Geen trac en trace

Bestelling zou 4 april worden bezorgd, 2 dagen later en zonder trac en trace staat er opeens iemand voor de deur met pakket, als je dan vraagt hoe het een en ander kan krijg je geen antwoord!

Adri

Alles zoals beloofd

Wij zijn zeer tevreden over koopjedeal.nl . Alles werd keurig op tijd bezorgd en was zeer goed verpakt, zeker een aanrader.

Maarten

Nooit meer

Voor de Kerst vorig jaar 3 artikelen besteld. 1 geleverd . Na veel soebatten, mailen en bellen kwam de tweede. KJD was niet in staat het derde te leveren. Ook het beloofde terugstorten van het bedrag kwam niet binnen de beloofde termijn voor elkaar. Reageerde niet op klachten. Geen goedmaker of excuses. Legt verantwoordelijkheid bij klant of bij bezorger. Heel slechte service.

KJD slaat alle regels die in de boeken staan over klachtenmanagement in de wind.

J.c.kok

Gewoon goed

Na de brand in 2018 ,was de bestelling even zoek en het duurde even ,voor alles weer normaal was ,ik kreeg een korting ,voor het lange wachten ,de volgende bestelling ging weer als vanouds ,chapeau grt j.c.kok

Anneke
15-04-2019

Een kapot hemd ontvangen ipv 2 boxershorts.

Helaas ben ik een van die 1,13% ontevreden klanten!

Ipv 2 boxershorts ontving ik een (kapot) hemd in doos van de boxershorts. Vervolgens wordt je ontmoedigd door te vragen dat je iets, dat je niet besteld hebt terug te sturen, ipv wél te bezorgen wat je besteld hebt!

Bovendien is de afhandeling van klachten slecht, ik moest 2 weken(!) wachten op een slecht voorstel over retourneren.

Kok
15-04-2019

Heel tevreden

Mijn ervaring met Koopjedeal. nl zijn heel goed. De bestelling klopte altijd, en niet onbelangrijk het kwam altijd op tijd aan.

Rianne
14-04-2019

Retour beleid

Parasol aangeschaft niet geschikt voor mijn tuin, zit een hele grote poot onder al 2 weken bezig om het retour te sturen, komen afhaal afspraken niet na en nu mag ik het opsturen en frankeren dat gaat op gewicht en dan is zo'n parasol best zwaar?

13-04-2019

Gordijn

Goed op tijd bezorgd en goed gordijn

13-04-2019

Goede afhamd afhandeling levering en klachy

Zie bovenstaand bericht

EAM
12-04-2019

Trefzeker met een leuk prijsje

Voor alle aanbiedingen waar ik gebruik van heb gemaakt gold het volgende: Trefzeker zoals de beschrijving van de aanbieding en voor een leuk prijsje ook nog. Daarvoor hoef je het niet te laten. Verder tijdige levering volgens afspraak en goede aflevering. Complimenten.

Christiaan J.
11-04-2019

Deel Koopjedeal

Kort en bondig: Koopjedeal is Oké.

Veilig en betrouwbaar.

Ot
10-04-2019

Uitstekend

Snelle levering mooie producten

Ellen
10-04-2019

Goede service

Iet besteld wat kapot werd geleverd, contact erover gehad en terugsteren en binnen een maand geld terug

Bijna alles goed

Jet bestellen ging probleemloos. Het product is in orde. Alleen jammer dat het niet op de beloofde tijd bezorgd is. Voor niks een hele middag op de bezorger gewacht, terwijl deze pas de volgende dag kwam opdagen.

1 fout met levering

2 weken voor kerst een bestelling voor 3 personen gedaan en na veel zeuren is de levering 2 weken in januari 2019 gedaan. hiermee veel goodwill verspeeld.

Wilma

Superaanbiedingen

Erg mooie en voordelige aanbiedingen, levering snel en accuraat , ook retourenboek worden snel verwekt , een prima site

Marten

2 duimen op

Zeer positief ervaren

Anton
08-04-2019

Koopjedeal, een zeer good feel !

Al vele jaren uitermate tevreden!

Teun
08-04-2019

Voor een goede deal , koopjedeal

Ik heb een weegschaal bv bested echter was niet de juiste , binnen enkele dagen kan het retour gezonden worden en had ik het geld retour op de rekening.

Graag had ik willen vernemen waarom het mis is gegaan en had verzocht om het alsnog het juiste op te sturen maar zonder bericht had ik het geld al terug , dikken Prima natuurlijk maar weet nu niet of ik het nu weer bestel als ik dan het juiste artikel krijg, en vreemd is ook dat wanneer je het koopt en betaald ben je meer kwijt dan dat ik retour heb mogen ontvangen, das wel gek

Marja

Prima site

Snelle levering en goede producten.