weliswaar in afzonderlijke gedeelten correct op aangegeven leverdata afgehandeld. Ik heb nu wel in plaats van met Ideal nu met After-Pay betaald om er zeker van te zijn dat de spullen ook geleverd zouden worden.

De communicatie via E-mail was perfect.

Wilco
11-11-2019

Snel en goed geleverd maar let op!

Het retourneren van artikelen is voor eigen rekening zo bleek. Het retour formulier bevat geen antwoord nummer. Zo mag je bij het postnl punt dus nog bijna 7 euro betalen. Dit stond wat mijn betreft niet duidelijk aangegeven.

Adrie
10-11-2019

Leuke aanbiedingen

Snelle levering en prima verzorgd ik had wel wat moeite met de web site maar dit kan ook aan mij zelf liggen al bij al een aanrader

Ries
09-11-2019

Mijneerste bestelling

Via de krant werd ik geinteresseerd voor de acties van Koopje deal.

Na wat rondgesurfd te hebben op de site ben ik tot mijn bestelling overgegaan.

Heel snel is alles geleverd.

helaas was ;e;en van de drie flessen vloeistof iets gaan lekken waardoor de hele zending rook naar de vloeistof.

Leo

Verzendkosten exorbitant.

Het bestelde product (prijs € 12,99) voldeed niet aan mijn verwachtingen, dus wilde ik dat retourneren. Dat kan, maar de verzendkosten bij aankoop en bij retourneren zijn net zo hoog als de prijs van het betreffende artikel. Daar had ik ook niet op gerekend.

Zijn verzendkosten bij retournering voor rekening van de klant bij internetaankopen wettelijk terecht?

Astrid

Life live bankje

Het bankje kwam keurig verpakt binnen volgens melding van de bezorger geleverd.

Alles van bestelling tot levering tiptop in orde.

Dirk

Bestelling

Bestelde boormachine was er binnen 3 dagen en van prima kwaliteit.

Duur en misleidende recklame

Bieden batterijtjes voor hoorapparaat aan met onzinnige adviesprijs in de advertentie.

Zijn bij koopjedeal tot 100% duurder dan elders.

Reactie: “ wij geven geen laagste prijs garantie” niet tevreden? Stuur maar terug op eigen kosten.

Topdeals

De herstart is keurig afgewikkeld en kon mijn producten alsnog krijgen. Na de herstart vind ik het assortiment verbeterd en is de service nog steeds geweldig.

07-11-2019

Snelle levering, kwalitatief goede producten, scherpe prijzen

We kijken geregeld naar de dagaanbiedingen in de krant, meerdere malen goede artikelen gekocht tegen aantrekkelijke prijzen met snelle levering.

Laatste artikel was een paar kwaliteitspantoffels tegen een derde van de gangbare prijs!

Eerder andere kleding en software aangeschaft. We blijven letten op Koopjedeal!

07-11-2019

Geweldige service !

Mijn ervaring met Koopjedeal.nl is geweldig! Een aanrader voor iedereen.