06-05-2019

Je krijgt wat beloofd wordt

Ik heb al een aantal keren artikelen gekocht in verschillende categorieën, van tuinlampen tot een grote airconditioner. Die hebben altijd aan de verwachtingen voldaan door de goede kwaliteit van het product, de vlotte bezorging en de uitstekende service (snelle vertaling van een Poolse handleiding). Ik kan daarom Koopjedeal van harte aanbevelen.

05-05-2019

Webwinkel is een aanrader!

Regelmatig artikelen besteld bij Koopjesdeal voor mooie deals. In 9 van de 10 keer is alles prima verlopen. Gemakkelijk bestellen en vaak binnen de levertijd binnen. Die ene keer is het niet goed gegaan in de communicatie. Doordat niet was aangegeven dat het artikel niet voorradig was, heeft de levering lang geduurd. Vandaar de 8.

Diana
05-05-2019

Geen animal repeller

Service is niets op aan te merken: product snel ik huis. Het product zelf is waardeloos: het zou reageren op beweging en dan hoge tonen produceren waardoor dieren weggaan. Nou op nog geen meter afstand van het apparaat spelen de honden vrolijk door. Het verjaagt in ieder geval geen honden.

Kaatje
03-05-2019

Wat een slechte winkel zeg

Op 6 april wat artikelen besteld, over 2 een mail gestuurd nadat ik totaal 3 kwartier in de wacht had gehangen!

en nu geven ze geen thuis meer als ik wil retourneren

Professionele LED Projector - Optioneel met 100 inch Projectiescherm

Projector

heeft een te klein afspeel bereik nr 8719325402186 e 69,99

Christiaan
03-05-2019

Goeie winkel hoor !

Vlotte levering/service , ook met afterpay heel comfortabel , grote keuze uit goeie producten!

Corrie

Levering en artikelen

Het is een top voor leuke koopjes en de levering is ook klasse heb helemaal geen klachten ging nog steeds naar wens

Elena
02-05-2019

Goede prijs, snelle levering, alles naar wens!

Twee tuinstoelen besteld. Snelle levering en alles zat keurig in de doos bij afleveren.

Nu het cijfer 8 gegeven omdat ik het product nog moet gaan gebruiken dus weet nog niet wat de gebruikerservaring is.

Anton

Goede service

Tot nu toe (1 jaar ) prima service

duidelijke werkwijze

ook de retouren cor.afgehandelt

aanbevolen bij onze ken.en fam

Jo

Echte aanrader

Prima verzorgd en alles keurig op tijd geleverd. Zeer tevreden.

Joke
01-05-2019

Snelle levering

Ik heb meerdere artikelen besteld en alles was snel geleverd .met een goed resultaat alles was super

Macha

Super hangmatstoel

De hangmatstoel die we kochten bij koopjedeal bevalt super goed en de prijs kwaliteitverhouding is goed. Snelle levering.

Aaldrik
30-04-2019

Alles komt keurig op tijd.

Wordt altijd uitstekend geleverd ddor de bezorgers.

Ed

Koopje? Deal!

Mooie passende naam voor een bedrijf. Er zijn veel koopjes. Voor elk wat wils. Een deal is dan ook snel en makkelijk gesloten. Tot nu toe geen enkele vervelende ervaring gehad en al heel wat deals kunnen sluiten.

Joop

Blijf vooral jezelf,

Het gaat immers uitstekend met de `bedrijfsvoering `. Niets aan doen, ook al is innovatie niet weg te denken. Dat vind ik belangrijker dan verbeteren. Niet iedere verbetering kan vooruitgang zijn. Altijd scherp blijven, immers slaapt de concurrentie `nooit `.

Danny
30-04-2019

Het zijn waardevolle artikelen.

Mijn ervaring is heel goed ,als je bestelt ,komen ze naar 2 dagen al binnen ,en ze zijn nog goedkoop ook ,en ze komen heel aan bij me thuis ,ik wil dan ook iedereen aanraden om bij koopjedeal wat te gaan kopen,voor zeer lage prijzen .

gr danny

Lysette
29-04-2019

Goede en snelle service

Al meerdere keren hier besteld en altijd tevreden. Als je een vraag hebt krijg je goede reactie terug . Ik ben er heel tevreden over en raad het andere mensen aan .

Marita
28-04-2019

Goed en goedkoop!

Ik vind jullie echt goed en goedkoop!

Alleen wij hebben ALTIJD pech met de bezorging! Dat komt wij wonen op MunsterPAD en de bezorging gaat naar MunsterHOF! Maar daar kunnen jullie niets aan doen. Dus jullie zijn gewoon super!zo doorgaan

Evert
27-04-2019

Super koopjes

Koop Best vaak div. dingen bij jullie , en ben zeker zeer tevreden ,

Prijs kwaliteit super.

Anke
26-04-2019

Een 1 is nog teveel bij aankoop fruitboompjes

Wat een aanfluiting de aankoop van 8 fruitboompjes. Wat een leuke aankoop leek te zijn was een flop.wat nog erger was dat koopjedeal er ook nog een niks aan doet. De boompjes moesten tussen de 30/40 cm incl pot zijn nou hoger dan 20 cm komen ze niet. Antwoord koppjedeal was zet ze maar in de volle grond dan groeien ze wel wat een teleurstelling! ik wilde ze retourneren maar dat kan niet en uiteindelijk werdt er 5% korting op de volgende aankoop aangeboden pff die mogen ze ook houden. Voor mij geen koopjedeal meer

Inge
26-04-2019

Zweefend parasol en olijfboom

Ik wacht al een maand op een bestelde zweefparasol, maar nog steeds niet ontvangen. Tevens twee olijfboompjes besteld, waarvan je de olijven zou kunnen eten, maar die informatie klopt niet. Op mijn mails wordt niet gereageerd en telefonisch sta je gemiddeld 20 minuten in de wacht, ondanks dat je de eerst volgende bent! Als klant hang je dan wel op. Tja, als koopjedeal aan elk wachtend minuut aan de telefoon door hun klanten geld krijgen, is het geen wonder, dat koopjedeal zo goedkoop kan zijn.