Soukaina
02-02-2021

Heel goed

La livraison était très rapide.je suis très satisfaite

Albert
30-01-2021

Makkelijke adequate bestelling en levering

Leuke artikelen en goederen tegen nette prijzen.

Levering vlg opgave en goede reclame cq retouropties

Henriëtte
27-01-2021

Kopen bij Koopjedeal is een goede deal

Had een aantal artikelen gekocht. Een artikel ontbrak. Werd zonder moeilijk te doen direct nagezonden.

Klasse

Yvonne
27-01-2021

Super fijne en goede aanbiedingen , snelle levering

Fantastische site en supersnelle levering toppie

25-01-2021

Slechte after service

Supersnelle levering van de bestelde computer. Helaas geen netspanning snoertje meegeleverd. gelijk dezelfde avond telefonisch gemeld. De volgende dag keurig een contact app ontvangen, maar daar stopt de service. Door de drukte kan het dagen duren voor mijn probleem in behandeling kan worden genomen. Ik moet er dus vanuit gaan dat de drukte bij de service afdeling veroorzaakt wordt door slechte en / of incomplete leveringen. Juist de aftersales bepaald hoe goed een bedrijf is niet de snelle levering. Jammer voor mij geen Koopjedeal meer

H. Z

GAJ
25-01-2021

Geen reactie

3weken geleden een product gekocht voor mijn moeder, helaas tot op heden niets ontvangen. Ik heb vertrouwen dat het nog zal arriveren

Vertraging ivm drukte is mogelijk, communiceren lijkt me dan een klantvriendelijke oplossing.

Mijn mail wordt echter , helaas, niet beantwoord.

Hopelijk via deze manier reactie van jullie over onze bestelling #1630WD

19-01-2021

Wachttijd zeer lang

Tot op heden 14 dagen aan het wachten voor het überhaupt verzenden van mijn bestelling.

19-01-2021

Snel, voordelig, veilig

Bij een slecht werkend apparaat was er snel een contact en oplossing

Gijs
17-01-2021

Ontevreden klant om 2 lullige schroefjes

Voor Sinterklaas een Dell Latitude E7270 refurbished laptop voor mijn zoon gekocht.

Op de bodemplaat waren er 2 schroefjes die los zaten en deze bleken te kort te zijn.

Hiermee naar een computerzaak gegaan die een eigen service afdeling hadden.

Al snel kwam het antwoord dat dit speciale schroefjes waren die alleen bij Dell te verkrijgen waren.

Koopjedeal benaderd en gevraagd of zij bij hun toeleverancier 2 langere schroefjes konden laten opsturen, immers de bodemplaat wijkt en zal op den duur vuil naar binnen verzamelen.

Ik kreeg als antwoord dat het de functionaliteit van de laptop niet beïnvloedde en dat zij de schroefjes niet op voorraad hebben!

Met excuses.

Heb 4 mails gestuurd om mij verder te helpen om 2 van deze speciale schroefjes te krijgen.

0 op het request.

Wat een slechte service.

Ik ben nu een hele ontevreden klant.

Ik vind dit schande!

Nooit meer Koopjedeal.nl

Gijs Bastianen

(e-mailadres verwijderd)

Mary
15-01-2021

Snelle levering en super producten

De producten die ik had besteld,zyn idd zoals het vermeld staat op de foto's.

Ingo
15-01-2021

100% top

Het is gewoon top

Antonius

Te vreden

Mijn ervaring over koopjedeal is goed bevallen ik heb alles goed ontvangen zonder fouten ik ben in ieder geval te vrede

14-01-2021

Alles prima in orde zoals het hoort

Zoals de titel al zegt

Ben

Betaalbaar en goed

Mijn ervaring met Koopjedeal.nl is alleen maar positief over datgene wat ik gekocht heb. En er is genoeg keuze op de site.

13-01-2021

Snel en correct

Al lang last van lage rugpijn. Gebruik van het "benenkussentje" lijkt verlichting te geven

Gerrit

Alles topgeregeld

Recht toe recht aan procedure. Zonder haperen

Denise

Goede levering en snel

Alles super geregeld ga zeker nog eens bestellen

Anita

Bestelling

Makkelijk besteld. Goede communicatie. Snelle levering

Sandra

Snelle levering

Van het bestelgemak tot levering alles ging heel snel .

11-01-2021

Tafel

Tafel besteld en deze is niet leverbaar, staat nog steeds online.