07-11-2019

Snelle levering, kwalitatief goede producten, scherpe prijzen

We kijken geregeld naar de dagaanbiedingen in de krant, meerdere malen goede artikelen gekocht tegen aantrekkelijke prijzen met snelle levering.

Laatste artikel was een paar kwaliteitspantoffels tegen een derde van de gangbare prijs!

Eerder andere kleding en software aangeschaft. We blijven letten op Koopjedeal!

Geweldige service !

Mijn ervaring met Koopjedeal.nl is geweldig! Een aanrader voor iedereen.

07-11-2019

Iets kopen bij koopesdeal is zeker een succes deal

De bestellingen bij koopjesdeal daar heb ik veel plezier van. De producten bij koopjesdeal hebben me

nooit in de steek gelaten. Ook de bezorging was op

tijd en zag er verzorgd uit. In de toekomstge tijd zal

ik vaker iets bestellen.

Vriendelijke groet,

K.Blokdijk

Ida

Compressie kousen

Snelle bezorging en prima kwaliteit voor een lage prijs. Super.

Derk

Handzame compressor

Ik kocht een handzame compressor die echt doet wat hij moet doen. De autobanden nu keurig op tijd op spanning brengen is een peulenschil.

Gert
07-11-2019

Je zult maar geen dagblad lezen.

Ik begin maar om te zeggen dat ik dik tevreden ben met de artikelen die ik heb gekocht. En ook met de afhandeling van de bestelling.

Wel vind ik dat veel nieuwe artikelen na de brand in een hoger prijssegment worden aangeboden. Overigens is er voldoende keus in relatief goedkope kleine simpele artikelen, anders 1 of 2 weken wachten.

Ook vind ik dat de verzendkosten ruim worden verrekend en dan bedoel ik dat als je iets besteld onder de € 25,00 de kosten hoger zijn dan als jezelf iets verstuurd via Post NL. En ik ga geen 2 of 3 pakjes scheermesjes kopen als ik met 8 stuks zeker 3 maanden vooruit kan. (ik heb ook nog een scheerapparaat).

Altijd een goede DEAL

Mijn ervaring is : Vlotte afhandeling tot aan de voordeur!

Fred

Heerlijk geslapen

Lieve Ilse,

We hebben heerlijk geslapen. Daar ging het per slot van zaken om. Zondag besteld, dinsdag alles in huis. Twee matrassen (medisch 3D infinity met pocketvering en NASA traagschuim, hoe verzin je zoiets) voor de prijs van één. Voor de logeerkamer bestelden we een oplegmatras.

Maandag ontvang ik per mail een paklijst met daarop de oplegmatras. Koopjedeal belooft een mail met de verzendgegevens zodra het pakket het magazijn verlaat. De mail blijft uit maar Post.nl levert het pakket dinsdag keurig af.

Maandag ontvang ik ook een mail van DPD pakketservice. Op het adres: Koopjedeal BV (met daarop volgend mijn privé adres zonder naamsvermelding) wordt dinsdag een pakket geleverd.

Het uitpakken van een vacuüm getrokken matras heeft iets futuristisch. Eenmaal tot wasdom gekomen zien we dat de matrassen niet uit dezelfde productiebatch komen. De patronen van het gebruikte materiaal verschillen van elkaar en, en dat frustreert, de ene is net iets hoger dan de andere of anders gezegd de andere is net iets lager dan de ene. Een nadere inspectie leert ons dat het stiksel van beide matrassen hier en daar niet klopt. Deze onvolkomenheden zie je natuurlijk niet meer na het omspannen met een moltondekentje plus onderlaken. We laten het zo.

Nogmaals, we sliepen heerlijk en bovendien, hoe retourneer je een matras die zichzelf opblies?

Groetjes

Fred Schuite

Hedwig

Goed geregeld!

Paar weken terug een bestelling geplaatst! Binnen 2 dagen had ik het artikel thuis! Super!

Mijn ervaring met Koopjedeal

Bij het bestellen overzichtelijk ingedeeld en het product makkelijk vindbaar! Bezorging op de afgesproken tijd en netjes verzorgd!

Hinke

Allemaal leuke acties.

Wij hebben o.a. een bureaustoel gekocht voor weinig geld.

Zeer tevreden mee.

Dewi

Goede service

Dat ik voor het eerst iets besteld had was ik een beetje huiverig aangezien er op internet niet zulke hele goed recensies stonden. Gelukkig klopte deze recensies niet want ik ben uitstekend geholpen. In eerste instantie me laarzen geruild omdat ze te groot waren zonder problemen. Uiteindelijk bleken ze toch niet waterdicht te zijn heb ik ze mogen opsturen en heb ik het aankoopbedrag terug gekregen. Helemaal super! Ik kies dan ook voor een 9 omdat er altijd ruimte is voor verbetering

Vlot praktisch en kwaliteit

Handschoenen besteld die heel vlot geleverd werden, die er net zo uitzien als op het net en die nog lekker stevig en warm zijn. Superkoopje!

Wilfred

Waar voor je geld.

Regelmatig bestel ik bij Koopjesdeal.nl. Door grootschalig in te kopen kan de consument dankzij Koopjesdeal.nl elke keer weer opnieuw een mooie korting verkrijgen op diverse producten.

Mieke
07-11-2019

Snelle levering en top kwaliteit

Mijn titel spreekt voor zich ??

Super deals!

2 keer schoenen gekocht, op tijd binnen en prima pasvorm.

Fikri

De beste en goedkoopste

İk ben erg tevreeden over mijn besteling en goede kwailiteit ik kijk op de aanbiedingen ik volg jullie

Cees

Bestelling.

Wat je hebt beloofd is waar gemaakt.

Probleem opgelost

Bij onze bestelling van 4 tuinlampjes bleek er 1 niet te werken, nadat ik dit gemeld had, met een foto als bewijs , ontvingen wij binnen enkele dagen een nieuwe

06-11-2019

Bij koopjedael gekocht, nergens anders meer gezocht.

Mijn ervaring is: Snelle levering en goede kwaliteit.