Lilian

Prima service

Had n artikel besteld stond netjes bij wanneer geleverd zou worden en dit klopte precies.

Goede service, snelle levering.

Bianca

Tevreden

Alles wat we tot nu hebben besteld is netjes op tijd en heel geleverd en daar zijn wij heel blij mee

Chantal

Leuke items

Leuke dingen te koop. Soms even wachten maar wel te doen.

Lianne
05-11-2019

Snelle levering en goede producten

De producten die ik besteld had werden eerder geleverd dan voorspeld en zijn van goede kwaliteit

Lars

Super leuke aanbiedingen

Snelle levering en prijzen die je nergens kunt terugvinden!

Geert

Ontbrekende onderdelen

Een zaklamp gekocht, Hyundai: krachtige militaire LED-zaklamp (1000 m).

Bij ontvangst bleken er drie AAA penlite batterijen nodig te zijn, echter de houder hiervoor ontbrak. De reactie '.wat vervelend dat uw bestelling niet volledig is geleverd. Zou u wellicht een foto kunnen maken, waarin te zien is wat u heeft ontvangen.

Dan zorg ik ervoor dat er een volledige zaklamp uw kant opkomt.'.

Foto's gestuurd en dan de reactie:

'.ik heb even met u meegekeken en ik zie dat de zaklamp alleen wordt geleverd met een oplaadkabel , een oplaadstation of batterijen worden niet meegeleverd.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens u verder een fijne dag!.'

Ik wil geen oplaadstation, alleen de houder die er niet bij zit.

Vreemde genoegd is de advertentie na drie dagen weer gewijzigd en krijg je nu zelfs een setje batterijen bij: ik vraag me alleen af of je nu wel een houder er bij krijgt.

21-10-2019

Geen product ontvangen en geen reactie op de vraag hierover

Ruim een week van tevoren een bureaustoel besteld als verjaardagscadeau. Geld betaald, maar geen bureaustoel. Meerdere mails eraan besteed, geen antwoord. 2 Weken later een algemene reactie ontvangen over een vertraging. Dan maar gebeld. Na lang wachten eindelijk iemand aan de lijn die niet heel klantvriendelijk was. Bestelling direct maar afgeblazen. Het geld wordt, als het goed is, binnen 3 werkdagen terug gestort. Ben benieuwd of dit wel en tijdig gebeurd.

Kaylee
18-10-2019

Goed afgehandeld

Een beschadigd product ontvangen, hier een mail over gestuurd en snel reactie gekregen. Binnen een week een nieuw product in huis gekregen. Super service!

Jolanda
15-10-2019

Top service

Laarzen besteld via koopjedeal.

Helaas waren ze mij veel te groot.

Omdat ik niet verder kwam op de site hoe ik ze terug moest sturen, ben ik op internet gaan zoeken, hoe ik dat moest regelen.

Ik kwam toen heel veel negatieve reacties tegen, dat ik bang was om ze terug te sturen.

Toch maar een reactie formulier ingevuld bij koopjedeal, met het idee, ik zal wel niets terug horen.

Wel dus, ik kreeg een mail, verzonden in de nacht van zaterdag op zondag, met de uitleg hoe ik de laarzen terug kon sturen.

Woensdag de laarzen terug gestuurd, vrijdag kreeg ik een mail dat ze goed ontvangen waren, en dat het geld binnen 1 tot 5 werkdagen zou worden terug gestort.

Maandag stond het al op mijn rekening.

Na alle negatieve berichten, moet dit ook gezegd worden, ze zijn weer hard aan het werk voor een goede come back!

Toppie!

Ada
14-10-2019

Zelden zo’n klantonvriendelijkheid bedrijf meegemaakt

Service ver beneden de maat

Telefoon door duur 0900 nummer extra duur door lange wachttijden

Inefficiënte antwoorden op vragen via de mail

Vera
14-10-2019

Slechte kwaliteit, slechte service

Ik heb verschillende bestellingen gedaan voor de inrichting van een nieuwe woning. De kwaliteit van de verschillende producten zijn bijna unaniem onder de maat. De informatie op de website is misleidend. Bijv: 3 XL Red Bamboe planten, met foto van planten van zo'n anderhalve meter. Ik krijg in een doosje 3 bamboe plantjes van zo'n 20 cm geleverd. Contact opnemen met de klantenservice kan alleen via e-mail, die in eerste instantie niet beantwoord werd. Na de derde mail pas een telefoontje. Retour van de producten zijn voor eigen rekening, ondanks bestellingen van grote geldbedragen. Ik wacht nog steeds op een teruggave van ruim € 2.200,00!

