Arjan

Keurige afhandeling

Product netjes op tijd geleverd. Helaas bij aflevering bleek het er een klein defect aan te zitten. Dit werdt snel en keurig afgehandeld door een nieuwe te sturen.

Gerrit
05-11-2019

Snel gestuurd wat juist was beschreven, en daarmee ook overeen komt!

Tevredenstellend, gestuurd wat werd beloofd

Sjack

Prima Kwaliteit/prijs verhouding!

Prima site. Makkelijk door heen te open om te bestellen. Daarna snelle levering en in een goede en nette verpakking!

Albert

Een aanrader! Koop je deal! Punt NL

Koopjedeal is een perfecte match in de krant en website. Ik adviseer om te vergelijken. Met zoveel korting ben je een dief van eigen zak.

Aad

Foutje bedankt

Foutje met de levering maar perfect opgelost en mijn spaarpunter weer teruggekregen.

Bedankt dus

Benno

Koop een deal, echt!

Dezelfde producten maar een hele snelle service en levering. Een hele prettige webshop!

Audry

Stoomreiniger

Heb laatst een stoomreiniger gekocht die je voor alles kan gebruiken. Makkelijk te wisselen onderdelen. Ben super tevreden met mijn aankoop. Ook de verzending is super snel was de volgende dag al in huis. Ik hoop in de toekomst nog vaker leuke deals te scoren.

Correcte leveringen

Geleverd zoals gerwacht

Interessante leverancier

In principe alles naar verwachting, op één slechte ervaring na!

Cheryl

Goed en snel

Snelle levering, vaak sneller dan vermeld.

Goede kwaliteit producten.

Sandra

Snelle levering

Ik had mijn bestelde artikelen snel in huis, jammer dat een artikel tegenviel, maar dat kon ik tot mijn blijdschap toch nog retourneren.

Elena

Super service

Snelle levering en super service!

Goedkoop en snel

S'morgens bestelt vanuit de krant en de volgende dag werd het al bezorgt. ;-)

Aeno

Goede service

Waar voor het geld

Mat

Koopjedeal sterk verbeterd

Na de overname door dekbeddiscounter.nl is de structuur binnen Koopjedeal sterk verbeterd. De aanbiedingen zijn zinvoller en de kwaliteit van de producten eveneens. De aftersales komt afspraken na en neemt zelfs telefonisch contact op. Het -zo lijkt het- Webwinkelkeur heeft een betere naam dan andere aanbieders van keurmerken.

Harry

Top ervaring

Gebruiksvriendelijke internet site.

En een snelle en correcte leveringen van hun artikelen.

Anton
05-11-2019

Goede deals aan te raden voor iedereen die snel en goed koop producten wil kopen

Ik heb al diversen malen producten gekocht via koopjes deal goede producten en snel geleverd echt een aan te raden voor iedereen

Bestelling Schoenen leder

Perfect gelopen , zag wat negatieve recensies staan, gelukkig bieden ze hierbij AfterPay aan. Achteraf totaal niet nodig geweest , Levering binnen 2 dagen gehad. Helaas verkeerde maat besteld , retour ook goed verlopen evenals de nieuwe bestelling in de juiste maat.

Liesbeth
05-11-2019

Het is helemaal iDEAL om te kopen bij koopjesdeal

Gaat altijd prima

Joke
05-11-2019

Goede producten, prima bezorging.

Mijn bestelling is een goed product, goede informatie gekregen omtrent verzending.