Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Had n artikel besteld stond netjes bij wanneer geleverd zou worden en dit klopte precies.
Goede service, snelle levering.
Alles wat we tot nu hebben besteld is netjes op tijd en heel geleverd en daar zijn wij heel blij mee
Leuke dingen te koop. Soms even wachten maar wel te doen.
De producten die ik besteld had werden eerder geleverd dan voorspeld en zijn van goede kwaliteit
Snelle levering en prijzen die je nergens kunt terugvinden!
Ruim een week van tevoren een bureaustoel besteld als verjaardagscadeau. Geld betaald, maar geen bureaustoel. Meerdere mails eraan besteed, geen antwoord. 2 Weken later een algemene reactie ontvangen over een vertraging. Dan maar gebeld. Na lang wachten eindelijk iemand aan de lijn die niet heel klantvriendelijk was. Bestelling direct maar afgeblazen. Het geld wordt, als het goed is, binnen 3 werkdagen terug gestort. Ben benieuwd of dit wel en tijdig gebeurd.
Een beschadigd product ontvangen, hier een mail over gestuurd en snel reactie gekregen. Binnen een week een nieuw product in huis gekregen. Super service!
Laarzen besteld via koopjedeal.
Helaas waren ze mij veel te groot.
Omdat ik niet verder kwam op de site hoe ik ze terug moest sturen, ben ik op internet gaan zoeken, hoe ik dat moest regelen.
Ik kwam toen heel veel negatieve reacties tegen, dat ik bang was om ze terug te sturen.
Toch maar een reactie formulier ingevuld bij koopjedeal, met het idee, ik zal wel niets terug horen.
Wel dus, ik kreeg een mail, verzonden in de nacht van zaterdag op zondag, met de uitleg hoe ik de laarzen terug kon sturen.
Woensdag de laarzen terug gestuurd, vrijdag kreeg ik een mail dat ze goed ontvangen waren, en dat het geld binnen 1 tot 5 werkdagen zou worden terug gestort.
Maandag stond het al op mijn rekening.
Na alle negatieve berichten, moet dit ook gezegd worden, ze zijn weer hard aan het werk voor een goede come back!
Toppie!
Service ver beneden de maat
Telefoon door duur 0900 nummer extra duur door lange wachttijden
Inefficiënte antwoorden op vragen via de mail
Ik heb verschillende bestellingen gedaan voor de inrichting van een nieuwe woning. De kwaliteit van de verschillende producten zijn bijna unaniem onder de maat. De informatie op de website is misleidend. Bijv: 3 XL Red Bamboe planten, met foto van planten van zo'n anderhalve meter. Ik krijg in een doosje 3 bamboe plantjes van zo'n 20 cm geleverd. Contact opnemen met de klantenservice kan alleen via e-mail, die in eerste instantie niet beantwoord werd. Na de derde mail pas een telefoontje. Retour van de producten zijn voor eigen rekening, ondanks bestellingen van grote geldbedragen. Ik wacht nog steeds op een teruggave van ruim € 2.200,00!
Was op zoek naar een review nadat ik wat besteld had en las alleen maar negatieve berichten. Gelukkig heb ik al 2 positieve ervaringen achter de rug en heb zojuist een derde bestelling de deur uit gedaan (dit mag dus ook weleens gezegd worden ;))
Stoelen besteld, ruim 500 euro overgemaakt, 5 tot 10 werkdagen levertijd, nu 15 werkdagen later slechts 2 verkeerde stoelen ontvangen. Op e-mails wordt niet gereageerd (alleen automatisch bericht dat het ontvangen is). Telefonisch niet bereikbaar!. op site staat bij algemene voorwaarden:
Artikel 1. Definities
Klant is koning
Service is erg belangrijk
Probleem: wij lossen het op!
Artikel 4. Transparantie!
Dit zijn onwaarheden, zie verder alle klachten voordat je wat koopt!
Wil iets terug sturen en heb daar op 27 sept via de mail een retourbon voor aangevraagd. Tot op heden geen antwoord gekregen. Als je dan contact wilt wordt verzocht om mail te sturen (?). KOOP er dus NIETS
8 dagen geleden een Mio fietsnavigatie ontvangen, zonder aankoopbewijs.
Deze heb je nodig voor oa Mio cashback.
Dit bedrijf is telefonisch niet te bereiken en op mails wordt niet gereageerd.
Ben benieuwd wat de Consumentenbond hiervan vindt!
In het verleden vaker besteld bij koopjesdeal en daar toen geen problemen mee ondervonden. Afgelopen zomer ging het opeens mis toen ik iets om wou ruilen. Het kon niet meer via DHL worden terug gezonden. Ik kreeg te horen dat men failliet verklaard was. Enkele weken later las ik dat er een doorstart was gemaakt. Maar al mijn pogingen om ze te bereiken zijn tot nu toe op niets uitgelopen. mail wordt niet beantwoord en op het telefoonnummer krijg je een bandje dat ze niet op kunnen nemen en moet je het later nog eens proberen. nou dat heeft dus geen zin. Heel jammer dat dit nu zo moet terwijl ik eerst goede ervaringen had.
Bestelling is na 5 dagen niet geleverd. Wel krijg ik ineens mail dat ze de retourzending hebben ontvangen. Vreemd want ik heb niets ontvangen en kan dus ook niets retour sturen. Mail gestuurd maar krijg geen contact met ze.
De levering van De door mij bestelde en betaalde Lenovo Thinkpad is nu al te laat en op mails wordt niet gereageerd.
Pc besteld bij koop je deal. Oud toestel (2011) met onjuiste specificaties wordt geleverd.
Koop je deal reageert niet op de toegezonden e-mails is onbereikbaar en verwijst naar een telefoonnummer in Almere dat niet in gebruik is.
De garantievoorwaarden van Koopjedeal op de website zijn mooi maar dus niet van toepassing.
Niet leveren, niet bereikbaar, uiteindelijk telefonisch bereikt via dekbedden-discounter((085) 303 28 13) en geld terug gekregen maar een redelijk dramtische ervaring!