Cees-Jan
26-06-2019

Koopje zoeken app Koopjesdeal

Prima site waar je terecht kunt voor allerlei koopjes en artikelen die je toch nodig hebt tegen spotgoedkope prijzen. Heerlijk winkelen vanuit je luie stoel.

Maria
25-06-2019

Bestelling niet ontvangen

Heb 3jun.een bestelling gedaan voor set van 2 tuistoelen. na een week heb ik er 1 ontvangen waarvan een deukje in armleuning.de resterende stoel is nog niet geleverd.zou vandaag een mail ontvangen omtrent levering.tot nu nog geen mail

ontvangen.dus deze ervaring is niet goed.

25-06-2019

Luxe XXXL Zweefparasol - flut kwaliteit!

Een Luxe XXXL Zweefparasol met een diameter van 3,5 meter - Extra stevig! besteld. Zou op voorraad zijn. Na paar dagen nog niets, dus gebeld. Nee men wist ook niet waar het artikel was. De trace&trace zei dat hij nig niet verzonden was, koopjesdeal zei dat de parasol al onderweg was. Twee dagen later nog eens gebeld.tja euh. etc etc. uiteindelijk de parasol met vertraging Ontvangen. Geschrokken vd kwaliteit na opbouwen. Paal waar parasol aan hangt gaat schuin staan, parasol kan niet zonder problemen netjes worden uitgedraaid en na drie keer gebruiken staan buizen aan parasoldoek al scheef. Concluderend: flutkwaliteit. En dat voor €100,-

Jaren eerder eens een zweefparasol vd Gamma gehad voor €80,- niet alleen kwliteit beter, maar ook de prijs en het open en dichtdraaien (zonder problemen). Spijt dat ik de parasol heb aangeschaft. Eens zien of hij de zomer iverleefd, anders dan snel een andere van bijvoorbeeld de Gamma. Ik raad het dus af dit produkt te kopen. Adverteren groot in de kranten, en hij zou extra luxe / stevig moeten zijn. Dat is allemaal lariekoek. Jammer! Ik koop via koopjesdeal NIETS meer.

24-06-2019

Mail en telefoongesprek vol leugens

1 juni airco besteld. Zou volgens site op voorraad zijn en binnen 3 dagen geleverd worden. Bij bestelbevestiging staat ook nog dat je track trace code ontvangt zodra artikel de deur verlaat. Je raadt het al, geen code, geen airco. Wel mail dat er verkeerd artikel op voorraad was en dat het uiterlijk 11 juni zou worden. Al die tijd geen mail met TT-code. Vervolgens gemaild waar airco blijft en waarom ik geen code krijg. Alleen antwoord dat mail in behandeling is en dat ik 2-4 dagen later reactie zal krijgen. Reactie is dat bestelling vertraagd is en spoedig zal worden geleverd. 2 dagen later mail dat het uiterlijk 19 juni geleverd wordt. Dus ik de 18de mailen waar code blijft, helemaal geen antwoord. Vandaag - 19 juni - gebeld. 1 uur! in de wacht gestaan (13 wachtenden voor me) en uiteindelijk de mededeling dat het voor de 21ste geleverd wordt. En TT-code? Ja, die had u wel al moeten krijgen. Artikel is 17de verstuurd. Spullen besteld via WISH heb ik sneller in huis. En excuses dan misschien? Nee, totaal niet. Nee, ik krijg een mail met: "Het product dat wij hebben ontvangen is van een lagere kwaliteitsklasse dan dat u besteld heeft.Hierdoor waren wij genoodzaakt een nieuwe levering op te vragen wat helaas een lange vertraging heeft veroorzaakt. Deze ontvangen wij op dinsdag 24 juni. Wij zullen er naar streven om uw bestelling de zelfde dag nog te versturen" Het is maandag 24 of dinsdag 25 juni. Als ik vervolgens mail dat ik wil afzien van de bestelling, dat ik het beu ben dat ik LETTERLIJK wordt voorgelogen en dat het steeds weer wordt uitgesteld, krijg ik daarna weer een mail, 23.12 :

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ik heb zojuist contact opgenomen met de leverancier om u goed verder te kunnen helpen.

Zodra ik antwoord heb ontvangen, zal ik u spoedig informeren.

Ik geloof er helemaal niets meer van. Geen product, en geen geld terug. Ben benieuwd hoe dit afloopt. In ieder geval is het mijn laatste bestelling geweest bij Koopje-kat-in-de-zak.euh. koopjedeal.nl

Nu even niet.

Over het algemeen ben ik erg tevreden over Koopjedeal, maar. Nu even niet.

Omdat ik nu al 3 weken wacht op de levering van mijn bestelde mobiele airco!

