Maya

Bezorging top!

Snelle bezorging en zeer tevreden over de prijs van mijn nieuwe keukenmachine. Op vele andere sites veel duurder!

Jacques

Correcte levering

Ik heb een bestelling geplaatst bij koopjesdeal en ben tevreden over de afwerking,

Arie

Een koopje thuis

Met de aanbiedingen van Koopjedeal ben je goed af.

Regelmatig zie je dingen die je goed kan gebruiken.

Het is net of je op de markt loopt of in de stad langs de winkels.

Als je slecht ter been bent is dit de ideale oplossing.

Freddy
05-11-2019

Handig en snel kopen, voor een nette prijs

Even thuis op de bank bestellen en betalen en een paar dagen later alles keurig thuis geleverd

Anita

Verduisterende gordijnen

De gordijnen zijn in perfecte staat geleverd

Nancy
05-11-2019

Prima service en kwaliteit voor een mooi prijsje!

Ik ben erg blij met de aanbiedingen van KoopJeDeal. Bestel er regelmatig iets en bespaar zo tientallen euro’s. Voor mij zeker een site waar ik blijf bestellen want ook de kwaliteit van de producten is prima ??

Marja

Artikel besteld. Juiste prijs, snelle levering . Top

Ben zeer tevreden. Juiste prijs goede levering. Top.

Nel

Eerste kennismaking!

Via een vriendin kreeg ik door dat er een boxspring in de aanbieding was bij koopjedeal. Makkelijk te bestellen en vriendelijke mensen ad telefoon! Goede service en een goed bed voor een zeer scherpe prijs!

Herman

Jullie zijn fantastisch

Ik heb zeer goede ervaringen met Koopjedeal. Snelle levering en lage prijzen.

Wil

Voordeeltjes

Ik ben tevreden over de aanbiedingen die hier met regelmaat voorbij komen, en maak daar dan ook graag gebruik van, het enige wat ik wel jammer vindt is dat de levertijd wel eens aan de lange kant is, verder alleen maar lof.

Dik

Spannend

Het zag er eerst spannend uit: bleef Koopjedeal bestaan? Maar gelukkig. met een nog grotere keuze, dezelfde service kwam Koopjedeal sterker naar voren. Pffff.gelukkig maar. Deze tevreden klant blijft een tevreden klant.

Judith

Snelle levering.

Snelle levering. Duidelijk via de mail wanneer je bestelling wordt geleverd.

Antoinette

Super webshop

Ik ben zeer tevreden over alle aankopen.

Prima kwaliteit en heel betaalbaar.

Joop

Snelle levering

Een mooi, compact op te vouwen, anti vorst scherm voor de auto gekocht, wat snel geleverd werd.

Verrassend

Na al die negatieve zaken in de voorbije periode en de reacties die daar bij schijnen te horen ben ik toch ingegaan op een aanbieding in de krant. aanvankelijk dacht ik een miskoop te hebben gedaan (n.a.v. de klachten) maar niets blijkt minder waar! Volgende keer weer een uitdaging?!

Dick

Snelle en vlekkeloze levering

Laatst 2 inktcartridges besteld en na een overzichtelijke bestelprocedure, kwamen deze 2 dagen sneller in de brievenbus, dan was aangegeven.

Henk G.
05-11-2019

Goede kwaliteit, gemakkelijk bestellen en snel geleverd.

De laatste twee bestellingen door mij geplaatst werden heel vlot afgedaan en supersnel geleverd. Via het track en trace systeem ook prima op de hoogte gebracht van de datum en het tijdstip van levering.

Het ontvangen van de zending en het uitpakken ervan is een spannende belevenis. En ook precies het gereedschap, in mijn geval, wat ik nodig had.

Kortom: gewoon doen!

Lorraine

Eerste bestelling

Na lang zoeken op internet naar een verduisterende gordijn ringen eindelijk op een website gekomen waar de godijnen ringen te koop stond gelijk besteld en ben zeer tevreden met mijn aankoop bij koopjesdeal.

Kom zeker weer terug om nog een bestelling bij jullie te doen.

Dikke 10

Edy

Bevroren autoruit.

Makkelijk toepasbaar. Licht in gewicht en klein opvouwbaar.

Mar

Koopjedeal houdt woord!

Maanden geleden kreeg ik het bericht dat de stoelen die ik besteld had en betaald niet geleverd zouden worden omdat Koopjedeal failliet was. Ik dacht, dat is lekker mijn geld foetsie.

Na enige tijd bericht gekregen dat er toch een doorstart zou komen en dat het tegoed over gezet zou worden in punten.

Dat heeft zeer goed gewerkt en ik heb toch de stoelen.