Henriëtte
11-10-2019

Goede en snelle levering

Was op zoek naar een review nadat ik wat besteld had en las alleen maar negatieve berichten. Gelukkig heb ik al 2 positieve ervaringen achter de rug en heb zojuist een derde bestelling de deur uit gedaan (dit mag dus ook weleens gezegd worden ;))

Jacqueline
04-10-2019

Zeer slecht

Stoelen besteld, ruim 500 euro overgemaakt, 5 tot 10 werkdagen levertijd, nu 15 werkdagen later slechts 2 verkeerde stoelen ontvangen. Op e-mails wordt niet gereageerd (alleen automatisch bericht dat het ontvangen is). Telefonisch niet bereikbaar!. op site staat bij algemene voorwaarden:

Artikel 1. Definities

Klant is koning

Service is erg belangrijk

Probleem: wij lossen het op!

Artikel 4. Transparantie!

Dit zijn onwaarheden, zie verder alle klachten voordat je wat koopt!

Sander
03-10-2019

Geen reactie terug

Wil iets terug sturen en heb daar op 27 sept via de mail een retourbon voor aangevraagd. Tot op heden geen antwoord gekregen. Als je dan contact wilt wordt verzocht om mail te sturen (?). KOOP er dus NIETS

Petet
02-10-2019

Communicatie met Koopjedeal

8 dagen geleden een Mio fietsnavigatie ontvangen, zonder aankoopbewijs.

Deze heb je nodig voor oa Mio cashback.

Dit bedrijf is telefonisch niet te bereiken en op mails wordt niet gereageerd.

Ben benieuwd wat de Consumentenbond hiervan vindt!

Aukje
27-09-2019

Een bedrijf die niet te bereiken is.

In het verleden vaker besteld bij koopjesdeal en daar toen geen problemen mee ondervonden. Afgelopen zomer ging het opeens mis toen ik iets om wou ruilen. Het kon niet meer via DHL worden terug gezonden. Ik kreeg te horen dat men failliet verklaard was. Enkele weken later las ik dat er een doorstart was gemaakt. Maar al mijn pogingen om ze te bereiken zijn tot nu toe op niets uitgelopen. mail wordt niet beantwoord en op het telefoonnummer krijg je een bandje dat ze niet op kunnen nemen en moet je het later nog eens proberen. nou dat heeft dus geen zin. Heel jammer dat dit nu zo moet terwijl ik eerst goede ervaringen had.

27-09-2019

Bestelling niet ontvangen

Bestelling is na 5 dagen niet geleverd. Wel krijg ik ineens mail dat ze de retourzending hebben ontvangen. Vreemd want ik heb niets ontvangen en kan dus ook niets retour sturen. Mail gestuurd maar krijg geen contact met ze.

Betty
25-09-2019

Lenovo thinkpad nog steeds niet”op weg”

De levering van De door mij bestelde en betaalde Lenovo Thinkpad is nu al te laat en op mails wordt niet gereageerd.

23-09-2019

Voor garantie niet bereikbaar

Pc besteld bij koop je deal. Oud toestel (2011) met onjuiste specificaties wordt geleverd.

Koop je deal reageert niet op de toegezonden e-mails is onbereikbaar en verwijst naar een telefoonnummer in Almere dat niet in gebruik is.

De garantievoorwaarden van Koopjedeal op de website zijn mooi maar dus niet van toepassing.

20-09-2019

Niet doen!

Niet leveren, niet bereikbaar, uiteindelijk telefonisch bereikt via dekbedden-discounter((085) 303 28 13) en geld terug gekregen maar een redelijk dramtische ervaring!