Eddy
25-02-2019

Echte deal koopjes !

Na verscheidene en allerhande koopjes hebben gedaan mag ik zeggen dat alles met een beetje vertraging vlot heb ontvangen.Alleen bij de kledij heb ik toch al vast gesteld dat sommige maten zoals 2 keer xl rood en zwarte pull ze toch afwijken wat maat betrefd de een wat kleiner en langer dan de andere.

maar voor de rest alles ok.

25-02-2019

Geweldig zo goed en zo vlot bezorgd.!

Nooit verwacht maar meer dan uitgekomen .

23-02-2019

Lekker makkelijk !

Goede duidelijke website om je gewenste product te kunnen kiezen. De afhandeling van je deal tot aan de site waar je moet betalen werkt allemaal prima. Ik heb nooit moeilijkheden gehad, met geen enkele bestelling. Als je weet wat je wilt kopen ben je hier aan het juiste adres.

Cva

NIETS BESTELLEN!

Met de gele nachtbril verbeter je niet je zicht, maar je ziet er juist veel minder door! De foam inlegzolen en de siliconen teenondersteuners zijn van slechte kwaliteit en kun je overal voor minder dan de helft kopen. De leveringsinformatie klopt geen enkele keer. Creditering duurt weken langer dan aangegeven. Ik heb tientallen mailtjes moeten sturen voordat mijn bestelling van half oktober 2018 eindelijk half februari 2019 werd afgerond. Het personeel stuurt steeds vriendelijke mailtjes terug, maar snapt er absoluut niets van. Bespaar jezelf veel ergernis en koop niets!

Adrie

Leuke goedkopedeals

Alles goed bezorgt retouren worden goed verwerkt

Leo

Topdeal

Prima op tijd

Alice
22-02-2019

Prima kwaliteit, retourneren artikel is ook goed afgewikkeld.

Heb voor het eerst een bestelling geplaatst bij Koopjedeal. Over de verzending en de ontvangst ben ik zeer tevreden.

1 artikel moest ik helaas weer retour zenden.

Ook dat is naar volle tevredenheid opgelost.

Een pluim voor Koopjedeal.

Super aanbiedingen

Tot nu toe alles netjes en zorgvuldig afgehandeld

Edmond
21-02-2019

Kwaliteit hoeft niet altijd duur te zijn

Perfecte afhandeling van de bestellingen

Goed gevoel.

Snelle en correcte afhandeling van bestellingen.

Mijn laatste bestelling was niet passend en kwalitatief niet goed. probleem snel en kosteloos opgelost.

Dank je wel Ilse.

William

Meestal gaat het prima

Regelmatig koop ik iets bij Koopjedeal en over het algemeen loopt dit ook prima. Mocht er iets verlaat zijn of niet aankomen krijg je na vragen heel snel een passend antwoord.

Arjan

Klantenservice ( Denise ) TOP

Zeer tevreden over de klachten afdeling, netjes opgelost!

Koop je Deal de thuiswinkel van Nederland

Makkelijk, betrouwbaar en goedkoop.

Marianne
20-02-2019

Zonnebril over je eigen bril en compression socks

Een uitstekende zonnebril en niet duur en de socks zijn heerlijk en goed vooral als je spataderen hebt dus ik vind jullie site uitstekend maar vind dat jullie wel altijd zonder verzendkosten zou kunnen zoals laatst maar ga zo door ?

Ger
20-02-2019

Geen product, geen geld terug

Wacht al maanden op mijn producten, na 20 keer mailen, 6 keer bellen (wachttijd een half uur steeds) en maar beloven nog steeds niks ontvangen.

Een grote oplichters bende, Ger damen Budel

3 maanden wachten en nog geen zicht op product

In november 2018 een dekbed gekocht, vaak lang in de wacht gestaan om te horen dat het allemaal opgelost wordt zonder dat dat ook gebeurd. na 1,5 maand kregen we een dekbed opgestuurd. wij blij, bleek het na de specificaties te lezen en het product te googlen om een heel ander dekbed te gaan t.w.v. €89 waar wij €160 voor hebben betaald (en dat is dan met grote korting) ofwel ze proberen ons gewoon afteschepen met een goedkoop alternatief, dat is in mijn boekje gewoon oplichterij! Dat terug gestuurd en weer een paar keer gebeld zonder oplossing of verdere communicatie vanuit koop je deal.

Kortom geen communicatie, geen oplossing, geen service, geen compensatie én geen geld terug. slechte ervaring met Koop je Deal. dit is mijn eerste keer dat ik online kritiek lever, maar als Koopjedeal dit niet oplost zeker niet de laatste keer!

Uitstekend

Koop regelmatig en alles is prima op tijd .

Service prima.

Daan
19-02-2019

Prima service en snel antwoord

Top service , snel goederen binnen

Els

Betreft alle producten !

Bij een bestelling: altijd correct betreft bezorging, prima producten en juiste kwaliteit prijsverhouding, met andere woorden TOP!

19-02-2019

Retourneren zonder een account aanmaken (nieuwe klant)

Ik heb een minder goede ervaring met koopjedeal.nl aangezien een deel van de bestelling verkeerd was geleverd en het onmogelijk was de juiste instructies te ontvangen van koopjedeal.nl hoe verder te handelen(voor het eerst besteld er was geen account aangemaakt maar direct betaald) E mail verkeer, beantwoorden van vragenlijsten gaf tot nu toe geen oplossing. Zit tot grote ergernis nog steeds te wachten op de juiste instructies.