Willy
08-04-2019

Betrouwbaar

Geen gedoe met terugsturen als een product defect is of niet aan de verwachtingen voldoet.

Jack

De deal is real

De aangeboden deals zijn leuk en bruikbaar. Bestellen online gaat sneller dan bellen.

Koos
07-04-2019

Super koopjes voor weg geef prijzen

Ik ben verknocht met mijn ziel aan koopjedeal, nergens kan je beter kopen dus niet verder lopen.

Aad

Je bent geen nummer

Correct en snelle aflevering

Wilhelmus
06-04-2019

Verkeerd leveren en geen geld retourneren

Ik heb 30 aug vorig jaar een topper besteld bij koopjedeal.nl 180cm x200mx 4cm dik. Er werd een dunnig toppertje van amper 2cm dik 190cm lang en 160cm breed geleverd. Hierop heb ik aangegeven dat dit fout was. Ik mocht het in eerste instantie niet terugsturen. Omdat het hygiene produkt zou zijn. Later wel maar na vele malen bellen of ik dan ook mijn geld terug zou krijgen, werd er tijd voor overleg gevraagd en volgde er tot op heden geen antwoord. Toen ik de klacht op klachtencompas zette, kreeg ik te hiten dat ik allang wist dat ik het terug mocht sturen. Maar de sluwe vossen lieten ook hierachterwege of dat ook restitutie zou betekenen van mijn geld. Ze laten zich rustig op grote schaal op internet voor schut zetten zolang ze die 5 tientjes waar ik recht op heb maar mogen houden.het maakt ze niet uit dat honderden mensen besluiten om niets meer bij hen te kopen. Gemeen hardnekkig en geen intelligent beleid om zich niet aan de wet te houden. Vele mensen worden zo de dupe

Jeannie

Duut

Jullie verkopen dingen waarvan bij staat zoveel korting op adviesprijs bv de moa aircooler zeggen jullie gewoon van 179 voor 79euro nou geen 1 winkel verkoopt ze rond die prijs overal zijn ze nog geen 70 euro oplichting vind ik dit

Franka
06-04-2019

Word altijd correct geleverd, en op tijd.

Word altijd correct geleverd en op tijd

El
05-04-2019

Bedriegers/afzetters. Leveren niet volgens specificaties.

"bomen" besteld, verschillende soorten. Worden geleverd maar bomen zijn (mini) boompjes en maar de helft van de lengte/hoogte als gespecificeerd. Call-centre medewerkers zijn uitstekend geinstrueerd om geen service te leveren, en geven alleen juridisch juiste antwoorden. Lange wachttijden voor tel contact. Track@trace wordt niet gegeven, op mails komt geen antwoord. Misleiding staat voorop!

Koop niks, vermijden, snel dichtklikken die site.

05-04-2019

Uitschuifbare trap en verlengkabel Nissan

Nadat ik een uitschuifbare trap had besteld en betaald werd ik keurig op de hoogte gehouden over de werkwijze van de bestelling. Aangegeven werd de duur van verzending en het tijdstip van aflevering. Alles klopte zoals werd aangegeven. Een pluim voor koopjedeal.nl en de beide toeleverings-bedrijven.

Met vriendelijke groet,

Peter P.

Jay-Briana
04-04-2019

Kopen bij koopjedeal, nl is een feit, want het is altijd op tijd.

Heb tot nu toe goede ervaringen met koopjedeal.nl, goede afhandeling en goede service.

Janny
04-04-2019

De levering is perfect,je krijgt wat je ziet voor een goede prijs!

De site is zeer overzichtelijk,en de keus zeer ruim.

De prijs is top en de levering evenals het return sturen is geweldig.

De service bij onoverkomelijke problemen worden zonder probleem verholpen .

Een aanrader dus.

Vgr Janny

Ans

Reageren niet op mail

Bestelling geplaatst. mijn nieuwe adres stond goed in mijn account. na plaatsing bestelling - welke na 2-5 dagen verstuurd zou worden - - kreeg ik bevestiging maar op oude adres.

Direct mail gestuurd na 5 minuten met bovenstaande mededeling.

Wel mail terug gekregen dat ze niet zeker wisten of het naar goede adres gestuurd kon worden . Belachelijk natuurlijk.

Ik direct geantwoord dat verzending pas dagen later zou plaatsvinden.

Geen antwoord op mail.

Tot mijn verbazing toch naar oude adres gestuurd. was geen klein pakket.

moest ik naar andere stad om op te halen.

Weer mail gestuurd vorige week en weer geen antwoord .

Artikelen prima. service ver beneden peil

Super tevreden

Mijn bestelling - een bureausrtoel - werd erg snel geleverd en was in goede staat. Over het algemeen heb ik een goed gevoel bij koopjedeal en zal daar vaker iets bestellen.

03-04-2019

Aanrader

Goede en kwalitatieve producten voor een lage prijs. Bij problemen en/of defecten van aangekochte artikelen is er een goede service. Wordt altijd goed opgelost.

Ed
03-04-2019

Wel goedkoop maar niet altijd een goede koop !

Wandheater 19,95 absoluut een grote misser !

Hometrainer, veel te simpel,is niet te vergelijken met een echte.

Graag veel meer controle op kwaliteit!

Jullie snelheid en service zijn prima tot nu toe.

Marty

Zeer betrouwbaar

Heb al diverse dingen besteld en heb totaal geen klachten over koopjedeal, leuke aanbiedingen, correcte en vlotte levering, iedere keer weer.

Ga zo door koopjedeal.

Rinus

Beloofd is beloofd

De laatste jaren hebben we inmiddels verschillende keren iets gekocht bij Koopjedeal: van kattenpieper tot tl-led-buis. We hebben goede ervaringen en als we weer eens iets interessants zien, schromen we niet om weer te bestellen!

Koopjedeal is een computer

Ik ontving meer dan een maand geleden een verkeerde zending op mijn bestelling bij Koopjedeal. Teruggestuurd en gevraagd om de juiste bestelling. Sindsdien ben ik een maand aan het e-mailen en al wat ik krijg zijn automatische antwoorden. Ik vrees dat ik naar mijn geld kan fluiten.

Manu
01-04-2019

Bij koopjedeal, iedere dag de allerbeste deal.

Heb tot nu toe de beste ervaringen op gedaan bij koopjedeal.

Jeanette
31-03-2019

Goede service

Ben heel tevreden over Koopjedeal. Als er iets niet goed gegaan is wordt dit snel opgelost en het geld geretourneerd. Heb op andere sites niet zoveel service

meegemaakt. Bedankt en ga zo door!