Jacco
17-08-2019

Maken uitspraken niet waar

Bedrijf is recent failliet gegaan en overgenomen door Dekbed-Discounter.nl. Daarna een mail gekregen met het 'geweldige nieuws' waarin ik mijn niet geleverde bestelling gecompenseerd zou krijgen in spaarpunten.

3 Weken verder en vele onbeantwoorde mails nog geen punt gezien.

Mijn advies: wegblijven bij deze prutsers

Cobie
15-08-2019

Bekocht

Ik kocht via kanjerkoopjes slippers voor veertig euro incl. verzendkosten. Bij Ali express zijn dezelfde slippers te koop voor ruim 5 US $. Ik voel mij dus behoorlijk opgelicht. Vooral omdat het mij niet duidelijk was dat de slippers uit China kwamen. Koop hier nooit meer.

08-08-2019

Hoor niks meer

Als wat wilt bestellen per mail krijg je na een paar uur antwoord.

Als je iets terug wilt sturen en je mailt ze daar over hoor je niets .

Zal hier nooit meer iets bestellen en het ook iedereen afraden dat te doen.

04-07-2019

Bestelling niet ontvangen

Heb 4 blouse bestel en betaald op 6 juni .Eerst een mail ontvangen dat deze pas naar 20 juni bezorgt zouden worden na 33 mail gestuur waar bestellling bleef . zou binen 2 a 4 dagen mail ontvangen over evt levering echter niets vernomen daarna nogmaals mail gestuurd je raad het al weer 2 tot 4 dagen wachten op volgende reactie echter ook nu geen reactie ontvangen. 1 Juli blijkt dat zijn failliet zijn waar kan ik me 70,00 terug vorderen

Bernard
30-06-2019

Alles loopt weer als vanouds

Keurige nette aflevering van de bestelling zelfs soms nog eerder dan vermeld en meestal op de juiste tijd die vermeld wordt.

Wies
29-06-2019

Bestelling word niet geleverd.

Ik wacht al 3 weken op een circulation maxx spierstumilator. Ik lees net dat het uitverkocht is,

Gisteren kreeg ik nog een mail van Koopjedeal dat het geleverd zou worden. Weer de hele dag gewacht maar niets ontvangen. Wat is dat voor een bedrijf en daar maakt de telegraaf reclame voor. Ik probeer nu mijn geld terug te krijgen hopelijk lukt dat.

29-06-2019

Nooit wat ontvangen, wel betaald!

24 mei jl had ik een parasol besteld en.meteen via ideal betaald. Na ong 2 weken kreeg ik een track and trace, ik kijken, was ie al geleverd, in amsterdam, ik woon in zevenaar notabene!

Ik weer gemaild, moest ik een of andere brief ondertekenen dat ik em echt niet gekregen had!

Gezegd dat ik dat echt niet ging doen, kreeg ik weer een mail, dat er een nieuwe order geplaatst werd en dat ie binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd zou worden. Na 10 dagen wachten nog niks ontvangen. Heb gemaild dat ik die parasol niet meer wilde en mn geld terug wilde, nooit meer wat van jullie gehoord!

Conny

Goede kwaliteit producten

Ik heb al verschillende producten gekocht, van tuinlampen tot aan een boxspring. Alles is van zeer goede kwaliteit. Netjes verpakt en snelle levering. Moet er iets retour dan is dat geen enkel probleem.

Tim
29-06-2019

Super netjes geregeld en snel geleverd

Onze airco super snel en netjes geleverd. Gewoon Top

Tineke
29-06-2019

Goede aanbieding voor een prima prijs

Bestel met enige regelmaat bij Koopjedeal. Duidelijke productomschrijvingen, ziet er altijd uit als op de plaatjes. Zijn er per ongeluk toch problemen met een product is er een goede retour regeling. Als een product om war reden dan ook niet op de afgesproken dag kan worden geleverd, word je goed op de hoogte gehouden. Maar bijna altijd is een product er op de afgesproken dag.

Liesbeth
28-06-2019

Klantenservice onbereikbaar en spullen nog steeds niet ontvangem

Op 8 juni een bestelling geplaatst, twee tuinstoelen, en betaald. Gebeld op 13 juni, de bestelling zou op 17 juni geleverd worden. Nog steeds niets ontvangen en als je probeert te bellen heb je 26 (!) wachtenden voor je. Ook e-mails worden niet tijdig opgepakt. Ben benieuwd of het verjaardagscadeau voor mijn moeder nog afgeleverd gaat worden.

