Annamarie

Compressiekousen

Ik heb compressiekousen gekocht en deze waren snel geleverd.

Goede ervaring.

Een aanrader.

Liz

Uitmuntend

2 producten besteld die snel en keurig geleverd werden. Producten zelf beantwoorden aan mijn verwachtingen.

Ik ben zeer tevreden en zal zeker nog meer bestellen.

Inge

Gemakkelijk om te bestellen

De overcorrecties bevallen niet. Ik kreeg juist klachten aan andere tenen.

Ferry
05-11-2019

Doe niet zo debiel, koop gewoon hij koopjedeal!

Ik ben nu al enige jaren klant bij koopjedeal en al vaak een vette aanbieding gescoord!

Altijd tevreden, goeie service, geen gezeik, koopjedeall doet wat het beloofd!

Snel en makkelijk, overzichtelijk, klantgericht en goeie, vlotte maar vriendelijke afhandeling!

Raad iedereen aan elke dag even een kijkje te nemen op deze geweldige site boordevol vette en strakke aanbiedingen!

Jeannette
05-11-2019

Super snel, Super handig. Koopjedeal is ideaal.

Prima strak gecoördineerd. Opgegeven tijdlijn was goed te volgen

Groet

Jeannette

Joist
05-11-2019

Leveren niet dat belooft is

Drama, dramatisch erg slecht

Loes
05-11-2019

Een mapje voor je pasjes.

Het is een ideaal ding om al je pasjes in te doen en zeer overzichtelijk het juiste pasje eruit te zoeken.

Ik ben er blij mee.en de tweede heb ik cadeau gedaan. Was mijn eerste aankoop.misschien volgen er meer.

Gerry

Mwah!

Ik heb meerdere items besteld waaronder inlegzolen, beddengoed, een ding om de voorruit van de auto niet te laten bevriezen en sloffen.

De sloffen zijn oké (Travelin sloffen) maar de rest stelt niet veel voor. Slechte kwaliteit.

De levering is prima, snel en alles goed verpakt.

05-11-2019

Tot nu toe zeer tevreden

Ik heb verschillende dingen gekocht , en ondanks de afgelopen perikelen met koopjedeal geen problemen ondervonden.

Maaike

Kwaliteits koopjes!

Al meerdere hele prettige ervaringen bij koopjesdeal.nl! Mooie gordijnen gekocht met bijna 90%(!) korting en van degelijke kwaliteit en naar de verwachte kleur! Zeer tevreden.

05-11-2019

Waar kun je goedkoper terecht dan.

Ben er blij mee met mijn aankoop, snel en goed geleverd.

Fred

Prima!

Goede levering en afhandeling.

Jacob

Handschoenen

Al na twee maal dragen kapot

Ed
05-11-2019

Als je wilt dealen doe dat dan hier

Al mijn deals zijn prima afgehandeld. Is er enige verhindering bij levering dan wordt dit goed gecommuniceerd.

S. van der Niet

Blij met Koopjedeal.nl !

Heel veel leuke, praktische en betaalbare dingen. Heerlijk om door de website heen te neuzen. Wat een uitgebreid assortiment, overzichtelijk met goede beschrijvingen erbij en ik vind elke keer weer leuke kadootjes, voor mezelf of voor anderen. Blij met mijn laatste aankopen. Alles snel geleverd en goede communicatie tijdens het leveringsproces. Aanrader om bij Koopjedeal.nl dingen te kopen.

05-11-2019

Matige kwaliteit. Prijs is goed.

Dierenverzorger gekocht. Na 1 maand al kapot door de regen. Verdere aankopen gaan wel. Matige kwaliteit.

HCFA
05-11-2019

Communicatie is prima en het product ook.

Eerlijk gezegd had ik mijn twijfels. Maar het was prima geregeld. De laarzen waren perfect. Dit belooft veel goeds.

Topdeal

Voor iedereen aantrekkelijke deals

Heel mijn huis ingericht

Deze site bij toeval gevonden, door deze geweldige site heb ik

Voor enorm mooie en goedkope prijzen mijn huis perfect kunnen inrichting net zoals ik het voor ogen had.

Perfecte levering zoals beloofden nooit klachten.

Gewoon weg #1 site!

Lilian

Prima service

Had n artikel besteld stond netjes bij wanneer geleverd zou worden en dit klopte precies.

Goede service, snelle levering.