25-05-2019

Voor deze prijs is de kwaliteit heel goed

De prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Sommige artikelen zijn niet van het laatste model of hebben een specificatie die iets minder is dan wat de fabrikant biedt, maar wat wil je voor deze prijzen?

De informatie over het artikel kan soms beter.

De afwikkeling van de bestellingen is prima in orde.

Kortom: ik ben een vaste klant.

24-05-2019

Is gewoon top

Top en snel en de prijs is goed!

24-05-2019

Ongelooflijk waardeloos bedrijf

Het is nu 24 mei en wacht al vanaf 24 maart op 2 boxsprings

Heel wat telefoontjes aan gewaagd

Er word telkens beloofd dat ik terug word gebeld maar hebben ze nooit gedaan

Tot op heden nog steeds geen bedden

Kids slapen al maanden op een matras op de grond

Minder dan een ster kan ik niet aanvinken

21-05-2019

Koopjedeal maakt het waar.

Na mijn bestelling maakte Koopjedeal waar wat ze beloven. Duidelijke communicatie over de levertijd. Geen verrassingen achteraf.

Graag kom ik terug voor mijn volgende aankoop.

Eugene

Topdeals

Heb wat besteld perfect product en goede service

Retour

Ik heb een dubbele fietsdraagtas dunlop bestel en ontvangen, hij past echter niet op mijn elektrische fiets.

Ik wil hem terugzenden, maar hoe?

ijk heb reeds verschillende e-mails gestuurd enkel in het engels antwoord ontvangen, nochtans besteld in het NEDERLANDS. Waarom maken jullie het zo ingewikkeld? bestelling 203350804.

doen jullie nu iets voor mij.

Gemakkelijk via internet

Slechts één mindere ervaring met LED schijnwerpers.

Na 1 1/2 jaar was er 1 stuk terwijl ze 20 jaar mee moeten gaan.

Goede koopjesdeal bij Koopjedeal.nl

Betrouwbaar in betaling en leveringsservice.

Renny
19-05-2019

Goede service

Snelle levering en goede service.

Jaap
18-05-2019

Ik ben tevreden over Koopjedeal.nl

Niet alle producten zijn perfect maar als je bij problemen het product terugstuurt word het probleemloos opgelost.

Jack
18-05-2019

Afzetters

9-04-19 Bestelling (203320743) bij Koopjesdeal gedaan, T-shirts en boxershorts

12-04-19 Mail naar Koopjesdeal dat de bestelling boxershorts niet geleverd is

12-04-19 Reactie Koopjesdeal dat de mail in goede orde ontvangen is en binnen 2 werkdagen een reactie geeft.

15-04-19 Mail van koopjesdeal dat de bestelling (T-shirts) is ingepakt

19-04-19 Mail naar Koopjesdeal dat de T-shirts geleverd zijn, maar de boxershorts niet. Geen reactie op gehad.

27-04-19 Wederom mail naar Koopjesdeal dat de boxershorts nog steeds niet geleverd zijn. Geen reactie op gehad.

30-04-19 Gebeld, er wordt een mail naar de leverancier gestuurd en ik ontvang mail van Koopjesdeal.

1-05-19 Wederom mail naar Koopjesdeal dat de boxershorts nog steeds niet geleverd zijn.

1-05-19 Reactie Koopjedeal dat het in behandeling is en ik verder geïnformeerd word.

3-05-19 Reactie Koopjedeal dat de bestelling geleverd is met een Track&Trace link. Volgens de link niet geleverd

3-05-19 Koopjedeal geïnformeerd met een foto van Post NL dat het niet geleverd is

3-05-19 Reactie koopjedeal, zie reactie 01-05-19

3-05-19 Twee keer een mail naar Koopjedeal dat ik het helemaal beu ben.

6-05-19 Reactie Koopjedeal dat er een postonderzoek gaat plaatvinden

9-05-19 Gevraagd wat het onderzoek heeft uitgewezen.

9-05-19 Reactie Koopjedeal, nog geen resultaat, uiterlijk maandag 13-05-19 een reactie

9-05-19 Mail gestuurd dat Koopjedeal klantonvriendelijk is. Geen levering, geen teruggave betaling

16-05-19 Mail naar Koopjedeal, ondanks toezegging geen reactie ontvangen op 13-05-19

18-05-19 Klacht, nog steeds geen reactie

18-05-19 Reactie Koopjedeal, binnen 2 dagen antwoord.

Marcella
20-05-2019

Het heeft wel heel erg lang geduurd: namelijk 3 maanden en 16 emails.

Na 16 e-mails, 3 maanden verder, nog niets verder!

Er werd aanvankelijk door de klantenservice van Koopjedeal goed ingegaan op mijn klacht over een kapotte iPad (refurbisd). Na wat vertragende mails door opnieuw informatie te vragen die ze al hadden. kwam er een oplossing (betaling van vergoeding). Alleen die afspraak wordt niet nagekomen. Nu 16 mails en 3 maanden verder nog geen uitbetaling van overeengekomen vergoeding voor iPad die niet meer werkt. Dus een dikke vette klacht over de klachtenafhandeling. Heel vervelend. Echt een nare ervaring. Ik hoop dat koopjedeal alsnog de gemaakte afspraak, die zwart op wit in de mail staat nakomt.

Gerda

Aantrekkelijke acties

Aantrekkelijke acties, snel besteld en vanaf verzending tot ontvangst goed geïnformeerd. Zelfs klachtenafhandeling vriendelijk, adequaat en snel opgelost! Zeer tevreden ?

Martha

Goede service.

Meerdere artikelen besteld. Snelle levering, goede prijs voor de kwaliteit van de producten. Reageren altijd en snel op vragen. Ben erg tevreden met de producten die ik besteld heb.

Yvonne
17-05-2019

Super service, ook als er iets misgaat wordt dit snel opgelost!

Ik heb hier al meerdere dingen gekocht, naar alle tevredenheid. Ook een refurbished laptop, daar bleek nog een code op te staan van een andere gebruiker. Gebeld, ik werd direct geholpen en toen het niet alleen telefonisch ging, kon ik het terugsturen en kreeg ik direct een goed exemplaar. Top, service dus, waar je op kan rekenen!

Tiny
17-05-2019

Een goede deal is bij Koopjedeal!

Mijn ervaring bij Koopjedeal is accuraat en snelle levering.

Jean

Leuke aanbiedingen

Heb al vaak iets besteld en altijd op tijd geleverd.Was de bestelling verlaat wat ik maar 1 keer heb meegemaakt dan kreeg ik netjes bericht.In deze Koopjesdeal kan je vertrouwen hebben.

Toos

Klantvriendelijk

Accuraat en klantvriendelijk. Ook telefonisch bereikbaar.

Prima afwerking met retourneren. Heel belangrijk!

Veel succes!

Cees

Dien wat we beloven

Enkele keren gebruik gemaakt van de diensten van koopjedeal. Ik heb hier een positief gevoel aan overgehouden. Ook bij een reclame over artikelen die niet voldeden werd snel en adequaat gehandeld. Tevredenheid over aan od en afhandeling is groot. Dus een aan te bevelen organisatie

Marlies
17-05-2019

Geen reactie op mijn mail

Ik heb een paar mailtjes gestuurd nav te late

levering . Ik wilde van de koop af!

Geen reactie .

Pas toen ik boos werd , werd er adequaat

gehandeld!

In verleden wel producten gekocht waar ik wel tevreden over was .

En ook producten teruggestuurd als ik niet tevreden was , dit is goed afgehandeld

Met vriendelijk groet