Lida
15-09-2019

Bestelling betaald en nooit ontvangen

Op 4 juni heb ik een bestelling geplaatst voor 4 tuinstoelen. die heb ik nooit ontvangen. Toen zijn mij spaarpunten beloofd met de desbetreffende waarde.

Ze zouden inmiddels zijn bijgeschreven, maar ook dat is niet het geval. Op al mijn mails krijg ik steeds het standaard antwoord. Ik heb helaas nu geen andere optie dan mijn verlies te nemen van €123,98.

Ik zou zeggen: Nooit bestellen bij dit bedrijf!

Go
14-09-2019

Voor een goede doel

3 producten besteld, 1 niet leverbaar. Dus geen geld terug van niet het leverbaar, ook de andere 2 niet verzonden. Kortom geld kwijt!

14-09-2019

Geen geld retour

Na retourzending goederen geen aankoopbedrag

terug ontvangen.

Op mail wordt alleen door automatisch gegenereerd E- mail gereageerd. Telefonisch niet bereikbaar.

Aankoopbedrag +retourbedrag dus kwijt.

Koop dus niet bij dit bedrijf.

Klantoplichting en fraude.

Helaas niet de enige.

Ralf
13-09-2019

Retoneren van bestelling is onmogelijk

Ik heb een bestelling gedaan bij Koopjedeal en ook ontvangen maar helaas defect.

Contact te krijgen met Koopjedeal is onmogelijk en ook het terugsturen is niet mogelijk.

Je moet zelf een adreslabel kopen bij DHL om iets terug te sturen terwijl Koopjedeal zegt dat dat gratis is.

Ik kan iedereen aanraden hier niet te kopen!

Rik
12-09-2019

Let op je word opgelicht

Kleine bestellingen worden geleverd.

En dan denk je ,dat gaat goed.

Dan denk je ik bestel meer.

Dan gaat het fout en hoor je niets meer.

Klantenservice reageerd niet.

Koop hier niets je word opgelicht!

12-09-2019

Geen reactie op e-mailberichten

Er is voor mij ivm mijn verjaardag een air compressor gekocht. Deze werkt niet en bij koopjedeal op 1 september jl. Een aanvraag voor een retourzending aangevraagd. een automatisch bericht ontvangen dat ik binnen 1 tot 5 werkdagen bericht zou ontvangen. Ik heb op 9 september weer een bericht gestuurd en weer een automatisch bericht ontvangen. Geen enkele reactie. Zeer slechte zaak. In het verleden ook een slechte ervaring gehad maar dit slaat alles.

Koop in ieder geval geen dekbed want dat is natuurlijk van hetzelfde laken en pak. De eigenaar moet zich diep schamen. Als je iets overneemt moet je de zaken goed regelen of geen anders een reactie dat het in verband met de drukte bijvoorbeeld uiterlijk 14 dagen zal duren. Hoop toch nog een reactie te krijgen

11-09-2019

Douche kop gekocht

Steeds maar weer automatisch antwoord,

gaarne mijn geld terug, hoe moeilijk kan het zijn?

allee koopjesdeal doe je best

Rolf
10-09-2019

Koop hier niets

Beste mensen, Ik moet jullie waarschuwen om bij Koopjedeal iets te bestellen.

Heb je een product van hun ontvangen en wil je het terugsturen dan heb je een levensgroot probleem!

Ze sturen jou met instructies naar een DHL punt waar je het pakket kunt afgeven om het terug te sturen. Helaas staat Koopjedeal niet meer registreert bij DHL, dus het pakket kan je weer mee nemen naar huis. Het telefoonnummer wat je van Koopjedeal via een mail ontvangt is niet in gebruik ook via Twitter in hun account niet meer in gebruik. Je kan wel een mail naar Koopjedeal sturen waar je ook snel een bevestiging ontvangt maar verder gebeurt er niets en ook ontvang je geen adressticker voor retourneren.

Verkopen kunnen hun wel maar komt er een stukje service aan te pas , dan zijn ze bij Koopjedeal niet thuis! Bestel hier GEEN producten!

10-09-2019

Koopjedeal

Oplichters zijn het.

Telefonisch geen contact te krijgen al dagenlang niet.

Geen antwoord op chat en email.

Oplichters oplichters oplichters

Koop niets bij koopjedeal, geld krijg je niet terug en goederen worden niet geleverd!

Ga niet in zee met dit bedrijf.

Ook Dekbeddiscounter die dit overgenomen heeft is niet te bereiken!

09-09-2019

Product niet geleverd

Bestelling (vooruit betaald) is niet geleverd. Klantenservice reageert eerst een paar keer met standaard emails. Product blijkt niet meer leverbaar en na meer dan 3 maanden mailen krijg ik punten van ze die ik op hun website aan iets anders kan uitgeven. Helaas worden de verzendkosten niet terugbetaald en kan ik maximaal de helft met deze punten betalen en moet ik de rest bijbetalen.

Kortom, ze willen dat ik nog meer bij ze ga uitgeven. Slim systeem, maar het is gewoon oplichting in mijn boekje

Astrid
07-09-2019

Vertrouwen geschaad

We hebben gordijnen vooruitbetaald en nooit ontvangen. We hebben regelmatig contact gezocht met de klantenservice maar geen reactie ontvangen. Ik ga nu mijn rechtsbijstandverzekering hierop zetten. Dit voelt niet goed.

