Fons
06-11-2019

Betrouwbaar, snel, goedkoop, uitstekende afhandeling

Ik ben heel tevreden over mijn aankopen bij Koopjedeal. Bij 1 bestelling die was helaas niet meer leverbaar maar heb mijn geld keurig teruggekregen.

De klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam.

Kwaliteit voor betaalbare prijzen.

Vriendelijk en snelle communicatie

Ontvangen kijkertje was defect; dag later reeds een nieuwe per post; geen gezeur.

Huub
06-11-2019

Uitstekende kwaliteit en snelle levering

Ik heb al meerdere keren bij Koopjedeal goederen besteld en tot nu toe hebben deze producten aan mijn verwachtingen ruim voldaan. Ook de betaling achteraf via After Pay bevalt uitstekend. Niets dan lof.!

Meindert

Goed geregeld

Voor het eerst iets besteld.

Bijna alles met korting en goede producten.

Vlotte levering en te betalen met Afterpay.

Keurig op tijd geleverd.

In het vorig bestaan van Koopjedeal, hebben wij wel eens langer dan gebruikelijk moet wachten op de levering van het bestelde product. Maar tegenwoordig wordt het bestelde snel geleverd. Bravo!

Lisette

Fantastisch

Al een paar keer iets besteld en alles naar wens verlopen

Martha

Super tevreden

Ik bestelde een handstomer bij koopjedeal. Binnen een paar dagen was de bestelling er al. Snel, goed en veilig. Ik ben tevreden!

ARIAANTJE
06-11-2019

KOOPJEDEAL BLIJF EERLIJK DAT VIND DE KLANT HEERLIJK.

Als er iets niet direct te leveren is wordt je wel goed op de hoogte gehouden.

Met dank.

Nick
06-11-2019

Niet alles is wat het lijkt

Ik heb een magnetische voorruit beschermer besteld met een adviesprijs van 39.99 voor maar 8.99 euro.

wat werd geleverd?

een ultradun stuk folie , zonder magnetische eigenschappen , maar ook zonder lossemagneten.

wel twee plastic zuignapjes die in de enveloppe (briefpost) vervormd waren en onbruikbaar.

Dit ding zou niet meer (action) €2 mogen kosten!

06-11-2019

Goed en op tijd geleverd

De producten, die ik gekocht heb functioneren perfect en dat tegen een formidabele lage prijs. Doorgaan zo.

Ben

Koopjedeal is een aanrader

Ik heb nu al een aantal keren bestellingen gedaan bij Koopjedeal en moet eerlijk zeggen: het hele traject t/m het afleveren gaat zoals het moet, snel en via een goede (digitale) communictie. Bovendien zijn de prijzen scherp en tot nu toe zijn ook de geleverde spullen van goede kwaliteit.

Berend
06-11-2019

Wat ik tot nu toe heb aangeschaft via koopjedeal is uitstekend verlopen.

Mijn ervaring met Koopjedael is uitstekend. Alles wat ik tot nu toe bij koopjedeal heb aangeschaft is van prima kwaliteit en de aanschaf prijs is zeer concurrerend!

Vlotte, keurige afhandeling!

Ik heb bij Koopjedeal.nl al verscheidene keren producten gekocht. Ten eerste ben ik zeer tevreden over de vlotte afhandeling van de verzending en ten tweede is de kwaliteit van de producten prima in orde. Met andere woorden. TOP!

06-11-2019

Hier wordt jouw kwartje een daalder waard

Koopjedeal levert kwalitatieve producten en mocht er toch nog iets niet in orde zijn dan is Ilse 100 % inzetbaar om jou snel te helpen. Proficiat.

Geurt
06-11-2019

Prima waar kant en klaar.

Ik wilde de bedkussens bestellen maar dat ging niet,.[ben van voor de oorlog]Ik mailde werd later gebeld en voila 2 dagen later in huis. Prima service////

SUPERDEAL

Zeer tevreden over de producten en bestellingen. Top

06-11-2019

Elke dag een pagina vol artikelen van prima kwaliteit

Verschillende keren besteld en snel geleverd

producten van goede kwaliteit en duurzaam.

Ik bestel nu de winterhandschoenen!

Solar tuinverlichting

Snelle en op de afgesproken tijd geleverd,goed produkt

Arjan

Besteld en snel in huis

Op donderdag tl armaturen besteld en al heel snel in huis zodat ik er direct mee an de slag kan. Resultaat: een enorme hoeveelheid licht om goed bij te klussen.

Prima!

“Uitgeslapen” firma ?

We hebben hier matrassen gekocht. Ik had per ongeluk de verkeerde maat aangeklikt op mijn smartphone. Zonder problemen zo om kunnen ruilen en het geld stond binnen een week weer op de rekening.