Thea
25-03-2019

Niets anders als lof

Goede producten voor een geweldige prijs

Pieta
25-03-2019

Betrouwbare winkel

Zowel in goede tijden als in slechte tijden prima ervaring. In goede tijden is makkelijk maar in slechte tijden c.q. bij problemen prima servoce.

Gonny
24-03-2019

Geweldige website!

Heb al veel besteld, en het is heel erg goed met alles, besteld en zo in huis geen enkel probleem ook met het betalen zo makkelijk ik ga weer gauw bestellen op hun fijne website.Houden zo,gr

Sa
24-03-2019

Snelle service

Het is echt een aanrader

Als bestel ik iets op zaterdag avond laat krijg ik het zelfs woensdag al binnen terwijl ik vanuit ga dat het pas vrijdag bezorgd wordt

Heerlijk

Sandra helena

Veel goed

Ik heb een goed ervaring afhanding met jullie producten .

Een echte deal

Geweldige aanbiedingen, zeer overzichtelijke site, leuke prijzen, zeer gemakkelijk bestellen en betalen. Een aanrader voor iedereen.

David

Bezorging

U bezorgt zelkfs eerder dan aanvankelijk is gemeld; vind ik positief

Harrie
23-03-2019

De winkel met echte kortingen.

Mijn ervaring met Koopjesdeal is gewoon goed, er word geleverd wat er word beloofd.

22-03-2019

Doffe ellende

Soundbar gekocht waarvan de adapter niet werkte.

6 weken nadat ik hierover contact heb opgenomen en 4 weken na het retour zenden van de adapter nog steeds geen goed werkende adapter ontvangen. Wederom contact opgenomen: men kon niets vinden over een retourzending.verzendbewijs gemaild.daarna bleef het stil.schandalig

21-03-2019

Nooit geleverde wel reeds betaalde Parasol

Parasol via Koopjedeal besteld en betaald. Mail gekregen dat parasol bij vervoerder was afgeleverd. Na diverse mails met Koopjedeal waaronder onder meer als antwoord dat er bij vervoerder is fout was gegaan én diverse andere smoesjes heb ik gevraagd om geld terug. Daar waren wel snel mee. Zonder ook maar 1 excuus voor een nooit geleverde parasol. Voor mij nooit meer Koopjedeal. Ik ben genezen

Koosje
26-03-2019

Na zo lang wachten eindelijk de stofzuiger ontvangen. De klachtafhandeling liet zwaar te wensen over.

Nog steeds geen levering en geen adequaat contact

Betreft:

203237935

Bestelling stofzuiger

Hoe moeilijk kan het zijn om fatsoenlijk met klanten om te gaan. Drie keer doorgeven dat het product nog steeds niet is geleverd. Zou deze week uiteindelijk geleverd worden. Geen enkel verzendbericht ontvangen zodat ik de levering kan volgen. Nee, wel een persoonlijk eenregelug bericht: ' Heeft u al iets ontvangen'. Na mijn beantwoording van niet, verwacht ik actie alsook een bericht over de voortgang. Het is werkelijk te onbeschoft voor woorden.

Hier nogmaals mijn bestelnummer.

Ik ga een klacht bij de Consumentenbond indienen, want dit kan gewoon niet.

203237935

Update van 25/03/2019:
25 maart nog steeds geen stofzuiger nog steeds geen bericht over status

Marius

IS OK

Werkt heel .goed

Ap

Snelle levering

De ervaring is gewoon goed.

Emiel
20-03-2019

Retour beschadigt en nu

Ik had 5 weken geleden tl led lampen besteld.

Deze zijn bij de vervoerder beschadigd en retour gestuurd.

Na aantal weken zelf maar u gebeld hoe het nu verder gaat.

Er was niks bekend maar naar geven van koop nummer toch gevonden en dasrna zouden ze contact opnemen met de leverancier verder niks meer gehoord maar wel BETAALD

Hoe nu verder?

Carl
19-03-2019

Geen gepiel.,ga naar Koopjedeal !

Heb huisnummer met toevoeging E maar dit wordt niet altijd correct weergegeven. Dit is jammer want herhaaldelijk wordt mijn pakketje op nummer 1 in de tuin gedeponeerd of het nu regent of niet.

Waarom geen sfhaalmogelijkheid bijv. bij AH of iets dergelijks?

Lucia

Zeer tevreden

We zijn zeer tevreden over de kwaliteit en altijd snelle bezorging.

Gerrit
19-03-2019

Een hele fijne en goede webshop.

Daar ik al meerdere jaren klant ben, en derhalve al meerdere artikelen bij hun gekocht hebt, denk ik dat ik kan spreken als een vaste klant.

In alle bestellingen die door mij gedaan zijn is door mij geen enkel probleem ervaren.

Indien een artikel soms door omstandigheden niet binnen de afgesproken tijd kon worden geleverd, kreeg ik bericht dat de bestelling later geleverd zou worden.

En dat gebeurde dan ook netjes zoals beloofd.

In alle bestellingen die ik reeds gedaan heb, is het eenmaal voorgekomen, Helaas kan ik mij niet meer herinneren bij welk artikel dat toen geweest is.

Dus ik kan alleen voor mij zelf spreken als ik zeg dat deze webshop beloofd wat ze zeggen.

Daarom hoop ik dat ik nog vele jaren van hun diensten gebruik zal kunnen maken.

18-03-2019

Alles wat wij besteld hebben is goed verpakt en netjes correct bezorgd

Alleen maar goede ervaringen met alles wat we besteld gehad hebben.

Een keer een defect opgetreden bij een led lamp terug gestuurd en weer een nieuwe ontvangen goed geregeld.

Een klein puntje als ik wat bestel en daar graag een factuur met naam en BTW van heb moet ik dat steeds aanvragen.

Freek
18-03-2019

Aflevering

Pannenset besteld niet afgeleverd op afgesproken dag naar verschillende keren bellen komt niet meer geld terug gekregen

Carien
17-03-2019

Voor ieder wat wils

Uiterst tevreden, goed verzorgd en snel in huis