Mieke
16-05-2019

Klantvriendelijke, snelle service

Artikelen worden volgens afspraak netjes en snel geleverd. Retourneren is geen probleem en de klantenservice loodst je door eventuele vragen / problemen!

Zelf als je verkeerd besteld worden zaken netjes opgelost

Victorine
16-05-2019

Opgelicht!

Heb een tuinbankje gekocht dat itt de advertentie Niet van hardhout was en ook niet van gietijzer. Ben schandelijk opgelicht!

Kaatje
15-05-2019

Waardeloos webshop

Zeer ontevreden. Ik heb recent een aankoop gedaan. Tot op heden heb ik maar de helft van mijn bestelling in ontvangst mogen nemen. Na herhaaldelijke e-mails word ik nog altijd genegeerd. Juridisch maatregelen zijn dus genoodzaakt te ondernemen.

De eerste en meteen ook de laatste keer dat ik een bestelling doe bij deze webshop. Waardeloos en een zeeeeer slechte service!

Joh
15-05-2019

Koopjesdeal meestal een koopje

Onlnags een paar tuinstoelen gekocht, een week later bracht LIDL dezelfde stoelen met tafel als set voor een per stoel lagere prijs.

Goed bedrijf, let wel op de prijs dus

dutch

Diny
14-05-2019

Goeie service kwaliteit is prima

Alle lof voor de service van jullie

Willie

Shirtjes

Heb een bestelling bij jullie gedaan, en is vlot verlopen

14-05-2019

Gewoon een flop die winkel

Heb planten besteld 4 stuks kreeg er 4 gratis erbij ,zou bezorgt wezen maar moest die dag werken en nooit iets geleverd ,mail gedaan nooit reactie erop verschillende keren gebeld ,en beloofde ze me terug te bellen en mail te sturen voor nieuwe planten ben nu onder tussen een maand bezig en nog steeds niets terug gehoord ,voor mij is dit een flop winkel wel €39,95 kwijt en onder tussen niets geleverd ,is dit hoe je met mensen om gaat valse beloftes en onder tussen niets doen schande .

Hanny

Kadootjes voor mezelf!

Regelmatig zie ik leuke dingen verschijnen voor een zeer redelijke prijs. Nu en dan mag ik dan ook een kadootje voor mezelf uitzoeken. Grote pret als het bestelde artikel vervolgens afgeleverd word.

Lucas
13-05-2019

Niet te bereiken als iets niet klopt.

Ik heb op 5 mei een USB stick besteld.

Er wordt geen track & trace code gestuurd.

Het artikel werd niet geleverd.

Er wordt niet gereageerd op mijn emails.

Telefonisch sta je eindeloos, meer dan 3 kwartier in de wachtrij.

Ik bestel nooit meer bij Koopjedeal.nl

Harry
13-05-2019

Goed en goede prijs is het bewijs

Heb in de keren dat ik wat besteld heb.

1x geld terug gevraagd omdat ze de kleur die ik wilde hebben niet meer leverbaar was.

Maar ook met het terug storten van mijn geld ging het perfect.

Dus gewoon een tevreden klant.

Cees
12-05-2019

Vlot , klantgericht

We hebben intussen al een aantal keren spullen besteld. Altijd op tijd, van te voren aangekondigd per mail; je kunt er van opaan. Een keer wat teruggestuurd, ook geen probleem , prima geregeld!

Annemarie
12-05-2019

Supertevreden

Ik ben zeer tevreden over mijn bestellingen bij koopjedeal. Mooi op tijd en goede communicatie over de levering. En wat een fijne aircooler voor zo’n sympathiek prijsje!

09-05-2019

Levering en kwaliteit

Over het algemeen lopen de leveringen volgens afspraak en de kwaliteit van door ons bestelde goederen waren naar wens

Ad

Betrouwbaar

De belofte wordt altijd waargemaakt.

Elly

SuperService

Goede telefonische adviezen en snelle levering.

Zeer tevreden!

Snel, betrouwbaar en klantvriendelijk

De bestelde artikelen zijn goed, prijswaardig en worden snel besteld.

Soms is het wat lastig als ik iets retourneren wil.

Douwe

Goed en Goedkoop

Ben erg tevreden

Goede en prijsgunstige aanbiedingen

Goede prijzen en snelle leveringen.

Ko
07-05-2019

Drie keer goed

Goede ervaringen met Koopjedeal.

Goede producten en ja ook goede respons.

Bardienus
07-05-2019

Het is huilen met het petje op.

Zeer slechte ervaring met koopjedeal. Men leest de

mails heel slecht, als men ze ooit leest.

En wat nog erger is: Men heeft er maling aan.

De aanbiedingen zijn prima, maar men doet er niets aan.

Het is mij een raadsel dat u nog wat verkoopt.