Natuurlijk vertrouw ik erop dat alles snel goed zal komen, helemaal in lijn met de strategie van Koopjedeal.

Shane

Betrouwbaar en goede communicatie

Ik al aardig wat artikelen bij koopjesdeal gekocht en tot nu toe alles geleverd gekregen.

Mocht zoals nu een product (nog) niet leverbaar meer zijn dan wordt het tijdig vermeld .

Net zoals natuurlijk de juiste dag en tijd wanneer het product geleverd wordt .

Al met al tot nu toe dus tevreden.

Nicolette
23-06-2019

Miskoop

Enige tijd geleden een zweefparasol bij koopjedeal gekocht, vandaag (23-6) voor het eerst opgezet, wat een teleurstelling, het is een waardeloos slap rotding en zwabbert bij het kleinste zuchtje wind alle kanten op.

Bep
22-06-2019

Prima service, snelle levering

Tweemaal iets besteld naar volle tevredenheid.

Snelle levering en je wordt goed op hoogte gehouden qua leverdatum.

Nathalie
22-06-2019

Snel en kwaliteit

De producten kwamen enkele dagen nadat de bestelling geplaatst was. De producten komen overeen met de website en zijn van goede kwaliteit.

Tiny
21-06-2019

Nog steeds geen draadloze oortjes

Zie ook vorige review. Draadloze oortjes besteld op 28-5-19, met als levertijd 5-6-19. Helaas niets ontvangen, mail gestuurd op 15-6-19, helaas geen reactie. Review ingevuld en daar kwam reactie op. De oortjes zouden vandaag, 21-6-19 geleverd worden, maar je voelt hem al aan komen, ook vandaag niets ontvangen??

Morgen maar weer een mail sturen met de vraag, wanneer de oortjes ECHT worden geleverd. Pffft, ik word hier zó moe van. ?

Fred

Nog niets geleverd

Wacht al drie weken op draadloze oordopjes. Nog steeds niets geleverd terwijl ze al weer adverteren met de oordopjes.

Gerrit

Niet geleverd

15Mei twee parasols besteld en betaald (139,-) Ondanks diverse mails en telefoontjes (wachttijd tot 25 min.) niet ontvangen.

Antoon
21-06-2019

Ik zat op een bankje te wachten

Maar dat tuinbankje wilde maar niet komen. bij gebrek aan het bankje sta ik, een paar weken later, nog steeds in mijn hemd . € 49,95 armer en zonder bankje. Bij koopjedeal vinden ze dat niet zo’n probleem. Sturen we toch gewoon uw geld terug!, zonder blikken of blozen en erger nog : geen enkele uitleg, ook geen klein excuusje

Benieuwd wanneer ik mijn geld krijg teruggestort.

Waarschijnlijk minder snel als dat het er 14 dagen geleden werd afgeschreven. Dat duurde twee tellen.

Een volgende keer denk ik wat langer na voordat ik een koopjedeal plaats. Misschien wel nooit meer een koopjedeal .!

Antoon,

Oudenbosch

Marlene

Retour sturen

Ik wil de parasol retour sturen gemaild echter geen reactie retour mogen ontvangen dan maar weer een reminder gestuurd

Ad
20-06-2019

Een betrouwbaar bedrijf

Mijn bestelling geplaats.

permanent op de hoogt gehouden over het verloop van het aflever traject. solide en afspraken nakomend

Hulde

Bij de bestelling kreeg ik een tijdlijn te zien wanneer de aflevering zou plaatsvinden en daaraan gekoppeld een bevestigingsmail die pas toegezonden zou worden wanneer de bestelling het magazijn zou verlaten. Na een paar dagen tevergeefs wachten heb ik met jullie gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg een aanvaardbare uitleg over de obstakels. Heb intussen mijn bestelling binnen gekregen en ben er zeer blij mee

René
19-06-2019

Omdat de oplossing zolang geduurd heeft en ike

Bestelling nog steeds niet ontvangen

Op 27 mei heb ik oordopjes besteld. Zouden op 5 juni geleverd worden. Maar niet dus. Daarna al twee keer gevraagd wanneer ze dan wel komen. Telkens beantwoord met de mededeling dat ze onderweg waren. Helaas echter nog steeds niets ontvangen.

19-06-2019

Eerst de kat uit de boom kijken.

Mijn allereerste ervaring is niet positief omdat het bestelde product nog steeds niet geleverd is.

Gelukkig was dat bij de tweede bestelling niet het geval: dan viel binnen de verwachte tijd in de brievenbus.

Fred

Snel goed en goedkoop.

In een woord,Goed

Riet
18-06-2019

Jammer en ik hoor maar niks

Heb 28 mei draadloze oortjes besteld en betaald heb nog steeds niks ontvangen.

Riet