Rose-marie

Betrouwbaar

Na vorig faillisement, aankoopbedrag in

Punten gecompenseerd gekregen.

Nu snelle levering .

Marina

Alles in orde

Mijn bestelling kwam bijzonder snel en goed.

Nu wil ik betalen en wacht ik op de rekening (After pay).

05-11-2019

Prijzen zijn zeer aantrekkelijk.

Ik ervaar makkelijke bestelling , goede financiele afhandeling en goede kwaliteit van de goederen die geleverd worden.

PJ

Toppie en cool

Bestellen, afleveren en retourneren,

ik heb het inmiddels alle drie meegemaakt

en het verliep gladjes.

Gewoon niks mee mee.

Koopjedeal gewoon zo doorgaan!

Marisa
05-11-2019

Alleen doen als je zeker weet dat je het product gaat houden!

Bestellen gaat super makkelijk. Retourneren is lastiger. Het programma geeft geen Postnl punten aan en dan kun je niet verder. Als het uiteindelijk gelukt is aan te melden moet je het product binnen 1,5 dag aanbieden anders nemen ze het niet in behandeling. Terwijl de termijn om te kunnen retourneren 30 dagen is. Bovendien betaal je de retourkosten zelf. En dat staat nergens duidelijk vermeld bij het bestellen. Uiteindelijk heb ik dus betaald voor laarzen die ik niet heb, omdat ik ze niet mooi genoeg vond. Beetje jammer.

Elly

Snelle levering

3 artikelen besteld. Binnen 2 dagen had ik alle drie de artikelen in huis. Zeer tevreden.

Jeannine
05-11-2019

Correct wat je gezien hebt! Krijg je?

Top! Heel goed. Prijs kwaliteit????

Desiree

Leuke deals

Leuke deals en prijzen

Ben
05-11-2019

Prima kwaliteir en echt waar voor je geld

Als men iets besteld , ben van 3 dingen verzekerd;

1 Goede kwaliteit

2 Snelle levering

3 Waar voor je geld

Janny

Prima

Prima gelukt de bestelling bij koopjes deal

Verwachting waargemaakt

Ik heb inmiddels een aantal keren bij koopjedeal besteld en iedere keer is mijn verwachting waargemaakt.

Scherpe prijs met goede kwaliteit, bij schoenen en kleding precies de goede maat.

Leon

Superdeal

Snel geleverd en kwaliteit producten!

Jacoline
05-11-2019

Prachtige schapevacht voor goede prijs

Ik had de schapevacht eerder in huis dan verwacht.

Zeer goede kwaliteit!

Aanrader en super blij mee!

Adri

Topbedriujf

Mooie aanbiedingen altijd snel en correct

Jac

Duidelijk en snel

Ik heb een paar keer wat besteld en het valt me op hoe duidelijk en makkelijk het werkt. Ook worden de spulletjes snel geleverd.

Henny

Altijd op tijd

Alles wat ik tot nog toe besteld heb kwam keurig op afspraak aan huis. En de prijs is ook de moeite waard om bij Koopjedeal te kopen. Jullie doen het net zo goed als de vorige eigenaar.

Gérard

Correcte levering

Product voldoet aan eisen

Goeie deal

Eenvoudig bestelling gedaan. Betaling achteraf was prettig, want het was mijn eerste bestelling en ik wilde even kijken hoe alles zou verlopen. Geen klachten, alles netjes op tijd geleverd.

Eltjen

Snel en goed

Mijn ervaring met koop je deal is dat men snel en accuraat levert. De door ons bestelde spullen waren van prima kwaliteit

Christina
05-11-2019

Kwaliteit voor een goede prijs.

De levering van de bestellingen was zeer snel en ik ben verbaast over de kwaliteit van de goederen. Erg tevreden over deze eerste ervaring met Koopjedeal.