10-06-2019

Hier doe je goede dealsI

Ik heb alleen maar goede ervaringen met Koopjesdeal

10-06-2019

Niet tevreden

Deels snel met bezorgen maar nu wachten wij al 3 weken op een pakket.

Harrie

Bluetooth Koptelefoon

Ik ben tevreden met bluetooth koptelefoon in het begin wel wat moeite om aan de gang te krijgen maar werkt perfect

Ger

Correct afhandelen van een Super Kwaliteit tegen een lage prijs

Zie tekst hierboven

Louis

Goede artikelen

Goede artiekelen leuke prijs

Gemakkelijk en betaalbaar

Je hebt veel keus.Elke dag interessante artikelen.Leuke

aanbiedingen.Dagelijks nieuwe dingen in de krant.

Noor

Niet geleverd

Zou het vandaag binnenkrijgen.

Geen mailtje of iets ontvangen en niks binnengekregen.

Frits

Goede afterservice!

Er was iets niet goed gedaan bij de uitlevering en ik nam contact op met koopjedeal. Het werd opgepakt en snel hersteld. Ik ben heel tevreden.

Joany

Half om half

Mijn eerste ervaring met koopjesdeal geeft mij gemixte gevoelens. Een bestelling gedaan van 6 solar lampen van 2 verschillende merken. De 1e drie goedkopere lampjes werden sneller geleverd dan aangekondigd. Van het andere duurdere merk kreeg ik meerdere malen te horen dat het die week zou komen, maar helaas kwam de postbode iedere week niet met een pakket. Vervolgens kreeg ik een mail dat ze niet meer te leveren waren en dat ik een alternatief aangeboden kreeg die veel duurder was (ze verwezen naar Bol.com om de lamp te zien), maar dat ze die zonder extra kosten zouden opsturen als dank voor o.a. mijn geduld. Echter bleken deze lampen goedkoper te zijn, want de oorspronkelijke lampen had ik al bij Bol.com gezien voor een 10-tje duurder dan het alternatief. Wat ik ook vreemd vond was dat ze in de mail mij niet aanboden om het geld te crediteren. Na een telefoontje naar de klantenservice is dit direct opgelost en hebben ze het geld gecrediteerd (minus de kortingscode, hadden ze uit coulance toch wel kunnen laten staan, maar ach). Het was mijn eerste ervaring met Koopjedeal en ik ben er ook nog niet uit of het mijn laatste is.

Freddie
07-06-2019

Snel en goed, precies zoals het moet

Altijd snel geleverd en kwaliteits spullen. Toppie

Prima daels!

Voordelige aanbiedingen

de kwaliteit is goed

snelle levering

helaas blijft de bestelling soms “hangen” bij post nl

Bertha
06-06-2019

Bestel hier niet weer bij koopjes.nl

16 mei een moa sfeerhaard besteld die zou 24 mei bezorgd worden nog niet bezorgd ik heb hier over gebeld verleden week zou dan aan het einde van de week binnen komen nog geen email ontvangen hoop dat ik heb nog krijg gr bertha

Tietsje

Snelle levering

Ik bestel eigenlijk nooit via internet, want ik ben niet zo goed op de computer maar bij koopjes deal durf ik wel want je betaling mag met afterpay.

Aad
06-06-2019

Beter (iets) later dan nooit !

Ben tevreden. Goederen druppelen gem. iets later binnen dan bij anderen.

06-06-2019

Alles goed afgewerkt en tijdig bezorgd.

Mijn ervaring met een camera die werd aangeboden is heel positief. Mooi ding voor een mini prijs.

De mogelijkheden overtreffen mijn verwachting.

Silbert

Goederen worden niet geleverd

Goederen niet ontvangen sinds begin februari 2019.

Wel betaald.

Drie e-mail's werden niet beantwoord.

Twee maal telefonisch contac, ookt zonder enig effect.

Telefoniste leek meer op een computer. Ik twijfel of ze zelf begreep wat ze zei. Alles zou opgelost worden.

Nu 4 maanden verder en nog niets geleverd of terugbetaald!

Betreft:

Bestelling 203262992, Therapeutische MyCare+ Rugbanden-XL, artikelnummer: 8719831794843

Bestelling 203227565, Krachtige Herzberg Waterkoker met LED-verlichting 2200W, artikelnummer: 1234567891019.

Bedrijf heeft zijn zaken niet op orde.

Beter bij een betrouwbaar bedrijf bestellen!

Klaas
05-06-2019

Gevarieerd aanbod tegen redelijke prijzen.

Toen er een product later werd geleverd kregen we op tijd een mailtje met hierbij een kortingscode voor een volgende aankoop.

Petra

Efficiënt, correct en snel

Duidelijke beschrijving van de artikelen

MC

Super goede aankoop

Ik heb al vaker inkopen gedaan bij Koopjedeal, maar de laatste keer was een mooie dekbedhoes. Het is van mooie kwaliteit en de aflevering was heel snel.

Goede aanbieding

Zag een goede aanbieding tegen scherpe prijs.

Besteld is wel zo simpel, keurig bericht terug bestelling ontvangen. Met gegevens over verzending enz. Volgende dag in huis. Ga zo door.