Lilian
06-09-2019

Kwalijke praktijken Koopjedeal.nl

Op 14 augustus een pasjeshouder besteld en betaald via Ideal. Op 15 augustus kreeg ik van Koopjedeal.nl een mailtje (met een track & trace code) dat zij mijn aankoop hadden verzonden naar mijn adres. De bestelling heb ik nooit ontvangen. Bij PostNL konden ze niets van een pakketje vinden. Koopjedeal.nl hierover gemaild. Hierop kreeg ik een automatische ontvangstbevestiging en de mededeling dat zij binnen 5 dagen zouden reageren. Ik heb nooit meer iets van ze gehoord.

Op 5 september heb ik ze gemaild, dat ik de Fraudehelpdesk inschakel als ze niet binnen 24 uur met een reactie komen. Ook hierop hebben ze niet gereageerd, nu zelfs niet met een automatische ontvangstbevestiging.

Ze bellen kan niet, want ze hebben hun telefoon afgeschakeld.

Inmiddels heb ik Koopjedeal.nl gemeld bij de Fraudehelpdesk.

Maar ook via ervaringen.nl wil ik mensen waarschuwen voor de oplichterspraktijken van Koopjedeal.nl.

Herman
05-09-2019

Win10

Win10 besteld op 22aug en helaas ook betaald.Waar blijft de licentie. Diverse maltjes blijven ook onbeantwoord. Dat er ook mensen zijn met goede ervaring onvoorstelbaar. In mijn ogen oplichters. Dat dagbladen ook indirect mee werken aan deze praktijk moet ook aangepakt worden.

Herman

Aad
04-09-2019

Waardeloze organisatie

Upgrade Windows 10 pro besteld en betaald op 22-08jl. Vanaf dat moment niets meer. Geen enkele reactie op vragen waar de bestelling blijft. Oplichters en waarom is de site Ilse van Koopjedeal.nl niet op zwart met een mededeling oplichters!

GrimAad.

Jewe
03-09-2019

Ik zal mij nooit meer mij laten oplichten door Koopjedeal.nl

01-08-2019 twee kussens besteld en betaald nu 03-09-2019 nog niets ontvangen. Zes maal gemaild steeds 3 maal het zelfde antwoord met de vraag om een bestelnummer. Steeds geantwoord “heb ik nooit ontvangen”. Wel de mededeling dat het zo druk is en of ik wat geduld wil hebben. Het telefoon nummer op de website is niet in gebruik. Dit geheel stinkt naar oplichting. Ga niet in zee met ze!

Jim

Ralph
31-08-2019

Schandalig goedkoop schandalig weer herstart

Ben benieuwd, of de vorige organisaties is gearresteerd en opgepakt voor fraude.

Niemand die geld hebben terug gehad tot nu,

En jullie adverteren weer doodleuk.

Op de warmste dag van het jaar vraag ik mij af hoeveel mensen hebben een airco bestel en daarvoor alleen warme lucht voor gekregen.

Die verkopen gebakken lucht zeggen ze wel eens.

Dat jullie niet heel groot aankondigen wat jullie beleid wordt kan ik niet begrijpen

Jeffrey
27-08-2019

Vreselijk!

Iets gekocht bij Koopjedeal.nl en is niet voor mij geschikt, nou ja, geen wereldbedrag, kleine €.30.00

Voor een windows 10 pakket, helaas de upload versie, die ik op mijn pc niet jan gebruiken. Graag de diskette! Hebben we niet, jammer dan, dan naar mijn geld terug!

Doen we niet!

Met de dekbeddiscounter? Huuh?

Ik heb toch geen dekbed besteld??? Dus ik ben mijn geld kwijt? Uhh, ja helaas!

Staat in onze voorwaarden!

Sluiten die tent! Wn even opletten dat deze misleidende zakkenvullende firma niet onder een andere naam weer vrolijk verder gaat.

??‍✈️??‍✈️

Nel
21-08-2019

Baardschorten

Ik heb 14 juli 2 baardschorten besteld bij dit bedrijf, nu 21aug nog steeds niks, steeds e mails gestuurd dat ik mijn geld terug wil, maar daar reageren ze op ,kan niet want hij is al verstuurd.

Wat een waardeloos bedrijf, ik zet er de Consumentenbond op of radar.

Zulke bedrijven mogen niet blijven bestaan.?

Jacco
17-08-2019

Maken uitspraken niet waar

Bedrijf is recent failliet gegaan en overgenomen door Dekbed-Discounter.nl. Daarna een mail gekregen met het 'geweldige nieuws' waarin ik mijn niet geleverde bestelling gecompenseerd zou krijgen in spaarpunten.

3 Weken verder en vele onbeantwoorde mails nog geen punt gezien.

Mijn advies: wegblijven bij deze prutsers

Cobie
15-08-2019

Bekocht

Ik kocht via kanjerkoopjes slippers voor veertig euro incl. verzendkosten. Bij Ali express zijn dezelfde slippers te koop voor ruim 5 US $. Ik voel mij dus behoorlijk opgelicht. Vooral omdat het mij niet duidelijk was dat de slippers uit China kwamen. Koop hier nooit meer.