Louise
30-03-2019

Klacht goed afgehandeld

Ik had twee planten besteld die zaten niet bij de rest van de bestelling heb toen gebeld en de volgende dag al in huis goede service. En goede kwaliteit van de producten. Erg tevreden ga zo door.

30-03-2019

Koopjesdeal, wie koopt daar nu niet?

Mijn ervaring is gewoon goed , alleen de verzendkosten een beetje hoog. Verder prima!

Lenie
29-03-2019

Geven wat ze beloven

Betaling ,bezorging en de aanbiedingen waar ze mee adverteren klopt allemaal,je kan met een gerust hart bestellen zonder problemen?

28-03-2019

Topdeals bij Koopjedeal!

Al vaak iets besteld. Nog nooit problemen gehad met de kwaliteit of levertijd van de producten.

Bobby
28-03-2019

Goede webwinkel!

Een paar keer misgegaan met de bestelling, maar achteraf worden netjes opgelost!

27-03-2019

Tuinbank retour gestuurt,nooit verzendkosten ontvangen.

Een tuinbank retour gestuurt ,op hun verzoek opgestuurt met post nl , nooit de verzendkosten 13.25 euro gekregen ,ook niet naar talloze klachten .

voor mij is het een waardeloos bedrijf.

27-03-2019

Niet op voorraad en dan?

Meestal kan ik bestellen en krijg het ook geleverd. Het is me ook eens overkomen dat ik dacht een mooie bestelling te hebben gedaan en bleek dit later niet voorradig te zijn. De afwikkeling van het in kennis stellen en terugbetalen is zeer goed verlopen .

Hj

Een vaste klant

In 99.9 % gaat alles goed. Problemen woden snel opgelost door koopjedeal.nl.

Wilma

Ilse is top!

Elke dag opnieuw leuke aanbieding via Ilse van Koopjesdeal. Keuze genoeg en een goede snelle levering. Ik ga voor Ilse!

Prima webwinkel

Ik kan heel kort zijn:

'Altijd prima geholpen, op tijd, en bij retourzending nooit een probleem ondervonden.

Roy

Fietsnavigatie apparaat

Enkele weken geleden bestelde ik een navigatie-apparaat voor op de fiets. Deze ontving ik vrij snel thuis. maar helaas zat er geen montagemogelijkheid bij om het apparrat op het stuur van de fiets te bevestigen, dus is deze voor mij onbruikbaar.

Driemaal gebeld met koopjedeal.nl en men beloofde hier op terug te komen. Inmiddels zijn we haast een maand verder en tot op heden nog niets vernomen.

Inmiddels heb ik het apparaat weer ingepakt en gereedgemaakt voor retour zending.

Roy

Goeie deal!

Altijd correcte afhandeling van bestellingen.

Heel goed te doen

De levertijd is nogal wisselend endoorgaans laat

26-03-2019

Ladder besteld en retour gedaan

Ladder besteld en snel geleverd. Echter retour gedaan ivm ontbreken stabilisatiebalk. Is nu al zo'n 7 weken geleden maar nog steeds geen reactie van het terug ontvangen van het product. Vandaag wederom gebeld maar degene die je helpt komt niet verder dan dat zij contact opneemt met de binnendienst en vervolgens hoor je niets meer.…

Mijn advies niet bestellen, je staat per telefonisch contact minstens een kwartier in de wacht.

Joke

Voortreffelijk

Ben zeer tevreden over koopjedeal.bestel regelmatig.komt áltijd goed.

Marion
25-03-2019

Geen product en geen geld gecrediteerd krijgen

Mijn handstofzuiger die ik via Koopjedeal heb gekocht ging binnen het garantiejaar kapot. Na contact met ze te hebben gehad, zou ik mijn geld gecrediteerd krijgen. Later kreeg ik mail, nadat ikzelf weer gebeld had omdat er niks gebeurde, dat dat niet klopte. Oké dan weten de medewerkers blijkbaar niet hun eigen regels en voorwaarden. Hmm, vervelend en doe dan maar een vervangend apparaat.

Voorheen had ik geen problemen met Koopjedeal. Maar de laatste paar keer heb ik helaas toch andere ervaringen. Nu vanaf half december al bezig om mijn stofzuiger geleverd te krijgen. Er wordt van alles beloofd, maar er wordt niks nagekomen! Inmiddels heel veel telefoontjes en e-mails verder heb ik nog steeds niks gehoord en ontvangen.

Je wordt aan het lijntje gehouden en krijgt helemaal niks van ze: géén product én je geld niet terug!

Ik heb nu inmiddels 3 maanden later én geen stofzuiger én geen geld retour gekregen. Je komt niet verder dan de telefoniste die alleen maar zegt: wat vervelend en ik zal er persoonlijk achteraan gaan. Maar dat doen ze Niet!

Ik zou Koopjedeal daarom ook niet aanraden om hier ook nog maar één product te kopen!

Gerrit

Snel en efficiënt

We hebben een paar keer iets bestel, het werd snel en netjes op tijd geleverd.

Niet juiste maat

Altijd perfect geleverd en ontvangen.alleen de laatste bestelling denk ik dat er iets is misgegaan.3d hotel mattress.op de verpakking juiste maat maar de mattress is 10 cm te smal.is uitverkocht en kan niet meer geruild worden.

Groetjes

Veilig kopen

Ik koop al jaren bij koopjedeal en ben heel tevreden. Zeker nu de laatste jaren allerhande al dan niet obscure verkopers ongevraagd opduiken is het heel prettig het veilige koopjedeal achter de hand te hebben. Ik ben maar alleen en oud en heb niet veel meer nodig, toch voel ik me altijd welkom bij jullie, dus ga vooral zo door. Succes!

Thea

Niets anders als lof

Goede producten voor een geweldige prijs