Carien
17-03-2019

Voor ieder wat wils

Uiterst tevreden, goed verzorgd en snel in huis

Klaasien

Koop je deal.

Koopjedeal.nl levert alle bestellingen op tijd af.

No nonsense deals

Duidelijke website,

Veel korting,

Snelle verzending,

Goede deal,

Doen!

Altijd zoals beloofd

Ik koop al jaren bij koop je deal en heb op een uitzondering na altijd gezien dat de bestelde zaken aan de verwachtingen voldeden en nog steeds voldoen.

Goed geprijsd en altijd geleverd volgens afspraak.

Hans van leeuwen

15-03-2019

Verkeerde levering

Bestelling geplaatst voor vierkante telefoonopladers en ronde ontvangen. Vervolgens diverse telefoontjes moeten plegen en uiteindelijk een retourformulier ontvangen. Zending volgens procedure retour gestuurd via DHL. Na 10 dagen wederom moeten bellen aangezien in mijn klantprofiel niets was te vinden en nu blijkt dat de retourzending wel was ontvangen maar niemand heeft er iets mee gedaan. Nu is er opnieuw intern een bericht gestuurd om dit op te pakken en het zal nog zeker 5 tot 7 werkdagen tot ik iets meer weet. Niet echt klantvriendelijk.

Han
15-03-2019

Topwinkel

Koopjedeal is een onlinewinkel met mooie aanbiedingen.

De service is perfect!

Een absolute aanrader!

Ton.

DE KOOP VAN KOOPJEDEAL IS EEN GOEDE DEAL

Regelmatig aankopen gedaan bij Koopjedeal en zeer tevreden over de afhandeling van de geleverde spullen.Ga zo door.

groetjes Lia & Ton Thijssen Halsteren.

Jose

Mooie producten

Goede klantenservice één keer iets mis gegaan maar uitstekend opgelost

Jenny

Niet alles gaat perfect

Retourzending verstuurd maar nog geen reactie daarop gehad. Ben benieuwd hoe lang dat duurt. Ik wil ook graag mijn geld terug krijgen.

Jacqueline

Prima

Snelle en vlotte levering

Wil

Top internet winkel

Ik heb zolang ik klant ben nog geen strubbelingen meegemaakt .Alles wat met bestellen of retourneren te maken heeft is perfect.

Ria
14-03-2019

Koopjedeal is altijd goed en goedkoop

Prima producten leuke prijzen en als het die ene keer fout gaat wordt het ook wel weer goed opgelost a l.leen zou de telefooncentrale iets vlugger kun en zijn

Helma
13-03-2019

Prima webshop met aantrekkelijke prijzen

De producten die ik tot nu toe gekocht heb bij Koopje deal zijn prima.

En mocht het zo zijn dat het niet bevalt dan stuur je het terug en krijg je netjes je geld terug.

Marie-José

Afhaalcentrum

Mijn bestelling werd 40 kilometer van mijn woonplaats in een afhaalcentrum geplaatst zonder deze mij eerst aan te bieden. Deze bestelling wordt dan na 14 dagen terug gegeven aan koopjedeal. Nog maar afwachten of ik mijn geld terug krijg.

Marijke

Aanrader!

Snelle, correcte levering! en als een bestelling eens niet aan de verwachting voldoet is terugzenden altijd mogelijk en wordt eea correct afgehandeld!

Veel Koopje weinig Deal

Wat een amateuritische bedrijfsvoering! Ik wilde mijn product omruilen voor een ander duurder product. Na 4 maanden was er nog geen oplossing. Ik heb werkelijk waar, wel 17 keer gebeld, en 5 keer gemaild. Afspraken worden slecht, of helemaal niet vastgelegd. Uiteindelijk heb ik mijn geld terug geëist, ik kom hier nooit meer. Vreemd en uiterst onbetrouwbaar bedrijf. Veel Koopjes, maar geen Deals. AFRADER!

C.

Nooit klachten

Snelle levering en nooit klachten over de geleverde producten.

12-03-2019

Koopjedeal met hart en ziel

Verschillende keren artikelen besteld en altijd keurig

en netjes op de afgesproken tijden afgeleverd

dank hiervoor.

MVG J.Jansen

12-03-2019

Toffe goedkope deals

Ik heb een paar keer wat besteld, bevalt prima. Snelle levering en de producten zijn in vergelijking met andere sites goedkoop.

Magalie
11-03-2019

Armoede

Niet doen!

Belabberde kwaliteit

Vreselijk

Kan je de gordijnen beter zelf naaien

Gordijnband verkeerd om gestikt nou jaaaaa