Jacq

Goed, goedkoop, snel

Goede producten voor een klein prijsje en ook nog eens razendsnel bij je thuisbezorgd.

Super!

05-11-2019

Niet te mooi om waar te zijn.

Snel geleverd en producten voldoen aan de verwachting.

Dolf

Snelle levering.

Het produkt is van goede kwaliteit, verzending snel en goed verpakt.

Tjerk

Super service

Snelle en perfecte levering volgens afspraak.

Guy

Quick service

Bij bestelling van laarzen bleken de laarzen een maatje te groot te zijn.

Oplossing was terugsturen,doch de af te printen pakbon alsook de barcode voor PostNL was foutief.

Een mailtje gestuurd om oplossing te zoeken en binnen de kortste keren antwoord met de oplossing,maw een nieuwe Belgische code voor Bpost

Dus opgelost staat netjes

Groeten,

Guy

Verbaast

Ik was niet zo van al die webwinkels en ging liever naar een fysieke winkel.

Blijkbaar ooit ergens op geklikt en kreeg regelmatig berichtjes van jullie.

Uiteindelijk zocht ik een led buitenlantaarn, ik kon in de winkels niet goed slagen. Toen, eigenlijk zo maar, een gezocht op jullie webwinkel.

Heerlijk, ik kon achteraf betalen, een heerlijkheid voor een ouder iemand die alleen contant betaald of overschrijft.

Over soorten verlichting geen klagen. Uiteindelijk een lamp uitgezocht en een 2e gratis erbij gekregen. Pakje liet niet lang op zich wachten.

Beide lampen werken inmiddels tot volle tevredenheid.

Heb nog gevraagd waar de factuur bleef, die kwam niet gelijk met het pakketje, heerlijk, ik kreeg geen opgejaagd gevoel. Prima.

Zal hoogst waarschijnlijk wel vaker "zaken" gaan doen in jullie webwinkel.

Joopr

Goede service

Snelle en correcte levering, een klacht netjes afgehandeld, bedankt.

Betrouwbaar en correct.

Dit was de eerste keer, dat ik een bestelling geplaatst heb. Mijn ervaring is buitengewoon goed. Correcte afwikkeling en snelle levering. Het product voldoet prima aan onze wensen.

Wij bevelen dit bedrijf dan ook van harte aan.

05-11-2019

Service en betrouwbaar staat hoog om het vaandel. Top.

Al jaren maak ik gebruik van koopjedeal. Ben nog nooit teleurgesteld.

Hennie

Grandioos

Heerlijk. Je kijkt, beslist en bestelt. En dan. de volgende dag is het er al. Heel, ja heel fijn.

Harry
05-11-2019

Slim dealen, snel afhandelen, prima resultaat!

Altijd goed kijken en vergelijken. Maar echt ook zonder bril kun je heel leuk dealen. M'n buiten hangt vol 'gratis' verlichting en mooi op tijd op de deurmat.

Roelof
05-11-2019

Zeer voordelig een boxspring gekocht en lekker slapen dat ie doet?

Wij hebben de boxspring gekocht omdat ons normale bed wel eens vervangen mocht worden.

Het bed besteld bij koopjedeal en deze werd snel geleverd en vakkundig geïnstalleerd door twee mannen. Het was zo klaar.

Wij zijn er blij mee.

Dit is niet het eerste maar ook niet het laatste wat we bij koopjedeal gekocht hebben of nog gaan kopen.

Duidelijk en snel

Paar keer wat besteld duidelijk en snel

Yvonne
05-11-2019

Met koopjedeal maak je echt een goeie deal

Al veel gekocht de laatste maand is reuze aantrekkelijk en goede service

Betrouwbaar

Heb nu al verschillende keren wat besteld en steeds een snelle levering

Henny

De service was geweldig.

Ik heb al veel besteld ik ben zeer tevreden word altijd netjes bezorgik raad het ieder een aan mij zoon heeft nu een bockspringbed gekocht is zeer tevreden

Jeffrey

Goeie service

Heb een heel goeie ervaring met koopjedeal.nl na het failliesement vind dat ze een hele goeie service hebben en goeie aanbiedingen.

Herman

Alles real bij koopjesdeal

Valt veel over te vertellen ,maar de service en de goede kwaliteit springen eruit

JW
05-11-2019

Goed en goedkoop kunnen weldegelijk samengaan!

Meermaals spullen gekocht met een 50-80% korting. Vlot geleverd. Geen rotzooi of andere twijfelachtige producten. Nee gewoon puur voordeel zonder dat je meteen voor jaren moet inkopen. Ja, ik koop hier vaker en ben dit ook van plan te gaan als goed en goedkoop nog steeds zo kunnen samengaan.

Arnold

Prima service

Goed product, op tijd bezorgd, aanbevolen dus.