Jeanne
06-11-2019

Goede service

2 paar Outdoor laarzen besteld, een dag later weer 2 paar andere outdoor laarzen besteld. De 2de bestelling kwam eerder, toen bleek dat ik verkeerde maten heb besteld. Nieuwe bestelling geplaatst. Deze kwamen ook snel. De eerste bestelling geannuleerd en de 2de bestelling retour gezonden. Omdat ik met achteraf betaling heb betaald, is de betaling ook geannuleerd. Het bedrag is binnen 5 dagen retour gekomen. Erg tevreden over de samenwerking.

Ako
06-11-2019

Super!

Alles op tijd.

Artikelen naar verwachting dús goed.

Tevreden met alles.

Leo

Mooi

Ik vind het een mooie sijte en erg makkelijk

Willy

Koopjedeal = doen!

Een paar keer wat gekocht via koopjedeal.nl.

Op tijd geleverd, mooie aanbiedingen, niks mis mee! Aanrader??

Fleur

AanKoopjedeal

Snelle levering, duidelijke gebruiksvriendelijke website en een goede prijs-kwaliteit verhouding.

(H)eerlijk zaken doen

Diverse malen iets besteld altijd keurig op tijd en mocht er iets tussen komen snelle info hierover

Dirk
05-11-2019

Wat bedoelen jullie met titel? Geen idee.

Koopjedeal levert correct goede producten. Wat beloofd wordt, wordt ook waargemaakt. Verwacht niet meer, de informatie is objectief.

De e-mails met herhaaldelijk dezelfde aanbiedingen beginnen me te storen, en ik overweeg die service stop te zetten. Stel je voor, je koopt winterschoenen, en de hele winter blijft er informatie komen over winterschoenen. Absolute onzin, gewoon hardstikke irritant. Verder is het gewoon jullie zaak, maak wr iets moois van. Groet, Dirk.

Harma

Super product

Ik heb in no time een overhemd gestreken. Had dit al veel eerder moeten doen.super product

Gerrit

Top en correct

Snel,alles volgens afspraak

Echt waar! KOOPJEDEAL!

Ik was zeer teleurgesteld toen koopjedeal opeens verdwenen was.

En hoe blij was ik toen er een doorstart kwam.

Ik koop zeer regelmatig bij koopjedeal, een prima assortiment en zeer redelijke prijzen. Ga zo door!

Krijnie

Makkelijk te bestellen.

Goede ervaring.en snelle afwikkeling.

Aanrader

Goede deals met flinke korting, goed assortiment en kwaliteits producten. Snelle levering dus top.

Super gemakkelijk,duidelijk en snel

Enkele items gekocht, zeer snelle levering en communicatie

Egbert

Prima aanbieding

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Lio

Super product

Ik heb hier gordijnen besteld voor bij me kleine op de kamer. Ze zijn super. Verduisteren goed en houden ook een deel de kou tegen.

Snelle en correcte levering

De artikel die ik had besteld zijn super snel en in goede staat geleverd. Waar voor mijn geld.

Mart

Snelle levering

Spullen werden na een dag al geleverd en het ziet er goed uit.

Hendrik
05-11-2019

Excellente producten, snelle bezorging!

Tot vier keer toe heb ik nu gebruik gemaakt van de -uitstekend geprijsde- kwaliteitsartikelen die 'Koopjesdeal' aanbiedt.

Ik heb veel bespaard in vergelijking met 'normale winkels' en ben blij dat ik dagelijks van het gevarieërd aanbod kennis mag nemen!

Mm

Deal deal super deal

Mooi set boren voor een super prijs zijn er blij mee en was mega snel in huis ,deze deal was een super deal.

Maya

Bezorging top!

Snelle bezorging en zeer tevreden over de prijs van mijn nieuwe keukenmachine. Op vele andere sites veel duurder!