Antoon

Beste online winkel

Allereerst wil ik zeggen,dat ik deze mening ook had gegeven als er geen prijzen te winnen waren!

Nu mijn mening en ervaring van jaren

Kopen bij Koopjedeal.nl is;

Kopen van een goed product

Kopen dat met zekerheid nergens goedkoper is

Kopen van een product dat snel en goed geleverd wordt. Dus het is kopen zonder zorgen!

28-06-2019

Kopen bij Koopjedeal is een feestje.

Ik koop regelmatig bij Koopjedeal en ben daar zeer tevreden mee.

Een, zelden voorkomend, foutje wordt op een hele prettige manier snel opgelost.

Ik voel mij als klant gewaardeerd en dat is een bijzondere situatie waar vele Internet organisaties een voorbeeld aan kunnen nemen.

Ga zo door.

M. vr. gr., Hans Kool (een blije klant).

Jurryt

Vertraging

Ik zou mijn bestelling vorige week dinsdag 18-06 ontvangen. Toen ik niks heb vernomen heb ik zelf maar gemaild. Er werd mij toen beloofd dat ik de bestelling 5 werkdagen later zou ontvangen. Op donderdag 27-06 heb ik weer bericht ontvangen dat ik mijn bestelling pas tussen 2 en 4 juli zal ontvangen. Het is dus überhaupt maar afwachten wanneer ik mijn bestelling zal ontvangen. In de tussentijd krijg ik een mail om een review te schrijven. Vooralsnog een score van 1.

Riky
27-06-2019

Bestelling laat lang op zich wachten

Herhaalde keren hebben wij een bestelling geplaatst die enkele weken op zich liet wachten. Of helemaal was uitverkocht.

Het zou fijn zijn als dit van te voren wordt aangegeven.

Jack

Misleidende en geen communicatie

Zowel op de website als in de “bevestiging” e-mail worden levering en communicatie tijden afgegeven die niet juist zijn. Ga uit van een langere levering. Tevens wanneer je om een update vraagt kan je dit beter telefonisch doen ze zijn vriendelijk maar via e-mail duurt volgens de autoresponse een reactie 2-4 dagen, waar ik vervolgens pas na 7 dagen daadwerkelijk een response kreeg.

Volgende keer betaal ik wat meer, en haal ik het product direct in de winkel.

J.J. Somers
27-06-2019

Op 5 juni werd mijn bestelling verwerkt in het systeem. Hiervan kreeg ik een bevestiging met als leverdatum 14 juni.

Op die datum niets ontvangen. Op 15 juni gebeld. Klantenservice niet aanwezig. Daarom maar een mail gestuurd. Op 17 juni maar weer gebeld. Vriendelijk geholpen. Op 13 juni zou er een mail zijn verstuurd maar die is bij mij nooit aangekomen. Mail werd doorgestuurd. Leveringsprobleem en leverdatum zou nu 21 juni worden. 21/6 geen levering. Dus maar weer gebeld. Onvriendelijk geholpen. Dinsdag 25 juni zou ik bericht krijgen. Zelf maar gebeld. Vriendelijk geholpen en ik zou 27/6 worden gebeld. Ze zou het zelf in de gaten houden. Niets gehoord. Ook geen mail.

Ik ben daar niet over te spreken! Doe wat je beloofd. Ik vindt dit geen service!

Koopjedeal, doen.

Het leveren van 4 tuin stoelen ging aanvankelijk prima, maar later bleek niet 4 maar twee stoelen in de verpakking te zitten. Koopjedeal doet verschrikkelijk hun best om zo snel als mogelijk de zending compleet te maken.

met vriendelijke groet,

Gea

Zeer mooie fietstas

Ik heb de tas voor mijn dochter gekocht zij heeft hem voor haar verjaardag gehad , de servis van u was goed en snelle levering ,voldeed aan de duidelijke beschrijving ,en de maat is prima .mijn dochter is thuiszorg medewerker en moet wel veel mee nemen

En haar tas is te klein nu doet ze alles in haar fietstas

En is er zeer blij mee niet te groot en niet te klein ,op weg naar huis kan ze de boodschappen meteen mee

Nemen , dus ik raad iedereen aan een naar juli site te gaan.

Een zeer tevreden klant

Gea kerkhoff

Miranda
26-06-2019

Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat

Moest even wachten op mijn bestelling (4 eetkamerstoelen) maar na contact met een vriendelijke dame van de klantenservice met goede uitleg heb ik de stoelen en wat zijn ze mooi! Ben er erg blij mee