Inge

Zweefend parasol en olijfboom

Ik wacht al een maand op een bestelde zweefparasol, maar nog steeds niet ontvangen. Tevens twee olijfboompjes besteld, waarvan je de olijven zou kunnen eten, maar die informatie klopt niet. Op mijn mails wordt niet gereageerd en telefonisch sta je gemiddeld 20 minuten in de wacht, ondanks dat je de eerst volgende bent! Als klant hang je dan wel op. Tja, als koopjedeal aan elk wachtend minuut aan de telefoon door hun klanten geld krijgen, is het geen wonder, dat koopjedeal zo goedkoop kan zijn.

Bestelde cardrige voor mijn Printer werken niet , dus weg gegooit geld

Bestelde cardrige voor mijn Printer werken niet , dus weg gegooit geld

Jannie

Gewoon doen!

Ik werd getipt door een vriendin om bij jullie te kopen, nou mijn reactie was , mmmm hou niet van dat gedoe, ik koop het wel ergens! Toch liet het me niet los en dacht waarom niet, stuur het terug als het niet goed is! Nu de klanten die ik naar jullie site gestuurd hebt zijn niet meer te tellen, en altijd weer hoor ik super, wat een goed bedrijf, ik koop hier zeker meer! dus hier een positive klant die altijd weer snuffelt of er iets te scoren valt, ga zo door,ik ben blij met jullie!

Alex

Koopjedeal website

Leuke koopjes,snel verzonden.

Harry
25-04-2019

Hier koop je niet zo gauw een kat in de zak

Gaat eigenlijk altijd goed en als het een keertje niet goed gaat zijn er altijd vriendelijke dames op het service nummer die je helpen om tot een goede oplossing te komen.

Leendert
25-04-2019

Met Koopjedeal een superdeal!

In de loop der tijd vele malen met Koopjedeal een goede deal gesloten!

Altijd correcte levering tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Wanneer er een enkele keer telefonisch contact was werden wij vriendelijk en terzake kundig geholpen. Moeilijk doen komt in het woordenboek van Koopjedeal niet voor!

Met Koopjedeal kun je thuiskomen!

Dustin
25-04-2019

Koopjedeal.nl daarmee verdien je snel

Al meerdere keren besteld bij Koopjedeal.nl en iedere keer weer een top prestatie. Snel en makkelijk bestellen, betrouwbare informatie over levering en kwalitatief goede artikelen.

Cees
25-04-2019

Voor weinig geld, tevreden gesteld.

Ben tot heden zeer tevreden ,kan niks anders zeggen.Ga zo door.

Annemieke

Echt super voordelig !

Al zo vaak iets besteld.echt A merken.alleen veel goedkoper en.snel geleverd!

MAARTEN

SNELLE LEVERING

Het was nu voor de eerste keer dat wij besteld hebben bij Koopjedeal.

Zijn verbaasd over de snelle en correcte levering.

Zullen nu vast wel eens vaker wat bij jullie bestellen.

Veel succes gewenst.

Ans

Superkoopjes

Ik heb al veel gekocht via Koopjedeal.nl.

Ik ben nog nooit teleurgesteld en heb ook nooit iets hoeven retourneren . Altijd blij met de spullen!

24-04-2019

Goedkoop, snel en toch goed

Al een paar jaar klant naar volle tevredenheid. SLechts een keer een leveringsprobleem maar dat is prima opgelost!

23-04-2019

Incomlete levering zaklampen

2 Zaklampen inclusief 4 Li-ion batterijen en 2 laders besteld via Marktplaats.nl.

Bij ontvangst blijken de laders te ontbreken en de Li-ion batterijen neppers van UltraFire te zijn.

De reactie van Koopjedeal (via Marktplaats) is: ja maar, er zitten toch 2 USB-snoertjes bij.!

Sorry, maar ik voel me gewoon opgelicht.

Co
23-04-2019

Leuke impuls aankopen

Het begon met led-lampjes buiten (op zonlicht) en ze doen het goed, en …. voor dat geld. Vifit-bandjes voor onszelf. Voor dat geld zoveel informatie over je slaap en over het aantal stappen. Het heeft in feite invloed op je dag, en voor zo weinig geld. Een vifit - bandje voor de buurvrouw, dit deed het weliswaar niet, kon gewoon terug! Nu kijken we iedere dag of er bij de aanbiedingen iets bij zit!

22-04-2019

Prima site en betrouwbaar

Goede spullen en snelle levering

MGJ
20-04-2019

Algemeen

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de produkten die ik tot nu toe gekocht heb dat er eentje bij was die niet naar behoren werkte toch fansoenlijk op gelost.

Graag zou ik zien dat er chat ikoon wordt toe gevoegd

aan de site om nog sneller te kunnen reageren.

Mevr.W
20-04-2019

Altijd goed !

Ik ben blij met jullie. Snel en netjes tuis bezorgt. Je krijgt bericht wanneer het aan komt. En je kan achter af betalen. Wat kan je nog meer wensen?

René
17-04-2019

Prima winkelen

Nooit geen problemen en snelle levering.

16-04-2019

Goed overzichtig en snelle levering

Ik heb verschillende maken via koopgedrag spullen besteld en altijd de juiste bestelling ontvangen.Nooit problemen ondervonden. Ik zou zeggen ga zo door op deze weg en je zult meer klanten krijgen. Ook ik zeg het voort.

16-04-2019

Geen trac en trace

Bestelling zou 4 april worden bezorgd, 2 dagen later en zonder trac en trace staat er opeens iemand voor de deur met pakket, als je dan vraagt hoe het een en ander kan krijg je geen antwoord!