Henny
05-11-2019

Een geweldige boxspring van zeer goede kwaliteit

Zeer prettig ervaren.Super mooi boxspring,top kwaliteit en een geweldige prijs.Waar voor je geld.De bezorgers van koopjesdael mijn complimenten.Zeer netjes afgeleverd.

Walter

BESTE ILSE

Stipte en correcte levering.

Artikel voldoet aan de verwachting.

Aanrader

Koos

Kattenverjager

Heb onlangs drie maal een product teruggestuurd omdat het elke keer niet werkte en zonder problemen elke keer een nieuw product gekregen.

Dit vindt ik super goed van koopjedeal, van mij een dikke tien plus.

Multitool

Bestelling en levering verliepen prima.

Bob
05-11-2019

Snelle levering en goede prijzen

Meerdere malen bestelling geplaats en altijd perfect afgehandeld

Bastiaan
05-11-2019

Zeer tevreden met koopjesdeal.

Gewoon te gek. Erg goed geholpen. Zeer tevreden

Ring: deurbel

Binnen!

ES
05-11-2019

Product gekocht maar niet ontvangen

Ik kocht Travelin laarzen, maar na een week nog steeds niets ontvangen en niets gehoord. Na een belletje bleek mijn order niet doorgekomen, ik had wel betaald en een bevestiging ontvangen. Product was inmiddels uitverkocht dus ze konden het ook niet meer opsturen naar me. Geld werd terug gestort, slechte service

Wiel
05-11-2019

Wel bestellen maar niet leveren

3 keer een bestelling gedaan, 2x voor AirPods. Na vele malen gereclameerd te hebben gingen jullie failliet. Na de doorstart nogmaals geprobeerd te bestellen, niet gelukt om te betalen met de gespaarde punten.

Daarna een bestelling gedaan voor de voorruitbeschermer. Weer Geen levering. Gebeld, na 20 minuten in de wacht, gesproken met Corina. Order was zoek!

Wederom opnieuw besteld. Ben nu benieuwd of er nu wél iets geleverd wordt. Ben blij met AfterPay.

André
05-11-2019

Exht deals voor mooie koopjes

Niet alleen de koopjes zijn interessant. Ook de geboden mogelijkheid tav later betalen (AfterPay) is een mooie optie. Daarnaast krijg je snel feedback op gestelde vragen aan de klantenservice.

Mijn conclusie: nette afhandeling en mooie deals voor een koopje!

Dick

Leveren prima retour verdrietig

Wij hebben op 21 okt. j .l bekend gemaakt dat we geleerde matrassen niet willen houden. Vanaf deze datum itten wij nog steeds te wachten wanneer ze worden opgehaald en dat is dus heel VERDRIETIG. Lat nu eens zo spoedig weten wanneer ze worden opgehaald.

D.Zeelenberg,

Bertha

Prachtig vintage kleed

Verschillende dingen besteld

prima service vlotte levering echt een aanrader

Lies

Koopje deal is zo??

Snelle en goede levering

Klaas

Aanrader!

Uitstekende ervaring, doen we eens weer!

Perfecte service!

K heb nu al 2 keer meegemaakt dat een product na verloop van tijd (de laatste keer na een paar weken, de voorlaatste keer na een jaar) niet meer goed functioneerde. In beide gevallen werd het product, na een mailtje van mij waarin ik beschreef wat er aan het product mankeerde, binnen een paar dagen vervangen door een nieuw goed werkend product. Snelle en goede service zonder moeilijk doen, geweldig! Dat maak je elders wel anders mee!

Frank Verhoeven

Een blijde leveranrier(toch)

Hallo ik zeg toch want als een klant iets gekocht heeft zoals wij ben je niet blij als je het gekochte terug krijgt.

Ik dacht wel als ik nog es iets nodig heb ga ik naar koopjedeal.

Daar ben ik zo goed geholpen.

Het gekochte vonden we niet mooi zodoende stuurde we het terug maar ik werd zo goed geholpen. Door jullie dat ik dacht ze zijn niet eens boos.dank voor de prettige samenwerking, zowel telefonisch als schriftelijk.dank u wel.ps ik werd zelfs bij mijn voornaam genoemd.

Jeannette

Super snel

Producten besteld met een levertijd van 1 tot 3 dagen. Maar al naar 1 dag geleverd en mailtje gehad dat ze onderweg waren. SUPER

Gemakkelijk Thuis

Leuke acties die regelmatig terugkeren.ook Leuke koopjes om weg te geven

Ronny

Goede service

Artikel werkt prima en service is snel behandeld. Heel blij met jullie.

Henny
05-11-2019

Koopjedeal voor een goed gevoel

Snelle betrouwbare levering